Handjudge
I denk niet dat hij hier zo vaak K high zal hebben nadat hij de turn gecalld heeft.. K9 KT of K high met Flushdraw. K8 K9 KT en Kx
zie ik in zijn range. 22 33 44 55 66 x6 handen zou hij kunnen folden.
Hij moet in meer dan 1 van de 6 gevallen folden om dit profitabel te maken. Om de berekening eenvoudig te houden, gaan we er even vanuit dat hij een flushdraw zonder enige showdownvalue agressief gespeeld zou hebben. Dus we geven hem madehands en handen met een marginale showdownvalue. Als we er van uitgaan dat zelfs met alle flushdraws alleen callt, dan moeten we wel betten, omdat hij nu relatief een kleiner gedeelte van zijn range gaat callen en we tegelijkertijd voorkomen dat we uit de pot geblufft worden.
Ik zou hem de volgene range geven:
Board: Qh 6h Qd Jd Ac
Dead:
equity win tie pots won pots tied
Hand 0: 93.175% 90.79% 02.38% 286 7.50 { 55-22, A8s-A2s, K9s, Kd8d, Kh8h, Kd7d, Kh7h, K6s-K5s, Kd4d, Kh4h, Kd3d, Kh3h, Kh2h, QJs, Q8s, Q5s, J6s+, Jh5h, T8s+, T6s, 98s, 96s, 86s-85s, 75s+, 64s+, A8o-A2o, KJo-K8o, K6o, QJo, Q9o, Q6o, J9o+, J6o, T9o, T6o, 9c8d, 9c8h, 9c8s, 96o, 86o, 76o, 65o }
Hand 1: 06.825% 04.44% 02.38% 14 7.50 { Tc7s }
ik heb ook een aantal queens in zn range meegenomen, omdat hij een queen misschien soms pas op de river zou betten.
Hij lijkt een slechtere speler, dus waarschijnlijk peelt hij een keer met handen als 98, T9 J8 J7 JT.
We gingen er van uit dat hij flushdraws zonder showdownvalue in principe agressief zal spelen, maar soms zal hij nog wel callen met handen als 75
85 
Ik heb de combinaties voor p(fold) en p(call) uitgerekend en de verhouding bepaald.
Volgens deze berekening kan hij 124 van de 318 totale combinaties folden, zodat de criteria voor "Bluff +EV?" vervuld zouden zijn.
Het probleem is echter dat we er van uit gaan dat hij een hoop marginale peeling hands heeft en ook nog eens dat hij de turn callt met gutshothands. En de ratio 1:2,5 klopt alleen als hij 100% van de keren fodlt. Als hij minder peelt en minder callt op de turn en bijvoorbeeld maar 3/4 van de keren foldt, dan wordt het lastiger.
Als hij meer dan 53 combinaties foldt - wat 43% van 124 betekent - dan zou de bluff profitabel zijn, maar er zijn in werkelijkheid als het goed is minder combinaties die ik gebruikte voor p(fold). Het is ook maar de vraag of hij een 6 gaat folden.
Als conclusie: ik zou liever c/f spelen op de river, maar het is close en het hangt heel erg af van jouw aannames over het gedrag en neigingen van je tegenstander.
Handposter
Wow! Bedankt voor de uitgebreide analyse!