Beste PokerStrategen,
Na het zien van het filmpje van Twisted dat hij gemaakt heeft met Tycho (Twisted's Leakfinder) en na het maken van een video samen met Rogier waarbij hij mijn spel analyseert en ik dat van hem ( en het maken van tig videos deze maand ) heb ik (her)ontdekt hoe leerzaam het is om je eigen spel te evalueren, maar ook hoe fijn het is om twee meningen te hebben en twee speelstijlen, en een ander hiermee te kunnen helpen (en in Rogier en mijn geval, elkaar helpen).
Niemand die hier speelt speelt optimaal denk ik, en ook al speel je al tig jaar, je kunt bijna altijd je spel wel optimaliseren. Ik zou het interessant vinden om één of meerdere video's van jullie te analyseren en te voorzien van commentaar en hopelijk veel handige tips, eigenlijk dus hetzelfde principe als dat van Twisted, alleen dan in plaats van minimaal NL200 maximaal NL100, en het liefst minimaal NL50. Verder zou ik het ook leuk vinden om eens een MTT video te analyseren van iemand anders, ik knip en plak dan zelf de interessante stukken er uit dus je hoeft alleen te spelen en te recorden, voorwaarde is dat je wel diep komt in een MTT dus dat ik wat dingen kan zeggen over de late fase van een MTT.
p.s: Hoofdvogel, je hebt nog steeds coachings/sweatsessies te goed van me, spreek me aan of je nog wilt ofniet ik wil het nl. graag geregeld hebben.
p.p.s: Timothy van hetzelfde, ik hoor graag van je!
Groeten,
Joshua