Skip to forum
Wekelijkse Ledenpol...

Meldingen
Alles wissen

Wat zijn jouw plannen voor de kerst Poll is created on dec 23, 2009

[Gesloten] Wekelijkse Ledenpoll: Kerstmis

20 Berichten
19 Gebruikers
0 Reactions
1,242 Bekeken
Head Admin
Lanfear81

Het weer is meer dan winters en we kruipen weer met z'n allen rond het haardvuur, de kerstboom, de eettafel en de stapels met cadeau's.

Iedereen heeft lekker vrij en het lijkt dus een ideaal moment om nog even lekker te pokeren, voordat we weer aan een nieuw jaar beginnen.

Nog even die laatste statusupgrade verdienen en misschien nog groots shippen in een MTT of een van de promoties van PokerStrategy.com.

Wat zijn jouw plannen voor de kerst? Ga je lekker grinden met kerstmuziek op de achtergrond, of heb je teveel verplichte bezoekjes om je op de tafels te kunnen concentreren?

19 replies

Kroeg natuurlijk!

Ben begonnen met BSS SH, dus daar wil ik aan werken zo goed als het gaat.

Verder gezellig met familie gourmetten, leuke dingen doen, feestdagen vieren, etc. :) Daar is het natuurlijk ook kerst voor.

Rogier

ik ga weer s geen hand spelen denk ik :P

stomme examens t/m 15 januari, en nu echt diehard =/

Ik ga niet veel aan pokeren toekomen. Januari is examenmaand en mijn ouders zijn al zwaar aant stressen :evil: Ik ga (mag) misschien zelfs met nieuwjaar niet weg. ;(

Oorspronkelijk gepost door KeesAZ
Kroeg natuurlijk!

:D

Ga proberen iets meer volume te maken als normaal (moet niet zo moeilijk zijn), daarnaast natuurlijk naar de klote as usual. Zaterdag naast familieverplichtingen ook nog Streamlined, mooi trancefeestje in Utreg. :)

Markenator

Ik geef mezelf een kerst/verjaardagscadeau in de vorm van een grote ship + kroeg ofc :D

mozesje

studies zorgen voor wat tijdstekort om nog veel te kunnen spelen.

Duchesst

Twee weken vakantie dus alle theorie nog eens doornemen want is weer een tijdje geleden dat ik gepokerd heb.

Ook wat videos bekijken en hier en daar een coaching meepakken.

TikkesBE

dagindeling:

VM: blok, NM: blok:, AV: blok, late AV: kleine sessie poker

dit gaat door tot 28 januari, dan een weekje boarden en dan is het weer grindmodus:D

Jup idem, ook student dus geen tijd om te grinden...
en natuurlijk ng een hele zooi aan verplichte bezoekjes...

Zal dus tot eind januari qua poker op een erg laag pitje staan...

Nox

caroline29632

Ik ga big moniez shippen obv.

EDIT: mss ook studeren, maar dat negeer ik een beetje. :P

Kvrees dat er niet heel veel gepokerd zal worden, nog wat inkopen doen met men vrouw, hier en daar nog wel een klus te klaren, familie bezoekjes en van die dingen.

Er zal wel eens gepokerd worden maar kvrees dat dit niet de normale sessies zullen zijn

Verder past hier natuurlijk maar één filmpje bij:

Ik ga vooral veel aan mijn spel werken met video's en artikelen

Working on it! :D
Ik zit weer eens in de nachtdienst, kom er de 26e uit dus heb tijd genoeg om te lezen enz..
MERRY CHRISTMESS :f_cool:

rafski

Het ligt niet meteen aan de kerstperiode (hoewel winter, warm binnen zitten) maar die statusverhoging zou moeten lukken. Het einde van het jaar ziet er goed uit op pokergebied.

grinden, video's kijken, artikels lezen en weer grinden _biggrin:

DodoBrabbel

Ik moet helaas veel werken op mijn bijbaan (slagerij), en in de vrije tijd nog aan een Failure Mode & Effects Analasis werken voor school

Tjoeny

Moet nog wat doen voor de studie, en verder gezellig doen bij m'n ouders maar ik heb 3 weken vrij dus grindmodus komt ook nog wel aan de beurt.

Voor nu nog maar even wat strategieartikeltjes doorspitten ;)

Yoghi

Vakantie over --> grinden