ja zeker!
met name in het begin heb ik hier erg veel bijgeleerd, moet wel zeggen dat ik ook veel boeken heb gelezen en op andere fora actief was.. maar durf toch te zeggen dat ik hier erg veel bijgeleerd heb!
helaas ben ik zelf nooit erg actief geweest in het posten van handen en het onderhouden van een blog (wie weet krijg ik daar ooit WEL de discipline voor) want dit zijn dingen die je echt super goed kunnen helpen bij het verbeteren van je houding en daarmee ook je spel ten goede komen.
wel volg ik de laatste tijd weer steeds meer coachings omdat ik (weer) van discipline overgestapt ben.
Ik heb ook een paar maanden lang van Rogier's private coaching mogen genieten, dit kan ik ook iedereen ten zeerste aanraden, omdat zo'n ervaren speler gewoon gemakkelijk kleine ( en grote) fouten uit je spel kan halen waar je erg veel winst mee zult maken op lange termijn!
al met al heb ik nu meer dan $5000 verdiend in de ruime 1 jaar tijd dat ik hier nu zit. mijn grote dank hiervoor aan pokerstrategy! op naar de $50.000!!
nou.. dat was het wel weer
Thanks pokerstrategy!