Skip to forum
Win een PokerStrate...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Win een PokerStrategy superblingkoffer!

114 Berichten
71 Gebruikers
0 Reactions
4,985 Bekeken

Doe mee aan deze wedstrijd!

Veel succes!

113 replies
Super Moderator
Zeezout

JAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH

Ik wil een PS-pokerset winnen!

Wat ik met 65.000 zou doen?

1. Feestje
2. Vakantie boeken
3. BR van 24.000 wegzetten voor MTT's
4. EEN ECHTE WALKIN' FRIDGE in mijn 'Oval Office' :D
5. Een leuke duit weggeven aan mensen die het nog harder nodig hebben ;)

_cool:

TobinqBe

2 jaar terug gaan in de tijd en Yoghi staken voor 50% van zijn toekomstige pokerwinsten.

Markenator

Wat ik zou doen met $65.000?

Ik zou 65000 extra fishes kopen voor mijn toekomsite superblingkoffer zodat ik lekker kan pokeren met vrienden :)

zazizo

Alles op zwart!

Oorspronkelijk gepost door zazizo
Alles op zwart!

:D

Ik zou er mee zwerven over onze aardbol tot ik blut ben vrees ik. Net iets te impulsief om het verstandige lange termijn genot op te zoeken.
Gewoon leven en genieten

Jonkie76

Nou Zeezout, dan heb ik daar wel een reactie op.
Als ik 65.000 euro zou winnen dan denk ik dat er een mail gestuurd wordt vanuit pokerstars naar het account "Sojaboon"(..en iedereen weet wie zijn echt naam is :D) en de mail zal het volgende content laten zien.

Hello Sojaboon,

We have transferred $5000 to your account as requested by 'Jonkie030576'.

Good luck to you both.

Regards,

PokerStars Cashier

Vervolgens zal ik er persoonlijk een mail achteraan sturen met de volgende korte maar duidelijke boodschap "Bedankt voor je vertrouwen in mij!"

Dan heb ik nog 60.000 over.
Ik geef dan al mijn zussen, schoonzus, en wederzijdse ouders 5000 dollar.

Dan heb ik nog 25.000 dollar over, en daarvan gaat een groot gedeelte naar een droom die ik al tijden heb..(sinds me 16e) DUCATI rijden..
en een dakkapel op me huis, om een kinderwens in vervulling te doen laten gaan zonder dat ik hoef te verhuizen.

En de rest..nog $5000 laat ik op me pokeraccount staan.

ps. als ik de koffer win, schenk ik hem aan Zeezout... dus bij deze!!!want dan hoef ik uhm geen 5000 dollar te schenken als ik 65.000 win, hahah... nee serieus.. dude jij krijgt de koffer van mij als mijn verhaal wint!

elrio

Okej! Leuke wedstrijd :D

Ik zou alles delen met één van de beste Community managers ter wereld, MrJeroen! ;)
Met mijn helft zou ik mijn abbonement op club brugge voor heel m'n leven verzekeren en investeren in mijn pokercarriere! :D

10% weggeven, studieschuld aflossen, high tech stuff kopen in huis, rijbewijs & auto scoren, chickies versieren :f_biggrin: en vooral veel alcohol doen vloeien op een lekkere party met podium en artiesten en shit =)

En ik zou jointjes leren draaien, want dat schijnt te helpen om meer te shippen :P

DrPhil

1) een deftig bmw'tje of porsche kopen
2) 20k op mn ps bankroll zetten
3) van school afgaan
4) michael jackson's begrafenis bijwonen
5) een goeie 5k$ storten aan mensen die het meer nodig hebben dan wij.....

en dat koffertje heb ik nodig om iedere vrijdagavond te pokeren met vrienden !!

edit: met die 65K$ koop ik voor IEDEREEN op dit forum gewoon een pokersetje van pokerstrategy.com !!! :D _biggrin:

65k shippen en wat zou ik doen daarna.

1.Blij zijn.
2.Back to basic.
3.Poker spelen en brm aanhouden.

