Skip to forum
A girl in the hard ...

Meldingen
Alles wissen

A girl in the hard world of poker.

2,389 Berichten
216 Gebruikers
0 Reactions
99.4 K Bekeken
caroline29632
Hey iedereen,

ik zou eigelijk pas aan men blog beginnen in de vakantie, maar omdat ik vandaag een avondje staak met studeren, begin ik er nu alvast aan.

Wie ben ik?

Zonder hier al teveel in detail te gaan treden, zal ik even kort iets meer vertellen over mezelf.

Ik ben Caroline, studeer Farmacie (3e Bachelor indertussen) in Antwerpen en zit daar ook op kot. In men vrije tijd houd ik me (buiten poker natuurlijk) bezig met 'het studentenleven' in de breedste zin van het woord. Ik zit in het praesidium van een studentenclub, ga vaak uit, drink al eens graag (teveel),...

Mmmmm, ik realiseer me net dat ik geen andere hobbies heb. :P

Hoe zag men pokercariere er tot nu uit?

Vroeger pokerde ik wel eens met vrienden voor 2dollar (zowel buy in als voor het bier) en speelde met playmoney online tegen de verveling. Toen een vriend van op kot me in februari dit jaar deze site wees, was ik natuurlijk eerst argwanend: ' Er zal wel een straartje aan vasthangen, heb je de kleine lettertjes wel gelezen?'. Maarja wat kan het kwaad...

Ik slaagde van de eerste keer voor de quiz :f_cool: , heb de artikels nog eens doorgelezen en ging vol goede moed aan men eerste SnG tafel zitten op Full Tilt. Ik dacht dat ik het gevonden had en nu totaal onoverwinnelijk was. Ik won dan ook met gemak men eerste SnG. _cool:

Maar mooie liedjes duren niet lang en al snel was ik al een groot deel van men BR kwijt. Ik weet niet persies wat ik fout deed, waarschijnlijk een hele hoop dingen, die je als beginnende speler niet eens opmerkt.

Toen ik nog 3$ overhad besloot ik om te gaan cashgamen, om de bonus verder vrij te spelen. Dus ik storte me op SSS op NL2. Dit liep bijzonder goed en ik kon men BR terug opkrikken naar 50$. Ondertussen speelde ik op NL5 en begon me klaar te maken om over te stappen naar NL10.

Door de bonus PS en een bonus van Full Tilt had ik daar snel de BR voor.

Op NL10 is men BR voor de 2e keer gecrashed, ik speelde niet anders dan op NL5, maar verloor toch 25BI op een paar dagen tijd, men BR was gekelderd tot ongeveer 20$. :f_frown: Het ging zo snel dat ik zelfs niet op het idee kwam om terug naar NL5 te gaan, dom natuurlijk.

Ondertussen kreeg ik van een vriendin die een playmoney account had op stars 5$ gestort op mijn playmoneystars account. Daarmee ben ik dan aan de slag gegaan op de 0,25$ toernooien, haalde daar belachelijk hoger ROI's en kon men BR daar uitbouwen tot nu 70$. _biggrin:

Vanaf toen ben ik ook op full tilt de 1$ 45man/27man SnG's en af een toe een MTT gaan spelen en heb daarmee men BR weer opgebouwd tot nu 80$.

Sinds deze week ben ik ook aan het proberen om weer te SSSen en ik denk dat het nu wel beter lukt en heb al wel wat winst gemaakt. Ik ben van plan om dit ook in de toekomst weer op te nemen aangezien je er meer rake en PSpunten mee kan bemachtigen.

Ik ondek net dat, wat bedoelde een korte inleiding te zijn, is uitgegroeid tot een lange tekst.

Daarom hier even een samenvatting voor de mensen die er gwn doorscrollen:

:diamond: BR op Full Tilt bijna vernietigd met SnG

:diamond:Terug opgebouwd met SSS

:diamond: BR weer bijna vernietigd met SSS

:diamond: BR op stars opgebouwd van 5$ naar 70$ met 45man SnG

:diamond: BR op Full Tilt weer opgebouwd tot 80$ met 27/45 man SnG

:diamond: momenteel weer een poging aan het doen om te SSSen

Planning voor de toekomst

:diamond: Verder 27/45man SnG's spelen op Stars en Full Tilt

:diamond: SSSen terug opnemen

:diamond: Golden status behalen

:diamond: BR opbouwen om op NL25 te SSSen en 2/3$ SnG's te spelen

:diamond: Af en toe een MTT spelen

:diamond: 75$ TAF money op Titan zetten tijdens de vakantie, daar de bonus vrij te spelen en dan terug te zetten naar Stars of Full Tilt, want op kot kan ik daar niet spelen X(.

Grafieken

Stars

Full Tilt

Caroline29632

Ik hoop dat ik men blogje een beetje bij kan houden en dat ik hier vanaf morgen mooie resultaten in kan schrijven.

In ieder geval al bedankt om tot hier te lezen. :)

Beantwoorden
Citeren
2.388 replies
Yoghi

3 smilies en een wall of text...

