Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Vanavond om 20.00 uur Verjaardagspromo Makomar

19 Berichten
7 Gebruikers
0 Reactions
1,531 Bekeken

Zoals HIER reeds aangekondigd heeft Makomar een hele leuke verjaardagspromotie georganiseerd. 5 leden zijn uitgekozen om een heads up tegen hem te spelen waarmee zij $10 kunnen verdienen.

De 5 uitverkorenen:
Yoghi
Henne007
Classical
Darthbobo
RRWillem

De heads up zullen vanavond om 20.00 uur plaatsvinden op PokerStars. Het makkelijkste zou zijn op de volgende manier:

Jullie gaan aan een heads up tafel zitten met een buy-in van $10.50. Wanneer je mocht verliezen dan zal Makomar het bedrag terug transferen en mocht je winnen dan heb je direct de winst. Hiervoor moet je natuurlijk wel geld in je PokerStars account hebben staan.

In deze thread kun je aangeven of je erbij kunt zijn vanavond. Mocht je geen geld hebben op je PokerStars account dan kun je dat ook in deze thread aangeven. Datzelfde geldt voor wanneer je vanavond niet kan. Makomar zal dan kijken voor een eventuele andere datum.

Je kunt Makomar op MSN of Skype toevoegen, zodat jullie onderling kunnen kortsluiten op welke tafel jullie willen gaan zitten.

MSN: makomar@gmx.at

Alvast veel succes!

18 replies

Ik had hier erg naar uitgekeken, maar ik kan er spijtig genoeg niet bijzijn. Ik heb namelijk nog geen pokerstars account, en het enige pokergeld dat ik heb staat op TitanPoker.

Veel plezier aan al wie wel mee kan doen!

Yoghi

I will be there!

@DarthBobo: Als jij snel een Pokerstars-Account zou maken (is in 5 minutjes gebuerd), kan ik jij wel de 11$ stuuren!

ok ik zal er snel eentje maken.

edit: hoe zit dat dan met mijn account.... aan te raden om de bonus code van PS te gebruiken of niet?

Yoghi

Ja, zeker doen!

of wat denk je hiervan:

ik maak gewoon een playmoney account aan (zonder PS bonus code) en we spelen playmoney. Die 10$ kan me niet veel schelen. :)

yoghi en makomar: ik ga jullie gewoon observen. Het is een beetje zonde om hiervoor de first deposit bonus van Pokerstars mis te lopen.

Mijn kans om tegen Makomar krijg ik later nog wel eens :).

Als jullie op teamspeak of skype zitten, laten jullie dit dan even weten?

rrwillem

Bij Paul was bekend dat ik er ik moest werken de hele dag. Heb mako toegevoegd op skype voor een nieuwe afspraak

Yoghi

Hopen dat je beter doet dan ik ;)

Bijna gewonnen maar toen begon hij goed te runnen (hij was beter).

rrwillem

Yoghi is jouw Nick op Party Yoghii toevallig trouwens? :P

Yoghi

Toevallig wel ja :P

sorry ik kon niet aanwezig zijn en deze tread te laat gezien om dit te melden

Was heel leuk en Yoghii had mij bijna. Heb wel zomige handen over-/misplayed, en hij heeft op een moment goed adapted op mijn super-mega-agressie (bijv. Downcall met 55 op een board met alleen overcards ;)), maar op het eind had ik ook de betere kaarten. En goed: Gewonnen is gewonnen :P

Wij hadden dus geen coaching van gemaakt, maar ik heb het opgenomen en zal de video met comments hier uploaden.

Voor de anderen: rrwilleem heeft tijd op dinsdag vanaf 13.00 en ik tot 20.45. Hoe ziet het met jullie uit? Kan iemand anders ook op dinsdag?

darthbobo heb ik ook al op MSN. henne en Classical, gaan jullie me misschien nog adden?

Als jullie dat op tijd doen, kunnen wij ook makkelijker een coaching-server krijgen.

Jullie hebben dus een PokerStars (of FullTilt) account nodig, waar wij een HU SNG speelen. Als de blinds omhoog gaan word wel de luckfactor groter en groter, maar het heeft dan ook gewoon een eind, dus blijkt mij deze variante wel een goeie.

Ik ga passen. Het is een heel mooie kans natuurlijk, maar ik heb besloten pas naar Pokerstars te gaan als ik er ook daadwerkelijk genoeg kan incashen om van de volledige bonus te profiteren. Dat zal nog wel even op zich laten wachten. Dus misschien bij je volgende verjaardag dan? ;)

Ik moet helaas ook passen. Geen tijd, geen tijd, helaas. Jammer Yoghi, bijna de Baas te pakken gehad! :)

Tja, jammer jongens. Als jullie wel eens tijd hebben/op Stars spelen, zeg het maar. Dus gaat het op dinsdag wel tegen rrwillem als het goed is en misschien vind henne tijd.

sorry zal ook niet lukken. heb geen stars of FTP account.

Yoghi

Post die HH eens als je wilt rrwillem ;)