Hoi,
Is overigens bekend hoeveel NLers er ongeveer rondlopen op PS?
Geen idee hoeveel Nl-ers er op dit moment op de verschillende communities rondzwerven, maar dat zal snel duidelijk worden. 
Ik hoop dat het een beetje gaat lopen maar er is denk ik wel een hoop concurrentie van andere nederlandstalige pokercommunities.
Je hebt gelijk dat er concurrentie is van andere pokercommunities in Nederland, maar dat is helemaal niet erg. Gezonde concurrentie is niet slecht.
Onze taak is om buiten alles wat we al kunnen aanbieden inderdaad iets op te zetten, zodat spelers regelmatig onze community bezoeken.
Ik zal in de komende dagen ook een artikel schrijven over de tools die wij jullie kunnen bieden en hoe deze te gebruiken. Je zult dan al lezen (wanneer je dit vergelijkt met andere communities) dat wij nu al zeer exclusieve tools kunnen aanbieden welke onze collega-concurrenten
nog niet hebben.
Feit blijft dat we pas sinds gisteren online zijn en dus bij het begin moeten beginnen. Of we snel een goed bezocht forum hebben hangt natuurlijk ook af van jullie input!
Dus heb je goede ideeen of suggesties laat het ons horen! En nog veel belangrijker: Post je handen, stel je vragen (domme vragen bestaan niet!), plaats leuke filmpjes en ga zo maar door