Ga naar het forum
Community event II,...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Community event II, de (eerste) details

13 Berichten
10 Gebruikers
0 Reacties
1,173 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Zoals je in het nieuws kon lezen, zijn de eerste details over het Community Event op 10 oktober bekend!

Op 10 oktober zullen onze Diamonds zich uitleven tijdens de Dutch Diamond Race!

Op het circuit van Karting Genk, het grootste outdoor karting circuit van Europa, zullen de VIP's een heuse race rijden, inclusief kwalificatie sessie en een finale race.
Na een BBQ op het circuit, begeeft de groep zich naar Hasselt, waar ook de overige community members meer dan welkom zijn om de groep te vergezellen.
Nadat er een aantal biertjes geproefd zijn in het biercafe, begeven we ons rond middernacht naar de Versuz, een van de hipste clubs van België.

Ben jij ook van plan om te komen?

Meld je aan door een e-mail te sturen naar: jeroen.vandenbosch@pokerstrategy.com

Voor de Diamonds is er een speciale thread in het VIP-forum

12 reacties

Ik zie dat AZ 10 oktober vrij is. Is namenlijk een interlandweekend. Dan wordt het toch wel erg aantrekkelijk om richting België te gaan.

Misschien kom ik ook wel weer even, weet alleen nog niet of dat als Diamond zal zijn. :D

:( :( :( Hou niet zo van karten, alhoewel Gent niet zover weg is voor mij. In ieder geval alvast veel plezier.

Oorspronkelijk gepost door dianacornelisse
:( :( :( Hou niet zo van karten, alhoewel Gent niet zover weg is voor mij. In ieder geval alvast veel plezier.

Gent <> Genk :D

Ga dit zeker vrijhouwe:>

Knien12

En BBQ'en, en bierdrinken, ..

en nog meer bier drinken?

remmetje

Je houd zeker meer van kaarten _cool:

Maarten84

Leuk, alles gebeurt op 10 min van mijn thuis :)... Misschien toch maar eens een poging wagen om diamond te worden.

Wat een lieve poging om mij terug op't forum te laten komen _biggrin:

Oorspronkelijk gepost door SonicXT

En, is het gelukt? :]

Oorspronkelijk gepost door MrJeroen

Gent <> Genk :D

Lekker snugger :D

Oorspronkelijk gepost door MrJeroen

Oorspronkelijk gepost door SonicXT

En, is het gelukt? :] Hehe, ik ga mijn best doen. Ik leg m'n afwezigheid en terugkomst een van deze dagen wel eens uit in m'n blog die'k onder het stof ga vandaan halen.

Nu ja, een community event waar er buitenwippers, rooi lichten, rond punten en pistolets met hesp zijn in plaats van uitsmijter, verkeerslichten, rotonde en bolletjes met ham ... klinkt goed ^^
Altijd al eens willen karten hehe ...