Skip to forum
Kwalificatie Toerno...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Kwalificatie Toernooi: PS Country Battle 21-04

229 Berichten
38 Gebruikers
0 Reactions
6,124 Bekeken

Vanavond is het dan zover, het eerste kwalificatietoernooi voor de grote finale van de PS Country Battle! De eerste 6 spelers zullen zich kwalificeren voor de grote finale en de eer van onze community gaan verdedigen!

In de grote finale zal er tevens een prijzenpot van in totaal $2.000 te verdelen zijn over de 54 deelnemers. $1100 valt er individueel te winnen en de leden van de beste community zullen ook nog eens $50 per persoon ontvangen!!!!

Het kwalificatietoernooi zal vanavond om 20.00 uur plaatsvinden op Titan Poker en wanneer je lid bent van PokerStrategy heb je alleen maar het paswoord nodig om deel te kunnen nemen!

Dus geen gezeur over retracked accounts of stortingen, iedereen die lid is van Pokerstrategy en onze community uiteraard, mag meedoen!

Het paswoord zal een half uur voor aanvang van het toernooi, dus om 19.30 uur, bovenaan in deze speciale thread verschijnen.

In deze thread kun je ook weer je bad beats, suckouts en andere rare taferelen kwijt, net zoals bij de Sunday Freerolls en The Battle of the Donkeys.

Let op!!! Er kunnen maximaal 350 deelnemers meedoen, dus zorg ervoor dat je er snel bij bent!

Je kunt het toernooi vinden in de Titan software onder: "Scheduled Tournaments -> Freerolls -> Dutch PS League".

Laat weten of je erbij bent vanavond!

PASWOORD: donkeyba

228 replies

Wanneer jullie ook je Titan nickname posten wordt het wat leuker, dan weten we wie wie is. ;)

LurkerBelow

Ik doe mee, nick: DavidDutch

volgende week doe ik mee

dustje

ik denk dat the Fisj er wel bij zal zijn vanavond

Super Moderator
Zeezout

Zeezout doet ook weer mee, so beware.......

Who will I be tonight? Raising Salt, or Dry Salt? Bluffing Salt? It's good to have multiple personalities in Poker...

Maybe I'll go as Pepper today, or like Bond, James Bond.....

:D

You'll recognise me by my name...or wil I be Negreanu this time, or the Poker Bratt???

Beware....Oh beware.......!!!!!

Daniël Phil Seasalt of Brunsson the First :evil:

Ff checken of ik het goed begrijp...........Ik hoef dus alleen vandaag evne bij de eerste 6 te komen en dan hoef ik geen kwalificatie weer te doen? :D

Groeten,
Leo

Misschien doe ik wel mee om even te spewmonken.

iamthedanger

ik wil meedoen maar het is nogsteeds niet duidelijk of mijn titan account gekoppelt kan worden aan PS, heb ik 2 weken geleden opgegeven ongeveer, maakt dit uit?

elrio

Een vraagje sharp,

Om 7u30 ben ik niet thuis maar als ik me kan registreren ben ik waarschijnlijk nog niet uitgeblind als ik terug thuis ben. Is het mogelijk dat ik me vroeger kan registreren?

Als het niet kan heb ik daar alle begrip voor.

Greetz elrio

Zijn deze toernooien volgende week en zo ook nog? Kan vanavond helaas niet :(

DeKuip

FMDeKuip uiteraard weer present!!

Denk dat ik er ook wel even bij zal zijn als Disability89. ;)

Qastorimon

Ik ga proberen mee te doen maar ws val ik halverwege ergens in slaap. Gisteren wat te laat geworden doordat ik ver kwam in een paar mtt's, en toen ik eindelijk mijn bed in kroop vond mijn zoon van 11 maanden het nodig om de rest van de nacht een feestje te bouwen.
Dus echt scherp ben ik in ieder geval niet ;)

altijd makkelijk om je van tevoren even in te dekken voor slecht spel :P

Super Moderator
Zeezout

:D :D :D

Dan speel je juist op je best.....voor ons.... :tongue:

Succes!

remmetje

Hoi Mensen Ik ben natuurlijk ook van de partij en zal Live verslag doen via mijn internet radio !!!!
Voor een verbinding kun je de volgende spelers gebruiken:

Aanbevolen is winamp, heb je winamp druk dan op deze link:
http://petradio.zapto.org:8000/pokerradio.m3u
je winamp zal dan openen en je kunt de radio beluisteren.

Je kunt ook de windows mediaspeler gebruiken.
hiermee doe je het volgende :
1.open mediaspeler
2.druk tegelijk ctrl + U
dan verschijnt er een schermpje waar je een url kunt invullen.
3.vul hier in http://petradio.zapto.org:8000/pokerradio.m3u
de stream zal dan openen in je media speler

Let wel er is maar plaats voor zo'n 25 luisteraars

selgae

ben er vanavond ook bij mijn nickname is : selgae

selgae

hoe kan het dat er al mensen zijn ingeschreven is het paswoord al bekend heb ik wat gemist??????? :(

Ik zal ook proberen om er tussen te komen :D
Kijken of ik jullie het leven zuur kan maken aan de tafels!! :)

Ps. ik speel gewoon ABC-poker, dus......... :P

elrio

Ik zie dat mensen al geregistreerd zijn????
Wat zou ik graag dat passwoord hebben, ben namelijk niet thuis om 19u30.