Oorspronkelijk gepost door Yoghi
3 smilies en een wall of text...
Ik heb nog speciaal het woord 'samenvatting' onderlijnd ![]()
Kzal er wat smileys aan toevoegen.
:P
Ah een gifmengster in wording ![]()
Nice blog. Gewoon SSS weer oppakken als je dat leuk vind tenminste, variance is groot. Maar als je kritisch blijft kijken waarom je down ging en of er geen leaks zijn, kom je er wel.
Nu wel gelezen, ziet er goed uit.
Farmacie.. heb ik ook nog een jaar gedaan, in zelfde jaar begonnen, alleen wel in Gent.
Hey nice intro
Ik speel eveneens op stars en grind voornamelijk de SnGtjes ook. Zal zeker je blog op voet volgen en wie weet komen we elkaar wel is tegen op de tafels ![]()
good luck
Oorspronkelijk gepost door Marple08
Je bent trouwens nog vergeten dat je soms euhm boodschappen doet in Nederland![]()
Ja das waar, is eveneens men grootste hobby de laatste tijd, maar vond het maar vreemd om mezelf als junk te introduceren. Ik ben blowkonijn niet hé.
![]()
Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Oorspronkelijk gepost door Marple08
Je bent trouwens nog vergeten dat je soms euhm boodschappen doet in Nederland![]()
Ja das waar, is eveneens men grootste hobby de laatste tijd, maar vond het maar vreemd om mezelf als junk te introduceren. Ik ben blowkonijn niet hé.
![]()
Kingston Super Skunk FTW!
O btw, pics van jou en die vriendin met een pokerstars account?
Op men profiel staat een foto van mij. Print hem uit en hang hem boven je bed of gebruik hem als wallpaper.
O btw, pics van jou en die vriendin met een pokerstars account?Op men profiel staat een foto van mij. Print hem uit en hang hem boven je bed of gebruik hem als wallpaper.
![]()
Zulle we zeker doen!
Aha, nog volk van het Wilrijkse studentenleven!
Ik ben van WINAK
(geen preasidium ofzo)
Veel succes met het pokeren!
Leuke blog Caroline, hopelijk kan je een stempel drukken in deze mannenwereld.. altijd leuk om een vrouw te zien pokeren, laat staan achter de pc te zien zitten..
Op een of ander manier trekt vrouwen dat niet, maar des te leukers als er weer iemand voorbij komt en de impasse doorbreekt..
WELKOM!
Ik ga je gelijk in me skyp pleuren , haha, misschien kan ik nog wat van je leren.. ga op Titan weer proberen te SSS' en ..
en misschien is DoN wat voor jou op stars..
groet,
Jacob / Jonkie76
Oorspronkelijk gepost door Mezmy
Aha, nog volk van het Wilrijkse studentenleven!Ik ben van WINAK
(geen preasidium ofzo)
Veel succes met het pokeren!
Och zot, grappig. Uw gezicht zegt me niet onmiddelijk iets. Maar waarschijnlijk ben ik je dan al meermaals tegengekomen op TD/cantus/unief...
Ik zit in het praesidium van Campinaria (vanaf volgend jaar niet meer, jamer genoeg, te druk met studies en practica
) , mss ken je me zo wel...
Oorspronkelijk gepost door Jonkie76
en misschien is DoN wat voor jou op stars..
Heb een keer misclickt in de starslobby en me ingeschreven voor een DoN, was echt niets voor mij... Khad wel gewonnen, maar vond er echt niets aan... Dus die ga ik laten voor wat ze zijn.
Om de één of andere reden heb ik al die tekst gelezen.
Succes met je pokercarriere!
Oorspronkelijk gepost door TychovE
Om de één of andere reden heb ik al die tekst gelezen.
Waarvoor dank, je zal een van de weinigen zijn. Heb ik het tenminste niet voor niets neergeschreven.
Oorspronkelijk gepost door TychovE
Om de één of andere reden heb ik al die tekst gelezen.Waarvoor dank, je zal een van de weinigen zijn. Heb ik het tenminste niet voor niets neergeschreven.
![]()
Ik heb het ook gelezen ,een leuk begin van je blog
Succes en veel plezier met spelen
Misschien treffen we elkaar nog eens aan tafel