Ga naar het forum
Joshua wil jullie v...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Joshua wil jullie vids! (NL50SH+ / MTT )

31 Berichten
16 Gebruikers
0 Reacties
2,125 Weergaven
iamthedanger

Beste PokerStrategen,

Na het zien van het filmpje van Twisted dat hij gemaakt heeft met Tycho (Twisted's Leakfinder) en na het maken van een video samen met Rogier waarbij hij mijn spel analyseert en ik dat van hem ( en het maken van tig videos deze maand ) heb ik (her)ontdekt hoe leerzaam het is om je eigen spel te evalueren, maar ook hoe fijn het is om twee meningen te hebben en twee speelstijlen, en een ander hiermee te kunnen helpen (en in Rogier en mijn geval, elkaar helpen).

Niemand die hier speelt speelt optimaal denk ik, en ook al speel je al tig jaar, je kunt bijna altijd je spel wel optimaliseren. Ik zou het interessant vinden om één of meerdere video's van jullie te analyseren en te voorzien van commentaar en hopelijk veel handige tips, eigenlijk dus hetzelfde principe als dat van Twisted, alleen dan in plaats van minimaal NL200 maximaal NL100, en het liefst minimaal NL50. Verder zou ik het ook leuk vinden om eens een MTT video te analyseren van iemand anders, ik knip en plak dan zelf de interessante stukken er uit dus je hoeft alleen te spelen en te recorden, voorwaarde is dat je wel diep komt in een MTT dus dat ik wat dingen kan zeggen over de late fase van een MTT.

p.s: Hoofdvogel, je hebt nog steeds coachings/sweatsessies te goed van me, spreek me aan of je nog wilt ofniet ik wil het nl. graag geregeld hebben.

p.p.s: Timothy van hetzelfde, ik hoor graag van je!

Groeten,

Joshua

30 reacties

Ga vanavond filmpje maken NL50 SH

Op den duur, wanneer ik beschikking heb over een programma om m'n video's mee op te nemen, zal ik wel eens een video maken. Aangezien mijn bankroll nu alleen nog maar een limiet van NL10 toelaat, zal ik zeker nog even wachten. Wel een leuk aanbod, zeker leerzaam inderdaad.

iamthedanger

Ik wacht in spanning af.. :P

Oorspronkelijk gepost door envyjosh
p.p.s: Timothy van hetzelfde, ik hoor graag van je!

:heart: :heart: :heart:

I know maar ik heb het momentel heel druk met school en vertrek woensdag op skireis, ik spreek je wel als ik terug ben ;)

groeten

DrPingu

Ben van plan diep te geraken in de scoop 07 lo 109$ Horse
Dus accepteer je ook Horse filmpjes?
Ben van plan zondag wat toernooitjes te spelen zal zien of ik diep geraak en het kan opnemen.

iamthedanger

Oorspronkelijk gepost door DrPingu
Ben van plan zondag wat toernooitjes te spelen zal zien of ik diep geraak en het kan opnemen.

Ik denk dat je EliasVeritas daarom moet vragen, of Boschman, ik ben een ramp in Horse namelijk :D

NLHE tournooien het liefst en eventueel een PLO MTT, maar ik moet zeggen dat ik meer te zeggen heb over NLHE

Joenaes

Accepteer je hand histories van toernooien?

Heb het namelijk redelijk druk dus een video maken wordt moeilijk, maar ik wil wel van de opportuniteit gebruik maken :D.

Np als dit onhaalbaar is.

iamthedanger

Oorspronkelijk gepost door Joenaes
Accepteer je hand histories van toernooien?

Heb het namelijk redelijk druk dus een video maken wordt moeilijk, maar ik wil wel van de opportuniteit gebruik maken :D.

Np als dit onhaalbaar is.

Als de history een aantal handen lang is, zelfde eisen eigenlijk, enige is gewoon dat in videos meer informatie verwerkt kan worden (stats van villain, timing tells, trashtalks/tilt etc dat soort dingen) dus ik daar een completer beeld kan krijgen van de MTT, maar als je een HH hebt van een MTT waarbij je diep bent gekomen (dus een flink aantal handen van hebt) wil ik er wel even naar kijken en dan kunnen we altijd zien.

Superlief van je. Ik merk al dat als er iemand meekijkt dat ik 10x sneller leaks vind en mn spel verbeter, dit zou vast goed helpen. Ik speel nu NL50sh en ik maak mijn winst door een beetje break-even te draaien tegen de regs tot er af en toe een fish langskomt die mee een stack doneert. Dat moet natuurlijk veel beter kunnen.

Hoelang moet de video worden en met welke software heb ik nodig om zoiets op te nemen?

EliasVeritas

Oorspronkelijk gepost door DrPingu

Ik wil je video wel beoordelen ;)

HoofdVogel

josh, ik laat je 1 van de volgende dagen zeker iets weten!

Rogier

Oorspronkelijk gepost door eruk

Hoelang moet de video worden en met welke software heb ik nodig om zoiets op te nemen?

30-45min, camtasia of camstudio(denk dat josh camtasia makkelijker vind aangezien hij dit zelf ook heeft)

iamthedanger

Oorspronkelijk gepost door Rogier

Oorspronkelijk gepost door eruk

30-45min, camtasia of camstudio(denk dat josh camtasia makkelijker vind aangezien hij dit zelf ook heeft)

het liefst wel ja, MTT graag alles opnemen

Camtasia trial heb ik op m'n oude computer wel eens geprobeerd. Echter niet zo aan toe gekomen en die trial was dus ook snel over. Op m'n nieuwe computer zou ik deze weer kunnen gebruiken, als ik een keer op een degelijke limiet speel voor zo'n filmpje. Iemand die me kan vertellen hoe duur de volledige versie is, en hoe ik daar het beste aan kom?

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Camtasia trial heb ik op m'n oude computer wel eens geprobeerd. Echter niet zo aan toe gekomen en die trial was dus ook snel over. Op m'n nieuwe computer zou ik deze weer kunnen gebruiken, als ik een keer op een degelijke limiet speel voor zo'n filmpje. Iemand die me kan vertellen hoe duur de volledige versie is, en hoe ik daar het beste aan kom?

Downloaden :rolleyes:
Weet niet of het mag maar als je mij heel lief aanspreekt stuur ik hem wel :O

hoe film je zoiets?

iamthedanger

camtasia studie, kan je screen recorden

Fredjen

Ben juist begonnen aan daily 80g op stars en dus aan het opnemen na het lezen van de thread. heb wel reeds gedubbeld met AKs tegen 77. Heeft het nog zin om verder te recorden want de dubbel is dus niet opgenomen...

Greetz!

Oorspronkelijk gepost door zeross

Downloaden :rolleyes:
Weet niet of het mag maar als je mij heel lief aanspreekt stuur ik hem wel :O

Voeg me even toe aan skype dan ga ik ff heel lief tegen je doen :D
skype = erikkie_l