Skip to forum
1 Week, 10K

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 1 Week, 10K

381 Berichten
73 Gebruikers
0 Reactions
16.2 K Bekeken

Iedereen heeft zo onderhand wel eens gehoord van de poker tv serie "2 months. 2 million"

Nu kwamen Nietzsche-F en ik op het idee om een soortgelijke challenge te gaan doen, namelijk om met 4 man binnen 1 week een profit van 10k te halen, alle 4 startende met een bankroll van 1K (Feel free to reload any time to a max. of 1K).
De 10K profit wordt verdeeld over 4 gelijke delen van 2.5k per persoon, ongeacht wat elk individu heeft bijgedragen aan het totale winstbedrag.

Om dit allemaal te gaan realiseren hebben we natuurlijk een aantal pc's/laptops, schermen, een internetverbinding en natuurlijk een huisje om het allemaal in te plaatsen met 4 man sterk nodig. :f_cool:
Wat we nog meer nodig hebben is natuurlijk een fotocamera en een videocamera om alles vast te kunnen leggen, gezien het feit dat PT en HEM de "penalty stunts" niet vast kunnen leggen. _biggrin:

We willen ergens een vakantiehuisje/bungalow huren om daar onze winsten te gaan boeken, zodat we ook niemand thuis lastig hoeven te vallen, zodat de vrouw des huizes niet enkel ons gevloek aan hoeft te horen en alle rommel op moet ruimen. :f_p:

We hebben het er al met een paar spelers over gehad, maar er zijn er een aantal die nog werken en/of op school zitten, waardoor ze aan bepaalde dingen gebonden zijn en niet zomaar een weekje ertussen uit kunnen.

NU zijn Nietzsche en ik dus op zoek naar 2 "steady grinders" die een weekje weg kunnen, om zich te isoleren van alles wat hen lief is en die-hard poker te kunnen spelen, te drinken, feesten en wat al dan nog meer.

Een aantal eisen die we hebben opgesteld:

- +EV poker ervaring (DUH)
- No sleep necessary mentality
- Main game keeper
- Bereid om risico's te nemen
- Party animal/fun maker
- Ketting roker (of niet, maar dan niet zeuren :D)
- Liefhebber van mooie vrouwen
- Easy going attitude (Balls of steel)

Als je denkt dat je in ons profiel past, reageer dan in dit topic en zet je motivatie er bij. Wij gooien dan ons ontzettend gecompliceerde screeningproces _cool: in werking om de beste kandidaten te selecteren.

380 replies

Ik ga niet meedoen, maar vind t wel een ontzettend leuk idee, zet m op!

blowkonijn

Wtf???? dat zouden we toch bij mij thuis doen??? wat zullen we nu krijgen??? :evil:

HannesNL

FUCKING SICK, hahahha nice! Het is dat ik op school zit

No worries Blow, we willen jouw vrouw niet opzadelen met een hernia door het dragen van kilo's afval, 14x per dag stofzuigen en dweilen, toiletten schoonmaken, koken, etc etc etc :D

blowkonijn

Dat doet ze nu al, dus what's the problem??? :D

Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Dat doet ze nu al, dus what's the problem??? :D

^^ ROFL

Haha, het aantal van deze challenges neemt in razend tempo toe ;) Erg leuk om te zien wat zo'n serie 2 months 2 million teweeg kan brengen.

Ik kan inderdaad ook niet zomaar weg, helaas, maar ik volg jullie graag. Zeker als het opgenomen wordt op video, dan zou dat echt super zijn als PokerStrategy deze video's online kan zetten ergens. :D

Ik ben benieuwd. :)

Jammer dat ik wel een slaapmindset heb :rolleyes:

Cool project! Ga ik zeker volgen!

Wanneer? Ohja en trouwens, voldoen jullie wel aan de eisen?

Oorspronkelijk gepost door ajfonso
Ohja en trouwens, voldoen jullie wel aan de eisen?

Die vraag kon natuurlijk niet uitblijven, en je doelt natuurlijk op de +ev poker ervaring :D

Je kunt mijn account tracken op Account name "Chanceless" en Nietzsche houdt zich met PLO bezig, resultaten zijn te lezen in zijn blog.

Zou trouwens wel apart zijn moesten we eisen stellen waar we zelf niet eens aan kunnen voldoen _frown:

En wanneer? Dat hangt er vanaf wanneer iedereen kan, dat wordt kortgesloten op het moment dat we met zijn 4en zijn

blowkonijn

De eerste try out start morgen met nietzsche, tuneboy en ik. 1 week lang muizenklikken en tafels aanstampen vanuit huize blowkonijn :D :D

DeKuip

Veel succes..

Oorspronkelijk gepost door DeKuip

Oorspronkelijk gepost door ajfonso
Wanneer? Ohja en trouwens, voldoen jullie wel aan de eisen?

http://www.pokertableratings.com/fulltilt-player-search/tuneboy2301
http://www.pokertableratings.com/fulltilt-player-search/Chanceless = 2e account van tuneboy2301 en ook op FTP?!
http://www.pokertableratings.com/fulltilt-player-search/tuneboy = 3e account van tuneboy2301 en ook deze op FTP?!
http://www.pokertableratings.com/fulltilt-player-search/Nietzsche-F

:rolleyes:

Heeeeel lang verhaal, maar het heeft iets te maken met rakeback

Anyway, dit was natuurlijk te verwachten, vandaar de try-out bij Blow, waarvan de resultaten ook gepost zullen worden, kan iedereen het zien

Markenator

lol woon je ook in Monaco :P?

anyway.. Leuk initiatief! Ben benieuwd naar jullie resultaten etc ;)

Goodluck!

DeKuip

Oorspronkelijk gepost door tuneboy2301
Anyway, dit was natuurlijk te verwachten, vandaar de try-out bij Blow, waarvan de resultaten ook gepost zullen worden, kan iedereen het zien

Lol, natuurlijk was dit te verwachten ja!
Je stelt zelf een lijstje op met vereisten, maar vervolgens voldoe je al niet aan de eerste. Wil andere mensen daar gewoon even attent op maken, lijkt me niet meer dan logisch toch?

Je vindt het allemaal prachtig als je een NL1k shot neemt en zelfs een buy-in wint, maar accepteer dan ook dat je een paar dagen alles weer kwijt bent. Nu is dat wel een coole balls of steel mentaliteit, maar vraag me af of je er echt heel veel aan hebt...

zazizo

Succes jongens!
Deze thread ga ik volgen.

thnx zazizo