Skip to forum
Kerst-vote: Waarom ...

Meldingen
Alles wissen

Waarom heb jij jouw vrienden over PS verteld? Poll is created on dec 15, 2009

[Gesloten] Kerst-vote: Waarom heb jij jouw vrienden over PS verteld?

51 Berichten
43 Gebruikers
0 Reactions
6,757 Bekeken
Head Admin
Lanfear81

Doe mee aan de wekelijkse ledenpoll en win een van de 20 pokerkoffers, compleet met alle accessoires!

e hoeft alleen maar jouw stem te geven in de speciale thread. Laat ons weten of en waarom je jouw vrienden verteld hebt over PokerStrategy.com en je dingt mee naar deze te gekke koffer!

De deadline is 27 december en we zullen de winnaars in de eerste week van januari bekendmaken. Jouw antwoord kun je in de volgende thread kwijt:

Veel succes!

50 replies
selgae

Dat TAFgeld is toch altijd lekker meegenomen heb er al meer dan 200$ aan overgehouden _love:

Mijn vrienden zijn sukkels in poker.
CON : Geen TAF money
PRO : More live drunkament poker winnings

Balancet zich wel uit denk'k

yoshiwa

omdat het gewoon dubbel werkt. Zij krijgen een mooi startkapitaal en acces tot deze geweldige community. En daar word jij dan nog eens voor beloond. De vraag zou dus eerder zijn , waarom niet?:p

mozesje

Het taf geld is een erg mooie aanvulling.

Heel wat vrienden genieten van een gezellig spelletje poker,
via hier kunnen ze dan ook eens wat extra's leren en genieten van een online game.

Netraider

Meeste van mijn vrienden moeten niets weten van online poker. Ik ben er wel in geslaagd om twee maten, waarmee ik regelmatig live poker, te doen registreren hier.

Één is broke gegaan in enkele dagen en de andere mag niet meer online spelen van zijn vriendin (*kuch* sloef *kuch*). :f_eek:

Dus nodig ik maar (vreemde) mensen online uit met mijn TAF link...

remmetje

Ja natuurlijk wou ik ook mijn vrienden uitnodigen want alleen is maar alleen.
Maar stiekum wou ik natuurlijk Taf geld. Dus daar heb ik voor gestemd.

duvel666

verscheidene zijn sukkels op pokervlak en spelen regelmatig live games,
op online poker hebben ze het ni zo :(

en enkele andere zijn echte donks en voelen zich beter dan om het even wie, niettegenstaande ze maand na maand zelf dienen bij te storten ROFL

ik ga ook ni liggen zoeken achter mensen, maar af en toe kom ik ens iemand tegen die laat blijken wel iets te willen bijleren
en dit format is makkelijker op instap niveaus tot ze echt wel kunnen decent spelen dan klassieke coachings

HannesNL

Oorspronkelijk gepost door remmetje
Ja natuurlijk wou ik ook mijn vrienden uitnodigen want alleen is maar alleen.
Maar stiekum wou ik natuurlijk Taf geld. Dus daar heb ik voor gestemd.

+1 alleen heb ik voor vrienden gekozen omdat ik een pokervriend nodig heb :)

Tjoeny

Bij mij was het meer een combinatie van beiden :P
Aan een kant was het TAF geld natuurlijk mooi meegenomen. Maar aan de andere kant is hobby's delen met vrienden altijd leuker ;)

kjells

TAF money is altijd mooi meegenomen.
Maar het is leuk om hobby's te delen met vrienden en dat is bij mij dan ook de hoofdreden waarom ik vrienden uitnodig.

Super Moderator
Zeezout

Tja, ik in eerste instantie vooral om mijn BR te boosten (wat niet lukte), maar ook wel vaak omdat ik PS gewoon een erg leuke site vind en er enthousiast over ben.

Uiteraard werkt het boosten van je bankroll mee, maar ik vind het zeker wel handig om real life met iemand te kunnen praten over poker. Ofwel om gewoon je verhaal te doen, of om over handen te discussieren... Het helpt je wel met je spel denk ik.

Daarom heb ik gekozen voor de optie "Omdat het leuker is om een hobby te delen met vrienden"

Ik poker graag met me vrienden en kunnen we samen met pokerstragety op een hoger niveau leren te spelen en natuurlijk vanwege TAF.

Omdat het leuker is om een hobby te delen met vrienden

Ik heb nog nooit iemand uitgenodigd. Ik ken eigenlijk nauwelijks mensen die geïnteresseerd zijn in poker. Onderhand is het TAF-geld al geen motivatie meer omdat het niet echt meer een bankroll boost teweeg brengt. :]

Ik had graag een buddy gehad die er veel mee bezig was, zodat we samen konden spelen en leren. Maar het mocht niet zijn. 2 vrienden waren broke na 2 maand en de rest verloor interesse nog voor ze het geld hadden ontvangen. Maar een paar onbekende mensen die ik heb helpen joinen hebben me toch aan een goeie duit geholpen. :)

Eurnt

Gestemt op: Omdat het leuker is om een hobby te delen met vrienden.

Alleen willen sommige het niet doen omdat ze het geld zelf willen verdienen en niet $50 van iemand anders(site of mij) krijgen. Eigenwijze mensen dus. Andere hebben geen zin om de quiz te doen of geen zin om om een foto/scan van hun ID op te sturen. En weer andere om een nog onbekende reden geen zin.

Komt er op neer dat ik al meerdere malen vrienden heb proberen uit te nodigen maar helaas nog niemand echt wilde. Maar toch blijven proberen want er is altijd hoop. Daarnaast is het ook gezellig met de mensen van PS zelf

:f_love:

Bij mij is het een combinatie.
Ik heb taf gebruikt voor mensen die ik niet ken (die gewoon op mijn link klikten die ik op andere fora plaatste) maar ook voor persoonlijke vrienden. Het is wel plezant om een vriend te hebben die ook pokert, want mensen die niet pokeren snappen het echt niet :D Maar heb in de poll uiteindelijk toch voor het TAF money gekozen omdat de meeste van mijn referrals mensen zijn die ik niet ken.
Bij die mensen gaat het erom dat ze zich registreren en ik geld verdien, daar draait TAF voor mij om :) Bij vrienden maakt het me niet uit of ze zich registeren, het is gewoon leuk om met hen over poker te praten. Het is leuk om een hobby met vrienden te delen, maar dat hoeft niet via TAF.

brasta

Het is leuker om een hobby met vrienden te delen!
Onze homegames zijn er qua niveau sterk op vooruit gegaan sinds iedereen pokerstrategy heeft leren kennen!