speler 1
I vind de fold tegen een non-SNG-player niet goed, omdat ik denk dat hij niet zo'n nit zal zijn als alle SNG regulars ;). Zonder reads denk ik dat hij hier soms zelfs KQ zou kunnen raisen. Bovendien, als je hier callt, dan toon je meteen heel veel sterkte tegenover de SNG regs, dat ze altijd beat zijn als ze je callen. Dus het is eenvoudig om de turn te spelen.
Handjudge
Ik zie het net als speler1, een cashgame speler kan hier ook flushdraws of straightdraws betten, de andere regs missen dit board ook over het algemeen.
Hieronder de resulaten van een equilator analyze tegen een mogelijke cashrange, (daarom zou ik dus callen hier)
Board: Kd Js 8d
Dead:
Equity Win Tie Loss Hand
Player 1: 45.042 % 34.518 % 21.048 % 44.434 % KK+, JJ, AKs, A♦Q♦, KQs, QTs, AKo, AcQd, A♦J♦, A♦T♦, KQo
Player 2: 54.958 % 44.434 % 21.048 % 34.518 % AsKc
Waarom call je pre, als je nu niet broke wilt gaan?
HandPoster
Ik denk niet dat hij zijn OESD met QT zal betten tegen 3 spelers.
Ik foldde de hand, omdat hij hier wel broke wilt gaan als hij zo groot bet en ik niet denk dat hij dat op zon board doet met KQ in een four way pot. Maar misschien is dat een fout.
Je vergeet overigens KJ, 88 en veel combodraws als JTs.
AcQd is niet logisch, want ik denk dat hij dat hier zou checken en hopen op een freecard met zijn backdoor draw. Maar hij zou QQ kunnen hebben, dat kan ik nog aan zijn range toevoegen. De spelers achter me zouden KJs, 88 of JJ kunnen hebben en een boel combodraws, vooral de big blind.
Dus ik denk dat het close is.
Maar mijn spel preflop is niet slechts, zelfs als ik niet call op een board waar ik niet de equity heb of een lastige beslissing op de turn heb als het geen complete blank is.
Maar ik zou hier inderdaad wel kunnen callen als hij zijn KQ ook zo groot bet, en een cashgamer zou dat kunnen doen. Op de turn ga ik dan broke als het een blank is en fold op een
of Q.