Skip to forum
Feedback nieuwe TAF...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Feedback nieuwe TAF-Sectie

20 Berichten
11 Gebruikers
0 Reactions
2,695 Bekeken
Head Admin
Lanfear81

We hebben de TAF sectie een compleet nieuwe look gegeven en nieuwe content toegevoegd om het nog prettiger te maken om te TAFfen.

Er blijft natuurlijk altijd ruimte voor verbetering.

Wat vinden jullie van de nieuwe TAF-sectie en hoe zou je deze zelf nog beter maken?
-Welke features zou je nog graag zien? (verschillende soorten links bijv... )
-zou je andere reclame middelen (banners etc willen)
-guides?
-welke info zou je nog meer willen hebben
- etc etc

We zijn altijd dankbaar voor alle feedback, zodat we de site kunnen verbeteren en jullie wensen beter kunnen bedienen.

19 replies

Kvin t ni zo handig flink te gaan showen met PS terwijl de wetgeving zo vaag is mbt online poker en de verdiensten

superjunk

Mooi overzichtelijk :)

Alleen dit snap ik niet helemaal:

Heeft dit met de status van jezelf te maken ?

oja goede vraag! snap ik ookni

Ik snap vooral die 2000 SP = $50 niet...

Moderator
pcbeem

Denk dat dit eerdere TAF systemen waren met een andere beloning. Dus nu staan de vrienden die je aanmeld in het blauw en krijg je volgens de eerste manier uitbetaald enz.

Ik vind de grens van die 100 naar 5000 punten zo groot, dus die 2000 zou een mooie aanvulling zijn! Mja me beste taffer heeft nu pas 450 punten en volgens mij is ie broke! :f_eek:

Moderator
pcbeem

Vind dit systeem eigenlijk wel best. Velen zullen nooit de 2000 punten halen en dan ze je nooit geld voor je TAF.

Heb nog wel een suggestie: misschien een optie om het land van herkomst toe te voegen zodat je eventueel op de nick kunt googlen. Heb zo als eens iemand gevonden en aan kunnen sporen om te gaan spelen.

Muskaatnuss

ik probeer mijn taffers gewoon aan te porren om de 100 punten te halen... want 2000 en 5000 is voor de meesten heel veel.... dus meer dan 25$ per taffer haal ik er denk ik toch nie uit...

de meesten die ik ken lachen me uit da ik het pokeren zo serieus aanpak en volgens strategie speel ( en met stat software )... dan zeggen ze : zo heb je er toch geen plezier meer aan???

dan zeg ik... nee idd .. het is plezieriger spelen zoals jullie en op twee uur broke gaan... daar heb je wel massas lol aan :D :D :D :D

Head Admin
Lanfear81

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Denk dat dit eerdere TAF systemen waren met een andere beloning. Dus nu staan de vrienden die je aanmeld in het blauw en krijg je volgens de eerste manier uitbetaald enz.

Right!

Het TAf-systeem is in de loop der tijd een paar keer aangepast, het huidige systeem is het meest linkse.

Vroeger kreeg je maar 1 payout, wanneer je TAF 2000 StrategyPoints haalde kreeg je $50. Nu is dit dus in meerdere stappen opgedeeld, kun je $100 verdienen ipv $50, maar ligt de grens voor de laatste $75 weer hoger dan die van $50.

Moderator
pcbeem

Heb nog wel een puntje om de pagina met daarop de gegevens van je 'vrienden' gebruiksvriendelijker te maken.

Nu staan alle namen er met een plusje waar je op drukt waardoor de gegevens zichtbaar worden.

Is dit niet gewoon in één tabel te zetten zodat je meteen in één oogopslag kan zien wat er speelt?

Nu moet je op alle namen klikken om te kijken of ze voortgang hebben (bijv. dat ze hun geld hebben gekregen).

Het is misschien een idee om de TAF die zich aangemeld hebben en daarna de quiz niet gehaald hebben om eens een herinnerings mail te sturen dat er 50$ op ze ligt te wachten en dat ze alleen nog de quiz moeten halen.

Ik merk dat mensen die zich via de link aanmelden niet altijd aan de quiz beginnen.Het lijkt mij een win/win situatie om die mensen toch nog eens aan te sporen dmv een mailtje dat er 50$ op ze ligt te wachten.

Natuurlijk komt er ook een technische aspect bij dat sommige natuurlijk 5X gezakt zijn voor de quiz.Dit lijkt mij echt overkomelijk aangezien die accounts gedeactiveerd zijn.

Just an idea

Moderator
pcbeem

Gebeurd al PS stuurt eens in de zoveel tijd berichten.

Head Admin
Lanfear81

hey,

zoals PcBeem al aangaf, worden er inderdaad wel automatische herinneringsmails gestuurd wanneer iemand zich aanmeld en de quiz niet maakt, of slaagt voor de quiz, het startkapitaal ontvangt, maar dan niet meer inlogt (believe me, it happens :D )

EPR54

Misschien handig om mensen die via jouw TAF link komen automatisch vriend maken, zo kan je zelf enige actie ondernemen om je taffers wat actiever te maken.

Moderator
pcbeem

Bedankt EPR tips zijn altijd welkom!!!

Weet niet of dit privacytechnisch mag maar zal dit zeker doorgeven aan de CM's die naar deze optie kunnen kijken.

Hoi EPR54,

Dat zou inderdaad handig zijn. Ik ga het voorstellen en zal je laten weten wat onze IT ervan zegt zodra ik antwoord heb.

Groeten,
Leo

EPR54

Helemaal top Leo ben benieuwd wat ze zeggen.

Lepoutre

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Bedankt EPR tips zijn altijd welkom!!!

Weet niet of dit privacytechnisch mag maar zal dit zeker doorgeven aan de CM's die naar deze optie kunnen kijken.

Als het niet op die manier kan is het misschien een idee om een "add friend" knop te plaatsen naast de namen zodat het in ieder geval al een stuk sneller gaat om ze toe te voegen

Moderator
pcbeem

Het is in behandeling bij de CM's maar zal deze tip zeker even doorgeven.

Vaak maken kleine verbeteringen de site makkelijker.

Bedankt voor de tip!!!!!!