Skip to forum
Feedback voor de ni...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Feedback voor de nieuwe video-sectie

19 Berichten
13 Gebruikers
0 Reactions
1,757 Bekeken
Head Admin
Lanfear81

Vandaag is het dan eindelijk zover. We kondigden het al aan en ook op het forum was het al te lezen in een thread, waar Leo al stiekem een tipje van de sluier lichtte met een paar screenshots.

Nu is de nieuwe video-sectie eindelijk live en kun jij je naar hartenlust uitleven met de talrijke nieuwe opties.

In dit nieuws kun je een korte samenvatting lezen van een aantal nieuwe opties, maar de meeste opties zijn duidelijk en spreken voor zich.

Dus wacht niet langer en neem een kijkje en geniet van de nieuwe zoekfunctie.

Uiteraard zullen we de video-sectie ook in de toekomst blijven verbeteren. Zoals altijd is het daarom belangrijk dat we ook feedback van jullie, de community krijgen, zodat we weten wat jullie wensen en voorkeuren zijn en zodat we horen als jullie tegen problemen aanlopen.

Veel plezier met de nieuwe sectie en aarzel niet om jouw feedback te posten!

18 replies

Looking goooood :D

Echter merkte ik al snel dat er iets niet klopte met mijn SSS session review die ik gemaakt heb, want in plaats van mijn naam staat er een getal als producer :P

Markenator

ziet er wel gaaf uit :D

Head Admin
Lanfear81

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Looking goooood :D

Echter merkte ik al snel dat er iets niet klopte met mijn SSS session review die ik gemaakt heb, want in plaats van mijn naam staat er een getal als producer :P

yup ty! Bug, wordt aan gewerkt. Hopelijk is het snel verholpen

ik zie een SH vid in de FR sectie staan, bij de beschrijving staat ook FR maar het is SH
http://nl.pokerstrategy.com/video/394

Boki1988

Oorspronkelijk gepost door Rienk
ik zie een SH vid in de FR sectie staan, bij de beschrijving staat ook FR maar het is SH
http://nl.pokerstrategy.com/video/394

Staan er nog verkeerd, ik zocht daarjuist op coaching,FR,BSS tem silver, en de eerste 3 zijn al verkeerd en daaronder nog andere. In beschrinving boven het videoplaatje staat dan wel BSS maar ze zijn dan SH of SSS.

Head Admin
Lanfear81

ja, er is blijkbaar iets fout gegaan met de nieuwste video's. ik zal ze morgen allemaal nalopen en zorgen dat ze goed komen te staan.

excuses voor het ongemak! :f_eek:

HoofdVogel

de persoonlijke notes bij de videos zijn niet zichtbaar vanaf de zoekpagina..

dikwijls kijk ik een video niet helemaal uit en dan zet ik er een note bij dat ik hem gezien heb tot 20min ofzo, vroeger waren deze notes zichtbaar of toch tenmiste een icoontje erbij dat je er een note opgemaakt heb

Revenem

Ziet er op het eerste gezicht (connectie hier te traag om veel meer te zien dan dat :() een grote verbetering uit in vergelijking met vroeger.

Wat ik nog altijd inefficiënt vind, en waarvan verschillende PS-staff leden mij verteld hebben dat er zou aan gewerkt worden, is dat video's gemirrored worden per community. Aan de comments bij de video's zie je ook dat dit niet echt geweten is door zowel leden als producers.

Een van de grote pluspunten van pokerstrategy is de mogelijkheid samen te discusseren over je spel. Het feit dat je als bv. Belg/Nederlander/Duitser enkel comments van je eigen community ziet als je een vraag wil stellen over een Engelse video hebt is erg jammer. Hoe meer leden mee discusseren hoe beter voor iedereen. Bovendien zal een Engelse videoproducer echt niet alle communities gaan aflopen om te zien of er ergens vragen te vinden zijn.

