Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Aa Nl 25

8 Berichten
6 Gebruikers
0 Reactions
258 Bekeken
n1ckieB

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;UTG2$16.30:142/18 /13 /2.3/32 /25 /100 /43 ;Hero$20.11:///////;[/tg]
0.1/0.25 No-Limit Hold'em (8 handed)
Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.67 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with A :heart:, A :diamond:
UTG2 calls $0.25, 4 folds, Hero raises to $1.25, 2 folds, UTG2 calls $1.00.

Flop: ($2.85) 8 :heart:, 2 :spade:, 3 :club: (2 players)
UTG2 checks, Hero checks.

is het hier mogelijk te checken??

Turn: ($2.85) 9 :spade: (2 players)
UTG2 bets $2.85, Hero calls $2.85.

is het hier mogelijk om just call te doen?

River: ($8.55) K :heart: (2 players)
UTG2 bets $8.55, Hero raises to $16.01 (All-In), UTG2 calls $3.65 (All-In), Hero gets uncalled bet back.

Is dit een goede all-in?

Final Pot: $32.95

Results follow (highlight to see):
Hero shows a pair of aces (Ah Ad)
UTG2 shows a pair of kings (Kd Qs)

Hero wins with a pair of aces (Ah Ad)

7 replies
darko163

Persoonlijk zou ik drie keer "nee" antwoorden op je vragen.

Ik zie niet in waarom je je hand hier zou slowplayen op de flop. Ik neem aan dat je meestal in positie een c-bet doet en deze flop is gortdroog...dus ook hier moet je c-betten (anders zou ik het al best verdacht vinden).
Je kan hier nog best gecalled worden door twee overcards.

Op de turn komen er nog draws bij, een flush draw én een straight draw, daar behind checken is echt vragen om problemen op de river.

Op de river komt de K en daar heb je mazzel. Al was er nu gewoon een blank gekomen was het check-fold geweest en had je mooi met je pocket azen gezeten en geen geld in de pot gekregen.

De all-in op de river is prima, maar alles wat er aan voorafging vind ik een stuk minder.

HoofdVogel

zo slecht vind ik hem niet gespeeld
flop: IP hoef je niet te cbetten tegen een niet-fullstack om value te krijgen en je hoeft ook niet te protecten
turn: ik zou de potbet ook gewoon downcallen, reraisen is niet nodig
river: shove is goed

nh dus

Rogier

om je vragen te beantwoorden:ja, ja , ja

echter ik denk vaak dat het niet optimaal is, omdat je tegenstander niet meerdere stabs gaat maken met airball(niet agressief genoeg) tenzij je echt een sterke read hebt.

maar sure, je crusht het board op de flop, dus is de turn uitspelen als WA/WB goed(je AA is hier waarschijnlijk net zo sterk als 22 eigenlijk), gewoon puur omdat t hem de gelegenheid geeft river ook s te betten.

zn riverbet kan je besluiten te flatcallen(tegen fullstack denk ik dat ik flat,weet niet of t grootste deel van zijn range die me afbetaalt mindere koningen zijn of sets) of shoven(wat tegen midstack beter is, ivm dat die veel betere odds krijgt om shove te callen dus waarschijnlijk lichter callt)

HannesNL

hmm, vind het wel oke IP, maar dit kan je niet doen op Q high flops of connected/suited flops.

nh

ik vind hem met deze board mooi gespeeld, al zou ik dit liever pas doen op 100nl en hoger.

darko163

Nou ja, slaat het dan echt nergens op wat ik zeg??

Een slowplay op de flop doe je om je hand te verbergen en in de hoop dat je tegenstander een tweede beste hand krijgt....dus ok, de check op de flop begrijp ik.

De call op de turn als wa/wb beschouwen niet. Waarom zou je hier niet beschermen tegen een FD of SD????
Al had de river een :spade: geweest en hij had een flush gemaakt dan zeggen de meesten waarschijnlijk...ja, je speelt m ook te passief.

Nu staat het resultaat erbij en je ziet dat hij een K heeft (en dus tweede beste hand maakt) en je krijgt uitbetaald....maar laat daar bv eens een 3 :diamond: komen. Dan checkt hij, jij bet en hij foldt.

Dat betekent:
- iemand met bv. 99+ laat je op de flop gewoon drawen naar een betere hand, terwijl deze handen ook een c-bet callen/ raisen
- als hij een FD of SD oppikt op de turn laat je hem goedkoop drawen naar een hand die je beat. Je hebt tenslotte maar een paar. En wat doe je als een :spade: komt en hij bet pot? of de 10 :spade: om even het slechtste scenario te schetsen.

Als je gaat slowplayen en je wordt uitgedrawd dan kost het je vaak je stack.

Dus...als je het me kan uitleggen waarom dit een nh hand (zonder naar het resultaat te kijken); graag. Waarschijnlijk mis ik iets.

Rogier

is het in t algemeen ook niet, op een limiet waar de tegenstanders passief+callhappy zijn is dit gewoon niet ideaal