Ga naar het forum
Wekelijkse Ledenpol...

Meldingen
Alles wissen

Is jouw spel vooruit gegaan sinds je lid bent bij PokerStrategy.com? Poll is gemaakt op okt 07, 2009

[Gesloten] Wekelijkse Ledenpoll: Is jouw spel vooruitgegaan sinds je lid bent bij PokerStrategy.com?

27 Berichten
16 Gebruikers
0 Reacties
2,281 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Sinds de oprichting van de Nederlandstalige community, nu bijna twee jaar geleden, hebben we samen al menig succes kunnen vieren. Steeds meer spelers dringen door tot de finale tafels van steeds grotere toernooien.

Maar hoe zit het eigenlijk met jouw ontwikkeling? Merk jij ook dat je spel steeds verder vooruitgaan sinds je lid bent geworden bij PokerStrategy.com?

Of heb je juist het idee dat je bent blijven steken, ondanks alle beschikbare materialen zoals strategie artikelen, video's en handbeoordelingen?

26 reacties

Yup! Geweldig!

Nog altijd leer ik bij, zelfs een handjudge SSS is nooit uitgeleerd. Ervaring is ook nodig, en dat krijg je elke keer dat je speelt weer een beetje meer. :) Lang leve PokerStrategy! :D

Ja! :D Voor ik PS joinde speelde ik enkel voor playmoney

Nu heb ik al veel bijgeleerd alleen heb ik nog niet de tijd gehad veel te spelen. Maar toch op een paar weken van de 50$ startkapitaal 80$ gemaakt :) Zeker de coachings en hand judging op PS vind ik echt goed daar kan je alleen maar van leren.

bobm78

Ik denk dat elke dag dat je ervaring en info op doet, je spel verbeterd.
Dus ik ben het er voor 100% mee eens, al wil het niet zeggen dat alle info die je op doet ook meteen garant staat voor succes op zeer korte termijn :D

in het begin maakte ik op elke variant da ik begon te spelen winst voor ik artikelen las, nadat ik ze begon te lezen en mijn spel aanpassen begon ik altijd te verliezen

maar nu stilaan maak ik winst, door een combinatie van de 2 te vinden :)

Oorspronkelijk gepost door bobm78

Dat geldt blijkbaar niet voor de Nederlandse taal.

Echt wel... Een paar dagen geleden speelde ik nog 25% van mijn handen... nu zat ik vandaag rond de 15%. Ik haal meer value uit mijn sterke handen, maak c-bets wanneer het kan. Artikels rond BSS hebben me toch een pak geholpen.

De winst zal op lange termijn wel komen zeker, nu hang ik rond de 70$.

Thormtos91

voordat ik hier kwam verloor ik mijn geld, nu maak ik winst en sta op $1500 :D

Nivlem

ja zeker!

met name in het begin heb ik hier erg veel bijgeleerd, moet wel zeggen dat ik ook veel boeken heb gelezen en op andere fora actief was.. maar durf toch te zeggen dat ik hier erg veel bijgeleerd heb!

helaas ben ik zelf nooit erg actief geweest in het posten van handen en het onderhouden van een blog (wie weet krijg ik daar ooit WEL de discipline voor) want dit zijn dingen die je echt super goed kunnen helpen bij het verbeteren van je houding en daarmee ook je spel ten goede komen.

wel volg ik de laatste tijd weer steeds meer coachings omdat ik (weer) van discipline overgestapt ben.

Ik heb ook een paar maanden lang van Rogier's private coaching mogen genieten, dit kan ik ook iedereen ten zeerste aanraden, omdat zo'n ervaren speler gewoon gemakkelijk kleine ( en grote) fouten uit je spel kan halen waar je erg veel winst mee zult maken op lange termijn!

al met al heb ik nu meer dan $5000 verdiend in de ruime 1 jaar tijd dat ik hier nu zit. mijn grote dank hiervoor aan pokerstrategy! op naar de $50.000!!

nou.. dat was het wel weer :P

Thanks pokerstrategy!

wessus

Oorspronkelijk gepost door SonicXT

Flauw hoor...

Wat denk je nou zelf! Ik Phil Hellmuth, ik kan niks meer leren.

Nee natuurlijk is poker een spel waar je continu leert, denk dat het wel iets minder wordt naarmate je langer speelt. Maar er blijft gelukkig altijd genoeg ruimte voor verbetering.

Mstlc

Spel wordt alle dagen nog beter... gelukkig want het moment dat je stopt met leren passeren anderen je... het is cliché maar het is ook gewoon zo :p.

Het gaat de laatste tijd wel wat trager maar dat is normaal denk ik eens je de echte basis beheerst.

Knien12

De vooruitgang in het spelletje is het probleem niet.

Maar het uitleggen aan de omgeving wat het pokeren inhoudt wel.
Komt daar nog eens een artikel over: hoe om te gaan met je omgeving mbt poker? (of gewoon niets zeggen...).

bobm78

Ik weet niet wat je daar mee wilt zeggen Sonic, beetje kort door de bocht om zulke opmerkingen te maken over een spelfoutje. Wist niet dat mijn mening daardoor minder waard is? Mss een idee dat je voortaan eerst al mijn berichtjes screent op spelfouten?

Kom zeg, laat me ook eens even de ambetanterik uithangen :tongue:
Uw mening is niet minder waard zo, enkel een beetje minder presentabel :D

En het is ook wel geinig dat een BELG een Nederlander op zijn grammatica wijst natuurlijk! :D

bobm78

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989

En het is ook wel geinig dat een BELG een Nederlander op zijn grammatica wijst natuurlijk! :D Hahaha Xpload, jij kijkt zeker nooit 10 voor taal?
Die Belgen zijn veel beter in spellen!

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989

En het is ook wel geinig dat een BELG een Nederlander op zijn grammatica wijst natuurlijk! :D Hahaha Xpload, jij kijkt zeker nooit 10 voor taal?
Die Belgen zijn veel beter in spellen!

Whahaha, dat is PRECIES wat Sonic mij al op Skype vertelde, wat een toeval. :D

Heb ook hier en daar nog wat geleerd over de belgische grammatica, waar het anders is dan Nederlands :)

bobm78

Hahahaha, tuurlijk heeft hij je dat al verteld! Belgen zijn maar al te trots op hun goede ( lees: betere) beheersing van de Nederlandse taal..

blowkonijn

Oorspronkelijk gepost door Knien12
De vooruitgang in het spelletje is het probleem niet.

Maar het uitleggen aan de omgeving wat het pokeren inhoudt wel.
Komt daar nog eens een artikel over: hoe om te gaan met je omgeving mbt poker? (of gewoon niets zeggen...).

Gewoon keihard uitlachen :D :D Ik zit lekker de hele dag iets te doen wat ik leuk vind, op tijden die ik zelf bepaal, terwijl andere mensen de loonslaaf uithangen. Dus als ik dan kritiek krijg, kan ik alleen maar keihard lachen :D :D