Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] SnG Platinum Discussiehand (2)

8 Berichten
6 Gebruikers
0 Reactions
657 Bekeken
Head Admin
Lanfear81

UTG: $2,000
UTG+1: $2,000
MP1: $2,000
MP2: $2,000
MP3: $2,000
MP4: $2,000
CO: $2,000
Button: $2,000
SB: $2,000
BB: $2,000

Dealt to CO A♠ K♠

Pre-flop:
(5 folds), MP4 raises to $80, CO raises to $240, (3 folds), MP4 calls $160

Flop: ($540) 2♣ 6♠ 2♠ (2 Players)
MP4 checks, CO bets $320, MP4 calls $320

Turn: ($1,180) 3♣ (2 Players)
MP4 bets $590, CO calls $590

River: ($2,360) 8♥ (2 Players)
MP4 bets $850 all-in

sorcer
Lig ik hier op de flop altijd voor? Kan ik op de turn folden, ik ben namelijk bang voor een fullhouse of trips?

7 replies
marcelhermus

kijken of er discussie komt :D

al vind ik deze hand vrij standaard.

persoonlijk raise ik deze hand niet per definitie. call is net zo prettig om te spelen.

op deze flop cbetten is best wel nasty. aangezien in zijn range er vrij weinig handen zitten die dit een vervelende flop vinden. AQ- callt hier niet vaak preflop en die handen kun je laten folden.
ik zie 88+ handen niet vaak folden hier ook.
al weet ik niet precies wat de 3betrange ongeveer is op deze limieten.
turn lijkt me redelijk op een 88+ hand die misschien opgeeft na een shove. vind de call op de turn echt superslecht en lelijk.

70% fold ik hier gewoon de hand en 30% schuif ik het erin. voorwaarden villain moet bereid zijn medium made hands als 88 te kunnen folden. anders fold ik dit zo early in een sit en go.

Head Admin
Lanfear81

Speler 1
Ik zou dit callen als ik geen donkey read op hem heb, en met read zou ik mijn 2 overcards met flushdraw pushen op de flop.
As played zou ik folden op de turn, omdat de donkbet lijkt op een valueline omdat hij niet wilt dat jij behind checkt.

Speler 2
Ik zou zijn zwakke minbet preflop ook raisen.
Op de turn zou hij flushdraws moeten donken om de odds voor een call te krijgen.
Dus fold op de turn.

Handjudge
Als je denkt dat je op de flop voorligt, dan moet je pushen op de turn.
Maar met 1500 chips kun je bij deze blinds gewoon verder spelen, en villain zou ook een slechte speler kunnen zijn en elk overpair spelen.

Super Moderator
Zeezout

Ik zou hier op de flop hebben gecheckt.

Je tegenstander heeft waarschijnlijk gemist en je hebt de draw om eventueel te completen naar een monster, waarbij een treffer bij de tegenstander in dat geval hem zijn stack kan kosten.

Ik schat hem in op A :club:6 :club: of twee klaveren.

Zijn riverpush heeft geen betekenis imo. Hij had net zo goed de turn kunnen pushen, dus de rivercard lijkt mij een blanc.

Waarschijnlijk heeft hij A2, A6c of 2 schoppen of klaveren?

(zal er wel helemaal naastzitten :P)

marcelhermus

blinds zin 20/40 oke.

wat about converting his HH.
verder geef ik geen commentaar.

de hand is zo standaard als het maar kan. villain speelt hier een pocket pair en hero speelt zijn ak op low limit sit en go niveau. en nog flink slecht ook.

Bokkie

flop callen of raisen kan allebei.
ik zou 50% van de keren raisen en 50% van de keren callen.
Op de flop kan je hem uitbetten maar dan maak je jezelf wel comitted om een shove te betalen.
Flop kan je ook checken en dan hopen op een goede kaart en anders op een turn bet folden

Preflop raise is ook mijn line. Cbet op flop lijke me ook prima, door je preflop 3bet kan je prima een overpair reppen. De turnbet callen betekent dat je ook de river moet callen en dat is niet zo fijn al je de flush mist. Ik zou de turn dus ook folden.

Rogier

Oorspronkelijk gepost door Bokkie
flop callen of raisen kan allebei.
ik zou 50% van de keren raisen en 50% van de keren callen.
Op de flop kan je hem uitbetten maar dan maak je jezelf wel comitted om een shove te betalen.
Flop kan je ook checken en dan hopen op een goede kaart en anders op een turn bet folden

ik fold zowieso niet op een turnbet als ik de flop check. zit nog te denken of ik dan turn raise of turn en maybe river call, waar ik denk dat ik call/call op blanks speel.

min of meer als je hier cbet fold je echt al het mindere eruit (excl AQ) terwijl een hand als 88-TT hier never 2 straten voor value bet als je behind checkt(en een helehoop low pockets folden pre), waardoor zijn valuerange vrij klein is.

ik zit hier ook te denken of het een optie is om een funky line te nemen gezien je positie hebt, iets als cbet ~200 en shove over een eventuele raise. min of meer kan je zon line ook met een legitieme hand (JJ+) aannemen puur omdat villain dit board nooit hit. als hij de bet gewoon flat en de turn checkt kan je alsnog je gratis kaart nemen, en ga je jezelf nooit cripplen