Ik vind dit maar een rare quiz eigenlijk.
1-5, ) Standard bronze artikel vraag, goed
6) Te simpel, gewoon op de sets klikken en ge zijt juist zonder dat ge over de rest moet nadenken.
7) Te simpel, alles is juist behalve de sets. Dit test niet het denkvermogen, noch de opname van de stof in de artikelen, maar lijkt me enkel bedoeld om de score omhoog te halen van de quiz en de afnemers een goed gevoel te laten overhouden aan hun score ?
8) Ik kom aan een andere berekening voor TT+, namelijk 30,19 % in plaats van 29.48 % ... niet al te groot verschil, maar ik vraag me wel af hoe jullie het berekend hebben dan. In elk geval is een call met die AKs daar slechts zeer licht niet profitabel. Beetje te nipt om op te nemen of gewoon 0/3 voor te geven, niemand weet dit exact zonder Equilator volledig te gebruiken, zeker bronze members niet. 1.8 % tekort komen is geen schandalige call of misrekening imo. 
9) Uitleg is wat fout. De reden waarom ge niet aan 40 % is slechts voor een heel klein deel dat indien ge uw set achten hit dat QQ nog een overset kan hitten. Het is vooral het risico dat indien ge uw set ergens hit, dat het nog tot een split pot komt door straight on board (8 outs to split).
Die straightkans doet het dubbele percentage van je equity eraf dan wat set vs overset doet. (ie. 8 to split vs 2 to lose)
10) Idem, backdoor straight gewoon vergeten en de uitleg heeft het enkel over de full house redraws van de tegenstander die het dan ook toepast op de volle 10 outs/38 % in plaats van slechts op de 8 outs/31% wat natuurlijk waanzin is. De andere 2 outs hebben ook wel 8 kaarten redraws to split pot of 10 % equity loss.
Zou dus moeten staan :
Equity straight draw : 31.5 % (8 outs) * 35/45 (10 redraws) = 24.5 %
Equity set : 8.5 % (2 outs) * 41/45 (8 redraws to split) = 7.74 %
Extra aftrekking : 8/46 * 2/45 = 0.7 % voor dubbeltelling (i.e. straight on turn, set on river en vice versa)
Totaal : ~ 31.5 %
Maakt misschien weinig uit, maar als het gaat om outs leren tellen kunt ge maar beter volledig zijn en niet tekort door de bocht gaan.
11) Een opmerkingske dat de 2/4 regel bij zeer veel outs niet meer opgaat mocht wel. De equity voor 15 outs zonder redrawmogelijkheid op 2 straten is 54 % en niet 60 %.
Dan klopt de rest van de uitleg ook direct, want er wordt niet uitgelegd waarom die redraw van u op een A of K turn maar liefst een kleine 10 % extra equity oplevert 
12 & 13) Hier moet bij vermeld worden dat elke combinatie telt en alles even mogelijk is.
Velen, me included, gaan bij die laatste vraag zeker niet eventjes alles uitrekenen tegen elke mogelijke hand in die range, omdat zelfs al is zijn range [JJ+, 54], dan is een van die eerste handen veel waarschijnlijker dan een van de 54 combinaties, ook al zijn er quasi evenveel combinaties mee te maken.
Meer een kwestie van exacte berekening vs logisch verstand.
@ Lanfear : feedback goed zo ?