Ga naar het forum
mansion poker $5.00...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] mansion poker $5.000 added toernooi!

274 Berichten
38 Gebruikers
0 Reacties
6,897 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Volgende week zondag, 25 oktober, speel je als PokerStrateeg op Mansion Poker mee in een speciaal toernooi met een buy-in van $1. PokerStrategy.com voegt nog eens $5.000 toe aan de prijzenpot.
De inschrijving voor dit toernooi gaat vandaag van start.

zie het nieuws: $1 toernooi met $5.000 toegevoegd prijzengeld

Er wordt echter niet alleen om $5.000 extra prijzengeld gespeeld, we spelen ook om de eer van onze community hoog te houden. Eerder bewezen we al dat de Fransen een maatje te klein zijn, toen we hen op de knieen dwongen tijdens de battle of the donkeys.

Nu is het tijd voor een grote internationale challange en zal er na de freeroll een ranglijst van communities opgesteld worden.
Samen staan we sterker, dus schrijf je in voor het toernooi en laat je naam achter in deze thread om jouw deelname voor Team PokerStrategy.En_El.

Uiteraard kun je tijdens deze strijd weer genieten van Remmentje en de PokerStrategy radio uitzending.

Team PokerStrategy.En_El

• - MPPOldNan
  • - KnowYourOuts1
  • - TheoSPoker
  • - NikNeem
  • - Wessus1967
  • - Sstuss
  • - Petjep2
  • - damniro90
  • - NijntjeWotel
  • - donnowhy
  • - FancyFootworkk
  • - Sojaboon
  • - batjevantkam
  • - Vincam888
  • - 000anoniem000
  • - Scheemda
  • - Robibinho1
  • - Cromtiger
  • - maniapo
  • - Duvelicious
  • - Jessie3555555555
  • - DonkeyEater1988
  • - Rosy7Eager0Vile
  • - Xpload1989
  • - tinusj82
  • - darkodark
  • - rrwillem

Let's do it again!!

273 reacties
Moderator
pcbeem

Wie kan me ff helpen met geld op Mansion krijgen?

Weet niet wat de minimum tranfer is maar ik wil geen geld op Mansion hebben. Daarom verzoek tot transfer van minimumbedrag +$1 waarna ik het minimum bedrag meteen weer terugstuur. Vervolgens krijg je $1 op Stars van me terug.

Hoor wel wie me wil helpen.

MaffiousS

Weet niet wat de minimum tranfer is maar ik wil geen geld op Mansion hebben. Daarom verzoek tot transfer van minimumbedrag +$1 waarna ik het minimum bedrag meteen weer terugstuur. Vervolgens krijg je $1 op Stars van me terug.

Heb zelfde probleem.
Je krijgt van mij ook op stars 1 dollar!

Oorspronkelijk gepost door pcbeem

² kan ook op full tilt

Kunnen we al inschrijven?

Zit zelf ook met het probleem van geld op Mansion. Geloof dat ik daar alleen een extra startkapitaal had aangevraagd, en dat is toen een keer verlopen (wat er nog van over was), dus denk dat ik gewoon op $0 sta.

Zal Mansion op mijn eigen computer nog eens installeren (sinds ik nieuwe computer heb daar niks meer gedaan) en als ik ook nog geen geld heb zou ik ook graag iemand vinden die met mij wat geld wil swappen (tussen Mansion en PartyPoker of Mansion en Stars, kan allebei).

wessus

ik heb geld op mansion, maar weet niet wat minimale transfer is..

Knien12

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Zit zelf ook met het probleem van geld op Mansion. Geloof dat ik daar alleen een extra startkapitaal had aangevraagd, en dat is toen een keer verlopen (wat er nog van over was), dus denk dat ik gewoon op $0 sta.

Zou er nog gewoon moeten staan. Ik had hetzelfde, maar ik heb nog voldoende om die $1 te betalen. Niks verlopen dus.
Terwijl ik de rest toen in 1 MTT heb weggedonkt (alles of niets!).

Moderator
pcbeem

Oorspronkelijk gepost door wessus

Probeer gewoon ff $1 naar me te sturen. Als het niet mag zal er dan wel een fout verschijnen die minimale deposit aangeeft.

Kun je proberen of dit lukt?

Nick op mansion is pcbeem2

wessus

Oorspronkelijk gepost door pcbeem

Probeer gewoon ff $1 naar me te sturen. Als het niet mag zal er dan wel een fout verschijnen die minimale deposit aangeeft.

Kun je proberen of dit lukt?

Nick op mansion is pcbeem2

ga het proberen.. ik moet ook je email invoeren..

wessus

iemand enig idee van af hoe laat we kunnen reggen...

Moderator
pcbeem

Kun je me ff accepteren in de community dan PM ik het je?

wessus

al gedaan

Gerv

Minimal deposit is $10...

wessus

Oorspronkelijk gepost door Gerv
Minimal deposit is $10...

het gaat om de transfer van speler naar speler...

heb een acount op mansion en heb de 3000 m punten gehaald dus ik kan als het goed is overspelen naar andere spelers
als niemand anders kan wil ik er wel een paar helpen =)

Supermoderator
Zeezout

Pfffffffff, denk niet dat ik het ga redden tot die registratie opengaat hoor. Heb knallende koppijn momenteel... :(

wessus

sorry pcbeem schijnt dat ik te weinig punten heb....

Moderator
pcbeem

sorry pcbeem schijnt dat ik te weinig punten heb....

Dan kan ik denk ik niet meedoen. Ik zal dan helaas geen geld kunnen terugsturen naar iemand en heb geen zin om $10 te ontvangen op een site waar ik nooit speel.

Wanneer begint registratie dan? Kan het niet vinden.