Maar algemeen gezien ziet het er een stuk gebruiksvriendelijker uit dan voorheen en ik kijk er dan ook naar uit er zelf van gebruik te kunnen maken binnen een tweetal weken wanneer ik eindelijk terug kan beginnen pokeren :)

De hele opzet is wel goed. Werkt gemakkelijker, zou echter ook graag duits als taal kunnen selecteren ipv enkel NL en Engels. Frans hoeft nu niet direct.

DodoBrabbel

Ik zag net dat bij de MTT's ook de PLO tournaments ertussen komen te staan, niet dat dit er veel zijn maar het is toch niet heel handig

Gangstahhh

Oorspronkelijk gepost door DodoBrabbel
Ik zag net dat bij de MTT's ook de PLO tournaments ertussen komen te staan, niet dat dit er veel zijn maar het is toch niet heel handig

uhhhhh mtt betekent multi table tournaments en die tourneys hebben meerdere tafels dus is een mtt, dus is dat toch vrij normaal

DodoBrabbel

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh

Oorspronkelijk gepost door DodoBrabbel

uhhhhh mtt betekent multi table tournaments en die tourneys hebben meerdere tafels dus is een mtt, dus is dat toch vrij normaal

ja, maar niet erg handig

InsidiouZ

De hele serie van gerv, SSS NL25 playing the effective stack, staat tussen BSS.
Daarnaast staan er enorm veel SH video's tussen de FR.

Gerv

Oorspronkelijk gepost door InsidiouZ
De hele serie van gerv, SSS NL25 playing the effective stack, staat tussen BSS.
Daarnaast staan er enorm veel SH video's tussen de FR.

Jaaa :( Misschien moet dat wel even nagekeken worden, staat wel zo orderlijk naar mijn mening :)

Head Admin
Lanfear81

ja, er is iets fout gegaan bij het invoeren van de video's van de laatste 2 a drie maanden. Ik ben momenteel bezig om dit bij te werken, daarna zouden alle video's in de juiste categorie moeten verschijnen

Head Admin
Lanfear81

als het goed is zouden de video's nu correct gegroepeerd moeten zijn.

Mocht je toch nog een video tegenkomen die alsnog verkeerd staat, laat het dan zeker even weten!

InsidiouZ

Deze staat ook verkeerd, tussen FR ipv SH.
http://nl.pokerstrategy.com/video/5450

AceGaylord

Ik dacht laat ik weer eens even wat MTT video's gaan bekijken en selecteerde MTT tot silver, maar ik kreeg maar enkele zoekresultaten, waaronder geen enkele voor buy-in lager dan $9 (?!) terwijl ik toch zeker wist dat ik vroeger wel eens MTT video's voor lagere limieten heb gezien.
Ff mijn aantekeningen erop na geslagen en ik bleek aantekeningen bij een video van Blackietje gemaakt te hebben ~ $3,- 90 Players tURBO sNGS.

Deze MTT video kan ik echter alleen vinden als ik op "blackietje" zoek en alle spelvarianten.
Blackietje heeft tevens een deel 1 van de hierbovengenoemde video gemaakt genaamd "SNG $3.25 FR Live" maar deze is alleen te vinden als ik de min(-)/max(+) schuif helemaal tot max $2100 voor MTT zet en dus niet bijv. als max. op $5,- staat of iets dergelijks.

Verder herinner ik me vaag dat er nog iemand een MTT video/video's heeft gemaakt voor de lagere limieten ~ die met dat Australische accent misschien? Ben ff zijn naam kwijt ... of was het toch iemand anders...

Anyway.. de MTT sectie moet misschien nog even bijgewerkt worden.

De nieuwe zoekinterface ziet er fancy uit en heeft vast en zeker zijn voordelen, maar ik vind het zelf wel jammer dat de oude interface helemaal verdwenen is. Had het wel tof gevonden als ik zou kunnen kiezen tussen beide interfaces. In sommige gevallen - zoals hierboven waar ik een overzicht wilde hebben van alle MTT video's tot en met SILVER status - leek de oude interface me veel overzichtelijker.
Anyway..