Ga naar het forum
Wekelijkse Ledenpol...

Meldingen
Alles wissen

Wekelijkse Ledenpoll: Ship jij de $5.000 TAF-freeroll? Poll is gemaakt op nov 03, 2009

[Gesloten] Wekelijkse Ledenpoll: Ship jij de $5.000 TaF-freeroll?

11 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
1,189 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Met het Tell-A-Friend systeem van PokerStrategy.com kun je tot $100 per doorverwezen lid verdienen. Er geldt geen limiet voor het aantal leden dat jij kunt doorverwijzen. Zo kun je dus, zonder al te veel moeite, al snel een mooie vakantie bij elkaar sparen, of gewoon je bankroll die extra boost geven om weer een limiet hoger te gaan spelen.

Ook voor startende spelers is dit natuurlijk de uitgelezen kans om een pikstart te maken, en startend met het $50 startkapitaal, je bankroll met sprongen vooruit te zien gaan.

Aan de andere kant kan het je ook een tweede kans geven, wanneer je je eerste bankroll omverhoopt verloren hebt.

Vanaf deze maand is het extra aantrekkelijk om gebruik te maken van het Tell-A-Friend systeem: Maandelijks zal er een freeroll georganiseerd worden met een prijzenpot van $5.000. Heeft een van jouw vrienden zijn eerste StrategyPoint gehaald? Dan speel jij de maand erna mee in deze unieke freeroll!

Wacht niet langer en TAF jouw bankroll naar de hoogste limieten!

Verdien tot $100 per doorverwezen vriend!

10 reacties

Helaas, heb niet zoveel poker-geïnteresseerde vrienden, waardoor het vinden van TAFs wat lastig gaat. Dus ook deze maand geen nieuwe TAF binnengehaald, en dus geen kans om mee te doen om deze freeroll te shippen. :(

"Ik doe niet aan TAFfen voor gratis geld"

Als ik iemand probeerde te TAFfen kunnen er 2 dingen gebeuren: Of ze nemen me het ten zeerste kwalijk dat ik hen gokverslaafd probeer te maken zodat ik er een beetje geld aan kan verdienen. Of ze melden zich wel aan waarna ik hen constant aan het handje moet vasthouden met alles wat ze nog niet snappen in de 1e 3 maanden van hun pokercarrière, en dat voor $25 wat ik ook wel na een uurtje grinden zelf bij elkaar kan spelen.

Dit was niet vervelend bedoeld tegen jullie, maar is gewoon de realiteit. TAF is verder wel leuk voor anderen en misschien dat jullie dit als feedback kunnen gebruiken.

Sutra1981

Moesten mijn taffers niet telkens op de IDcheck afhaken zou ik al rijk zijn ;) heeft echt een afschrikeffect... en mits ik die mensen meestal niet persoonlijk ken kan ik ze ook niet overtuigen wat de bedoeling van die ID check is.

Ik heb nog helemaal niemand doorverwezen en heb dus ook $0 aan TAF verdiend. Niet dat ik tegen het gratis geld ben maar ik ken gewoon niemand die interesse heeft.

zijn de uitnodigingen al verstuurd, want in oktober heeft minstens 1 friend zijn eerste strategy-punten verdiend en ik heb nog niets ontvangen ... :/

edit: 'deze maand' door 'in oktober' vervangen voor de duidelijkheid :)

Hoofdbeheerder
Lanfear81

heb je wel je PartyPoker nickname al ingevuld in je profiel?, bij stap 3?

Als je nog geen PartyPoker account hebt, maak dan snel even een account aan volgens de stappen aangegeven in de handleiding, en vul je partypoker nickname in in je profiel. Je zult dan nog een uitnodiging krijgen voor de freeroll.

ik heb op partypoker mijn startkapitaal gekregen, dus dat zou normaal gezien in orde moeten zijn

Hoofdbeheerder
Lanfear81

maak voor de zekerheid even een ticket aan voor onze klantenservice en vraag daarin even of alles goed gegaan is, en of je nog een mailtje van PartyPoker moet ontvangen om je in te kunnen schrijven

Moderator
pcbeem

Ik heb ook nog niks ontvangen maar heb gisteren pas de registratie afgemaakt. Heb de eerste punten ook binnen dus de boel is netjes gekoppeld.

De uitnodiging zal dus nog wel volgen _grin:.

en da zegt ge nu, net nu ik een ticket heb gestuurd :D
Die mensen zullen ook denken "wa ne zagevent" :)