Skip to forum
Winnaars van de bac...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Winnaars van de backdeals!!!!

14 Berichten
8 Gebruikers
0 Reactions
1,050 Bekeken

Deze week waren er maar liefst 9 backdeals te winnen! Zie HIER voor alle info.

Er was 1 uitzondering: Voor de sectie No Limit BSS heb ik geen naam doorgekregen en moest ik zel 1 persoon uitkiezen. Er zijn echter 2 winnaars in deze sectie.

De winnaars van de Strategiesectie's:

miXzZ (NL SSS)
Hoofdvogel/Neoken (NL BSS)
mcraia (FL)
Maarten84 (SNG/MTT)

De winnaars van de MTT wedstrijd:

Seajaws
Schelles
MarkusElitus
DukeFreedom
SonataWolf

Allereerst gefeliciteerd!

Jullie kunnen jullie PokerStars account in deze thread invullen. Ik zal dan het geld transferen en wanneer dit is gedaan zal je PokerStars account achter je PokerStrategy naam verschijnen in DEZE thread.

Schrijf je direct in wanneer je het geld hebt ontvangen want het toernooi zit snel vol!!

De 100K Gtd op Pokerstars begint vanavond om 21.30 uur en kun je vinden in de PokerStars lobby via: "Tourney" -> "Special" -> "Sunday Hundred Grand"

13 replies
Schelles

Pokerstars nickname is "Schelles"

Bedankt voor de backdeal :)

SeaJaws

"Winnaars" van de MTT wedstrijd. Volgens mij hebben er maar 5 meegedaan :p.

Heel erg bedankt voor de backdeal :).

MCRaia

PokerStars name: MCRaia!

Thanks a lot guys!

HoofdVogel

tnx kga men best doen sebiet

Ow das jammer, ik was de hele week weg afgelopen week :(

Maar wel leuk om te zien dat mn hand posts als nuttig worden gezien ! Ik hoop dat de andere backdeals het goed gedaan hebben.

Btw ik ging net f kijken op mn Pokerstars account en ik kan alleen maar tafels met play money zien. Is dat normaal als je nog geen geld gestort hebt op die site?

remmetje

waarschijnlijk gedownload via pokerstars.net
uninstal dat ff
en ga dan naar pokerstars.com en instaleer die client
dan zie je ook geldspelletjes

K bedankt dat werkte :)

En kan ik mijn bestaande PS account nog aan pokerstrategy linken?

Head Admin
Lanfear81

nope, een bestaande pokerstars account kan achteraf niet meer aan pokerstrategy gelinkt worden.

Ik heb er wel nog niet eerder geld op gestort, als ik zo de handleiding van die $100 bonus via poker strategy lees moet het dan wel kunnen toch? Omdat je die bonus code pas opgeeft als je je eerste storting maakt en niet als je je account aanmaakt.

edit: of kan ik die $100 bonus ook niet gebruiken omdat mn account niet met de pokerstrategy marketingcode is gemaakt?

Head Admin
Lanfear81

ja je account moet aangemaakt zijn via de link en de marketingscode van pokerstrategy om gebruik te kunnen maken van de 100$ deposit bonus.

het enige wat je nog zou kunnen overwegen is een nieuwe account aanmaken (als het nog geen realmoney account is! en je geen personal info hebt ingevuld)

Helaas, dan maar even $50 storten om hun deposit bonus te verdienen en daar geen SP voor pakken :(

SeaJaws

Mij is het gelukt om voor bepaalde promoties van pokerstrategy toch bij pokerstars mee te doen. Ik had ook al een account op pokerstars, maar kheb die client gedownload via de link hier en first deposit gemaakt met de PS code en dan een mailtje naar pokerstars gestuurd. Ik kan er jammer genoeg geen PS punten verzamelen, maar kmocht wel meedoen met de WSOP freeroll van een tijdje geleden.