In september is er weer de befaamde Black Member party VIII, maar als je denkt dat wij jou deze zomer zomaar rustig aan het strand zullen laten liggen dan heb je verkeerd gedacht!
Begin augustus organiseren we Dutch Community Event II, en dat de “awesomeness” er vanaf zal druipen daar mag je zeker van zijn! Iedereen die tussen 1 juni en 31 juli enig moment de diamond status heeft gehaald zal automatisch een VIP uitnodiging ontvangen voor dit funky event! Hoe het programma er precies uit gaat zien is nog geheim. De eerste informatie is echter toch al uitgelekt...., het is ondertussen een publiek geheim dat er volgende week meer informatie komt!
sicke shit
ff kijken, dis wat ik hoop en me echt gaaf lijkt en wss nog binnen budget ook:
- Koop een stuk of 4 afgeragde auto's van onder de 200 a 300 euro en een paar brandblussers voor de veiligheid.
- Zoek een groot open leeg terrein.
Hierna gewoon met die auto's gekke stunts doen en uiteindelijk zoveel op elkaar inbeuken dat ze niet meer rijden.
Dit afsluiten door 's avonds ergens naar een lopend buffet te gaan en gevolgd door ergens bier te drinken op jullie kosten :f_biggrin:.
Als iedereen het zat is een film in de bios gaan kijken en last longer bets met elkaar aangaan voor wie het langst wakker kan blijven gedurende het 2 daagse CM.
Vullen jullie de 2e dag in?
Oorspronkelijk gepost door Pinowww
sicke shitff kijken, dis wat ik hoop en me echt gaaf lijkt en wss nog binnen budget ook:
- Koop een stuk of 4 afgeragde auto's van onder de 200 a 300 euro en een paar brandblussers voor de veiligheid.
- Zoek een groot open leeg terrein.Hierna gewoon met die auto's gekke stunts doen en uiteindelijk zoveel op elkaar inbeuken dat ze niet meer rijden.
Dit afsluiten door 's avonds ergens naar een lopend buffet te gaan en gevolgd door ergens bier te drinken op jullie kosten :f_biggrin:.
Als iedereen zat is een film in de bios gaan kijken en last longer bets met elkaar aangaan voor wie het langst wakker kan blijven gedurende het 2 daagse CM.
Vullen jullie de 2e dag in?
![]()
FYP
graag datum.
begin aug ik vakantie.
ik graag willen weten of ik moet grinden of niet.
Oorspronkelijk gepost door marcelhermus
graag datum.begin aug ik vakantie.
ik graag willen weten of ik moet grinden of niet.
same
ik zou een maand lang elke dag 83,3 33$ SnG's moeten spelen om diamond te kunnen worden
gaat hem niet worden, misschien volgend jaar
Oorspronkelijk gepost door anunaki
ik zou een maand lang elke dag 83,3 33$ SnG's moeten spelen om diamond te kunnen wordengaat hem niet worden, misschien volgend jaar
@ anunaki volgens mij maak je ergens echt een rekenfout in je strat points.
diamond is 7500 geloof ik.
per dollar rake krijg je 3 points op tilt toch?
dus 7500:3=2500$ rake
2500:3=833 sit en go in totaal.
delen door 30 dagen=27 sit en go per dag volgens mij.
nou is dat nog redelijk veel als je maar 1 tafel speelt.
maar ik zag je in het thread van de MTT status ook al een soortgelijke fout maken.
ik vergeet een factor 3 inderdaad, kan ook 2 zijn
maakt het wel dichter bij dan ik dacht, maar nog steeds onmogelijk
ik verwacht wel binnenkort goud te worden
Tja, in augustus kon wel eens heel moeilijk gaan worden idd... ![]()
Daar zullen er meer last van hebben waarschijnlijk. Kan dat niet in september???
Voor de headies is het gewoon kijken wanneer ze naar NL willen en dan organiseren ze iets en kunnen op kosten van PS naar huis.
Oorspronkelijk gepost door Marple08
Voor de headies is het gewoon kijken wanneer ze naar NL willen en dan organiseren ze iets en kunnen op kosten van PS naar huis.![]()
dit natuurlijk en ook dat het in september al BMPVIII is
![]()
Oorspronkelijk gepost door marcelhermus
diamond is 7500 geloof ik.
per dollar rake krijg je 3 points op tilt toch?
dus 7500:3=2500$ rake2500:3=833 sit en go in totaal.
delen door 30 dagen=27 sit en go per dag volgens mij.
nou is dat nog redelijk veel als je maar 1 tafel speelt.
Owww is dat alles ♠_biggrin:
Nou als dat er voor nodig is dan geef ik zelf wel een knalfeest ♠_cool: kost me minder
Oorspronkelijk gepost door MrJeroen
Voor de headies is het gewoon kijken wanneer ze naar NL willen en dan organiseren ze iets en kunnen op kosten van PS naar huis.![]()
![]()
Waar waarschijnlijk ca. 99% van onze communityleden niet naar toe (kunnen) gaan....
Terwijl de diamond+ leden zulke grind-diehards zijn, dat ze vast wel twee parties achter elkaar aankunnen
![]()
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Oorspronkelijk gepost door MrJeroen
![]()
Waar waarschijnlijk ca. 99% van onze communityleden niet naar toe (kunnen) gaan....
Terwijl de diamond+ leden zulke grind-diehards zijn, dat ze vast wel twee parties achter elkaar aankunnen
![]()
heb de vorige al gemist dankzij de iets te harde straat.
denk niet dat ik ga grinden voor de volgende.
ben tegenwoordig alcoholloos
![]()