Beantwoorden
Citeren
caroline29632

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
3 smilies en een wall of text...

Ik heb nog speciaal het woord 'samenvatting' onderlijnd :D

Kzal er wat smileys aan toevoegen. :P :) :P :) :P :P :) :P

Beantwoorden
Citeren
Marple08

Ah een gifmengster in wording :)

Nice blog. Gewoon SSS weer oppakken als je dat leuk vind tenminste, variance is groot. Maar als je kritisch blijft kijken waarom je down ging en of er geen leaks zijn, kom je er wel.

Beantwoorden
Citeren
Yoghi

Nu wel gelezen, ziet er goed uit.

Farmacie.. heb ik ook nog een jaar gedaan, in zelfde jaar begonnen, alleen wel in Gent.

Beantwoorden
Citeren
gewoonlars

Leuk, veel succes met sng en sss.

Beantwoorden
Citeren
Baetebeat

Hey nice intro

Ik speel eveneens op stars en grind voornamelijk de SnGtjes ook. Zal zeker je blog op voet volgen en wie weet komen we elkaar wel is tegen op de tafels :f_biggrin:

good luck

Beantwoorden
Citeren
Marple08

Je bent trouwens nog vergeten dat je soms euhm boodschappen doet in Nederland :P

Beantwoorden
Citeren
caroline29632

Oorspronkelijk gepost door Marple08
Je bent trouwens nog vergeten dat je soms euhm boodschappen doet in Nederland :P

Ja das waar, is eveneens men grootste hobby de laatste tijd, maar vond het maar vreemd om mezelf als junk te introduceren. Ik ben blowkonijn niet hé. :P

Beantwoorden
Citeren
Yoghi

O btw, pics van jou en die vriendin met een pokerstars account?

Beantwoorden
Citeren
Baetebeat

Oorspronkelijk gepost door caroline29632

Oorspronkelijk gepost door Marple08

Ja das waar, is eveneens men grootste hobby de laatste tijd, maar vond het maar vreemd om mezelf als junk te introduceren. Ik ben blowkonijn niet hé. :P

Kingston Super Skunk FTW!

Beantwoorden
Citeren
caroline29632

Op men profiel staat een foto van mij. Print hem uit en hang hem boven je bed of gebruik hem als wallpaper. :f_grin:

Beantwoorden
Citeren
Baetebeat

Op men profiel staat een foto van mij. Print hem uit en hang hem boven je bed of gebruik hem als wallpaper. :f_grin:

Zulle we zeker doen!

Beantwoorden
Citeren

Aha, nog volk van het Wilrijkse studentenleven!

Ik ben van WINAK :) (geen preasidium ofzo)
Veel succes met het pokeren!

Beantwoorden
Citeren
Jonkie76

Leuke blog Caroline, hopelijk kan je een stempel drukken in deze mannenwereld.. altijd leuk om een vrouw te zien pokeren, laat staan achter de pc te zien zitten..

Op een of ander manier trekt vrouwen dat niet, maar des te leukers als er weer iemand voorbij komt en de impasse doorbreekt..

WELKOM!

Ik ga je gelijk in me skyp pleuren , haha, misschien kan ik nog wat van je leren.. ga op Titan weer proberen te SSS' en ..
en misschien is DoN wat voor jou op stars..

groet,

Jacob / Jonkie76

Beantwoorden
Citeren
caroline29632

Oorspronkelijk gepost door Mezmy
Aha, nog volk van het Wilrijkse studentenleven!

Ik ben van WINAK :) (geen preasidium ofzo)
Veel succes met het pokeren!

Och zot, grappig. Uw gezicht zegt me niet onmiddelijk iets. Maar waarschijnlijk ben ik je dan al meermaals tegengekomen op TD/cantus/unief...

Ik zit in het praesidium van Campinaria (vanaf volgend jaar niet meer, jamer genoeg, te druk met studies en practica :f_cry: ) , mss ken je me zo wel...

Beantwoorden
Citeren
caroline29632

Oorspronkelijk gepost door Jonkie76
en misschien is DoN wat voor jou op stars..

Heb een keer misclickt in de starslobby en me ingeschreven voor een DoN, was echt niets voor mij... Khad wel gewonnen, maar vond er echt niets aan... Dus die ga ik laten voor wat ze zijn.

Beantwoorden
Citeren
TychovE

Om de één of andere reden heb ik al die tekst gelezen.

Succes met je pokercarriere!

Beantwoorden
Citeren
caroline29632

Oorspronkelijk gepost door TychovE

Waarvoor dank, je zal een van de weinigen zijn. Heb ik het tenminste niet voor niets neergeschreven. :)

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door TychovE

Waarvoor dank, je zal een van de weinigen zijn. Heb ik het tenminste niet voor niets neergeschreven. :)

Ik heb het ook gelezen ,een leuk begin van je blog
Succes en veel plezier met spelen
Misschien treffen we elkaar nog eens aan tafel

Beantwoorden
Citeren