Ga naar het forum
Feedback voor de ni...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Feedback voor de nieuwe smiley's

13 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
1,362 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Standaard smiley's zijn zo 2008 - vandaag de dag bekent men kleur en behoort men of wel tot de Roofvissen of behoort men tot de minder gevaarlijke pokerdieren!

Zoals het een pokercommunity betaamt hebben we onze standaard set smiley's uitgebreid met fish en shark smiley's.

Ben je gelaten , ontevreden , treurig of luid lachend - met behulp van onze 38 exclusief bewegende emoticons kun je de community je humeur laten zien.

Wij hopen dat jullie de nieuwe emoticons net zo cool vinden als wij en dat ze het aanzien van het forum zullen opvrolijken.

Zoals altijd horen we graag jullie feedback over deze uitbreiding. Omdat de smiley's speciaal voor onze community ontworpen zijn, kun je zelf nieuwe varianten van deze smileys aan ons voorstellen.

12 reacties
Marple08

_confused:

Typisch geval van prioriteiten stellen.

RobbieV

_cool:

EliasVeritas

_biggrin: _confused: _cool: _cry: _evil: _frown: _grin: _love: _mad: _o: _p: _pleased: _rolleyes: _smile: _thumbsup: _tongue: _ugly: _wink: _zZz:

:f_biggrin: :f_confused: :f_cool: :f_cry: :f_eek: :f_frown: :f_grin: :f_love: :f_mad: :f_o: :f_p: :f_pleased: :f_rolleyes: :f_smile: :f_thumbsup: :f_tongue: :f_ugly: :f_wink: :f_zZz:

remmetje

_frown: what afish

Marple08

Remko is er altijd op tijd bij, next show 12 april (2010 :f_grin: )yeahhhh

Leuk! :D

Misschien even het aantal smilies wat getoond wordt als je een post doet (in het kolommetje links) vergroten? _thumbsup:

Moderator
pcbeem

Oorspronkelijk gepost door NijntjeNL
Leuk! :D

Misschien even het aantal smilies wat getoond wordt als je een post doet (in het kolommetje links) vergroten? _thumbsup:

Idd leuke toevoeging maar hetzelfde als Nijntje: meer smillies tonen zodat je niet iedere keer op het knopje meer moet drukken als je de nieuwe wilt gebruiken :f_p:

raymond20001

wat ook een leuke toevoging is, wat ik gezien heb op het forum van www.pkeorenws.nl is dat een forumlid een een eigen avatar heeft

Oorspronkelijk gepost door raymond20001
wat ook een leuke toevoging is, wat ik gezien heb op het forum van www.pkeorenws.nl is dat een forumlid een een eigen avatar heeft

Is pasgeleden al voorgesteld en staat zelfs nog op de 1e pagina van het Feedback gedeelte

Eigen Avatar op Pokerstrategy.com

Geen eigen avatar is altijd al mijn grootste teleurstelling geweest

raymond20001

Oorspronkelijk gepost door eruk

Is pasgeleden al voorgesteld en staat zelfs nog op de 1e pagina van het Feedback gedeelte

voorstel ingetrokkken, btw ik vind jouw avatar mooier dan die van mij, dus raymond20001 goes for platinum.

Oorspronkelijk gepost door eruk

voorstel ingetrokkken, btw ik vind jouw avatar mooier dan die van mij, dus raymond20001 goes for platinum.

Diamantjes zijn het allermooist, ga ervoor zou ik zeggen.