Ik nooit grote ship gemaakt maar denk dat het me niet geheel zou afleiden.Keep on going it is never enough :)

Markenator

Oorspronkelijk gepost door DrPhil
3) van school afgaan
5) een villa laten bouwen met zwembad, tennisbanen, voetbalplein, en een pokerroom
6) een goeie 5k$ storten aan mensen die het meer nodig hebben dan wij.....

ik wist niet dat je dat allemaal kon doen voor 65k :P

DrPhil

Oorspronkelijk gepost door Markenator

3) van school afgaan
5) een villa laten bouwen met zwembad, tennisbanen, voetbalplein, en een pokerroom

't is al aangepast! :)

Markenator

Oorspronkelijk gepost door Markenator

3) van school afgaan

't is al aangepast! :)

hehe ok.. maare ik hou je er wel aan :D

Ik zit nog steeds verbijsterd voor mijn scherm te kijken. 65K is credited to your account. Ik kan het nog steeds niet geloven dat ik al die mensen verslagen heb. Het is nu 06.00 en ik besluit om dit te gaan vieren met mijzelf. IK heb dat geld gewonnen en ga nu keihard de kroeg in en laat mijzelf dronken voeren van geluk. Vervolgens zet ik in mijn MSN en Skype naam dat ik deze prijs heb gewonnen en ga op bed en slaap mijn roes uit. Vervolgens maak ik plannen wat ik met al dat geld ga doen. Eerst maar eens lekker ontbijten en wat vrienden uitnodigen zodat wij de hele middag op terras kunnen zitten en ik hun eens kan trakteren en niet altijd die loserige pokerspelers die nooit iets presteerd. Vervolgens bel ik wat pokervrienden van mij op en vertel hun dat ik 5 spelers waarin ik vertrouwen heb de Sunday Million en de Sunday Warm up laat spelen en we delen de winst. Ik heb nog genoeg over om mijn PC te vervangen duur het nieuwste van het nieuwst zodat ik eindelijk kan multitafelen en alles tafels tegelijk kan zien! Mijn Home Cinema Set wordt ook eindelijk werkelijkheid! Vervolgens ga ik eindelijk de limieten crushen die ik graag wil spelen! De hogere FL limieten en natuurlijk Omaha HU. Ik kan eindelijk de Pro worden die ik wil worden en verzamel DE grinders van Pokerstrategy om me heen en zij helpen mij de PRO te worden die ik altijd al heb willen zijn en er deze 65.000 die ik te danken heb aan mijn ontwikkeling die ik door heb gemaakt als lid van Pokerstrategy heeft mij een echte PRO laten worden die wereldwijd gewardeerd is. En er zullen nog vele dollars volgen.

dustje

ik zou naar het tipicamp gaan op de hengstbacherhof

tipicamp

DrPingu

Een beetje afhalen voor een groter scherm en eten en drinken voor tijdens het pokeren.
De rest laten staan zodat ik eindelijk al mijn toernooien volgens een goed bankrollmanagement speel!
En dan ship ik de rest van mijn leven de grote toernooien. Logsich

65k. Na verscheidene uren kan ik het nog steeds niet geloven. 65000!!! wat doe ik daar nou best mee? Wat is het meest +EV??

Na wat piekeren brengt mijn pokerinzicht het antwoord. Je kan het best spelen met een kleine of grote stack. Maar spelen met medium stacks ligt niet zo voor de hand. Ik concludeer dat deze regel niet enkel voor poker geldt, maar ook in het leven!

Ik log in op Titan Poker en gooi 65k op de roulette tafel. De spanning is te snijden...

Moderator
pcbeem

Mijn lang gekoesterde droom in vervulling laten gaan: professioneel klootschieter worden _cool: _biggrin: en dan de rest uitcashen in eurocenten en daar mijn kamer mee volstorten.

Gamblewhitme

lekker op vakantie naar een zonnig tropisch strand ''met mijn vriendin'' _biggrin: :f_biggrin: