Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL50 SH AQo

21 Berichten
10 Gebruikers
0 Reactions
2,674 Bekeken

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;Hero$132,20:///////;CO$50,00:06/33 /0 /-/0 /0 /100 /-;BU$104,25:78/18 /15 /1,3/57 /27 /100 /50 ;[/tg]
0,25/0,5 No-Limit Hold'em (6 handed)
Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.65 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with Q:heart:, A:club:. CO posts a blind of $0,50.
2 folds, CO checks, BU raises to $2,50, Hero raises to $8,50, 2 folds, BU calls $6,00.

Flop: ($18,00) Q:spade:, 9:club:, 9:spade: (2 players)
Hero bets $13,00, BU raises to $30,00, Hero ?????

halpz
Voor deze odds kan ik moeilijk folden, maar hiermee kan hij me wel prima all-in krijgen op de river zonder me teveel af te schrikken. deze line zou goed op een sterke hand kunnen duiden, maar het enige wat me echt beat is een 9 of een geslowplayde KK of AA, maar hoe vaak zit een 9 nou in de 3-bet callrange van iemand met nitty regstats en AA of KK zou zo'n iemand toch eerder 4-betten als het deep is?

ARGGH! wat moet ik hiermee :(
deepstack is moeilijk

20 replies
marcelhermus

hmm ja standaard 3bet. anders zou een call niet verkeerd zijn.

mijn advies is fold gewoon de meeste moelijke situatie.

meestal trek je in zo`n situatie aan het kortste eind.

vooral tegen iemand met nitty stats.

Dit is echt een kak spot.
Of hij probeert je te trappen door AA pre te flatten IP.
Of hij probeert hier een 9 te reppen terwijl dat niet in zijn range zit.
QQ kan die mayb nog wel flatten pre zonder te 4betten.
Of hij zit hier met AKs voor flushdraw ofzo?

Te lastige spot ik zou echt niet weten hoe ik hier zou moeten spelen. Vooral zo deep

HoofdVogel

ik zou flop callen en turn c/f :P

zijn flopminraise ziet er misschien uit alsof hij de pot wilt opbouwen maar het kan ook een wanhoopspoging zijn om de pot te winnen

hij heeft AF 1.3 dus het kan goed zijn, als de wanhoopspoging mislukt, dat hij turn ook behindcheckt

HannesNL

wtf sick spot.!

Maar hij kan hier ook een 3-bet IP callen met QJs JTs KQ.

Sowieso geen flauw idee hoe ik dit zal spelen/

Rogier

fold tegen deze nit imo, 9s zitten wel in range, AA/KK ook en hij is mega passief.. hij gaat hier niet met kq raisen want dan verandert ie die in n bluf

euhm, niemand die preflop flatcalled?
zo deepstacked AQo oop spelen in 3betpot is suicide imo

marcelhermus

Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1

is AQ niet net te goed om te flatten tegen een btn raise.

of ga je te vaak gecalled worden.

vond een flat zelf ook wel goed, maar AQ is wel een typische hand om mee te 3betten.

HannesNL

Standaard 3-bet preflop imo, en ik denk dat ik de flop gewoon call, om de turn te herevalueren, want ik denk dat hij hier erg vaak kan bluffraisen aangezien villain alleen door kan spelen met 9x, Qx en KK+ na zon grote raise.

je zit deepstacked dus dit maakt de hand niet standaard om te 3betten
als ik daar ge3bet wordt call ik 85% van men range en pak ik wss de pot postflop makkelijk op

groeten

marcelhermus

als ik daar ge3bet wordt call ik 85% van men range en pak ik wss de pot postflop makkelijk op

groeten

dat is waar natuurlijk, want suited connectors kun je nu vrij makkelijk callen. in positie.

en in positie heb je altijd het initiatief.

dus ja ik zou als villain hier ook wel vrij veel callen. vooral als de 3bet range van hero nog niet echt uitgebalanceerd is. en je hem dus makkelijk op een hand kan zetten.

groeten

Makes sense..
MAAR... zou een NL50 nit als deze tegenstander met lage AF dat ook weten/durven?

Rogier

vind t n interessant punt wat je opbrengt timothy ;) heb te weinig ervaring met 200bb+ spel dus kan hier niet op commentarieren

meh 200bb+ of niet, dit is een standaard 3bet OOP. je wilt de pot oppakken of initiatief houden.

en hoezo pak je de pot postflop vaak op? je hit maar 1/3 van de keren dus de rest ga je c/r of donken?

bedoel IP als je de 3bet callt

als je AQo callt kan je vaak nog een bet callen zelfs als je niet hit gezien je met AQhigh vaak de beste hand nog hebt

Als je weet dat je opponent en jij beide 200bb diep zitten. Moet je dan niet hoger reraisen vooral omdat hij met elke kaart zo nice odds krijgt en hij speelt in positie.
Bijv reraisen naar 15 ofzo

deze thread geeft perfect weer waarom ik suck in deepstack

marcelhermus

deepstacked moet je gewoon je handselectie voor een groot deel overboord gooien.

AA is een deel minder waard. connectors gaan een stuk omhoog. en je kunt in een keer je draws veel beter callen voor implied.

maar neemt niet weg dat het lastig is. speel in ieder geval niet met scared money deepstacked. ga dan van tafel.

Oorspronkelijk gepost door marcelhermus
ga dan van tafel.

dat doe ik dan ook

zazizo

was het 97 suited? (harten? )