Skip to forum
PS got Talent : de ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] PS got Talent : de winnaar!

8 Berichten
6 Gebruikers
0 Reactions
837 Bekeken

De stemmen zijn binnen, de punten zijn geteld en we hebben onze eerste winnaar van de eerste PS Got Talent competitie!

Zijn cardtricks maakten blijkbaar indruk op jullie want met 40% van de stemmen trok Deltathree moeiteloos te overwinning naar zich toe. Hij mag zich nu de enige echte PS Got Talent 2009 overwinnaar noemen! Proficiat!

Maar naast eeuwige roem krijgt Deltathree nu ook voor een shiny Diamond naast zijn naam én is hij uitgenodigd op de Dutch Diamond VIP racing day!

DE WINNAAR VAN PS GOT TALENT 20009

Deltathree

Remmetje wist de tweede plaats te behalen terwijl Xpload met brons aan de haal ging. Zij krijgen beiden een PokerStrategy Tshirt in hun bus gekeild!

:heart: Proficiat aan alle finalisten! :heart:

7 replies
remmetje

Proficiat Delta Welldone !!!

Angstzweet

Gefeliciteerd Delta!

Van harte Delta ;) Mooi gedaan hoor. Je wist de leden toch mooi te imponeren met die sluwe kaarttrucjes van je ;) En Remmetje, die Jojo sloeg ook aardig aan ;)

Arjon

Gefeliciteerd Delta :)

Thx guys en thx iedereen die voor mij gevote heeft!
Ik hoop dat ik de Diamond day haal!
Ook proficiat aan de andere finalisten natuurlijk!
Shipit!
(hoelang blijft die diamond status?)

Oorspronkelijk gepost door Deltathree
Thx guys en thx iedereen die voor mij gevote heeft!
Ik hoop dat ik de Diamond day haal!
Ook proficiat aan de andere finalisten natuurlijk!
Shipit!
(hoelang blijft die diamond status?)

Tja, nu heb je nog maar paar dagen om alles te regelen voor de Diamond Karting Day ;) Maar is het zeker wel waard lijkt me zo!

Die status blijft geloof ik 1 week :) Dus je weet wat je te wachten staat: Als een gek alle video's bekijken en artikelen doornemen ;)

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989

Die status blijft geloof ik 1 week :) Dus je weet wat je te wachten staat: Als een gek alle video's bekijken en artikelen doornemen ;)
Wees daar maar zeker van Haha!
En het platinum+ forum volspammen :D