Skip to forum
The mind of livethe...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] The mind of livethelife7: From NL2 - NL100(@NL10)

29 Berichten
6 Gebruikers
0 Reactions
766 Bekeken
livethelife7

Hallo allemaal,

Ik ben Sebastian, 18 jaar uit Amersfoort _biggrin:
Na me vorige blog nooit bijgehouden heb besloot ik maar eens een nieuwe blog te gaan starten.
Ik ga geen lange geschiedenisles geven over me pokercarriere, ik pak t maar is gwn op van waar ik nu ben.

Dit is er in januari gebeurd: 16de geworden in sunday 1/4, 600$ gwnne daar. Dat bracht mijn bankroll op 1250. Daarvan 700 uitgecasht, en de rest op een of andere manier binnen 2 weken weggedonkt doordat ik niet meer de controle over me zelf had. Dus begin deze week keek ik naar me bankroll en zag er een mooi getal staan :f_cry:,, 0.00$
Dit mag mij nooit meer gebeuren. :f_o:

Vandaar dat ik ging nadenken hoe ik mijn discipline terug krijg en hoe ik t nu weer ga aanpakken.

Wat ga ik spelen: BSS fullring startend op NL2

Wat ga ik proberen: Ik ga proberen om met een 20$ bankroll van NL2 fr naar NL100 fr te brengen, en wil volgend jaar in januari winning player op NL100 fr zijn.

Wat voor brm ga ik aanhouden?:
1. Tot NL10 een brm van 15 buyins aanhouden. En als ik nog maar 12 buyins over heb van dat limiet weer omlaag gaan.
2. Vanaf NL25 minimaal 25 buyins voor een limiet hebben. En bij 20 buyins weer omlaag.

Hoeveel tafels:
Ik probeer aan t begin van een limiet eerst 4-6 tafels te spelen. En als ik aan t limiet gewent ben en een iets bredere bankroll ervoor heb meer tafels spelen.

Ik ben afgelopen dinsdag begonnen en zal in me volgende post laten weten waar ik nu ben.
Hoop dat jullie veel plezier zullen hebben me blog te volgen en reactie's zijn altijd welkom. :)

28 replies

Wow, een flinke uitdaging! Succes, ik zal je volgen!

livethelife7

Dankje voor je reactie, ik zal flink me best voor moeten doen maar heb er super veel zin in.

Afgelopen dinsdag ben ik begonnen, en t liep meteen lkkr op NL2. Na 7122 en 38.18bb/100 handen gespeelt te hebben had ik vrijdag het limiet beat :) Hier een grafiekje:

livethelife7

Op NL5 ging t eigelijk direct verder waar ik opgehouden ben, en hier een grafiekje van NL5 tot nu:

livethelife7

Hier ook wel een interresant schema; blijkt dat ik hoewel ik best goed run nog steeds 20$ onder EV run:

Heb opmoment nog 7 buyins nodig om naar NL10 te gaan ;)

livethelife7

Nu effe fpp qualifier aan't spelen voor de sunday 1/4, hope dat ik daar nog mee kan doen vanavond :P

livethelife7

lig eruit,, geen sunday 1/4 voor mij vandaag,, verloor A10 tege QJ, maarjah boeie

Dan maar cashgames grinde vanaaf :]

livethelife7

Ik ga hierbij nog effe me doelen voor februari opschrijven:

( ) Overstappen naar NL10 als ik er 15 buyins voor heb.
( ) Op NL10 beginnen met 4 tafels en super veel handen posten en me sessie nakijken en er veel over nadenken.
( ) Veel handen posten
( ) de belangrijkste artikelen uitprinten en bestuderen
( ) HEEL VEEL AAN ME SPEL WERKEN

Oooh, gaat al wel erg lekker :D, leuke challenge ook =)
Mss zelf ook maar eens overstappen naar FR ipv SH binnekort :P, jij beat deze wel erg hard tot hiertoe.
Ik zal proberen deze blog wat te volgen, nog veel succes met je challenge. :tongue:

livethelife7

dankje voor je reactie :),
Jah het gaat idd heel lkkr opmoment. Speel ook vooral fullring omdat ik t makkelijker vind en me spel nog een stuk solider moet worden. Is zker aant raden omdat de variance ook stuk lager is. Vooral handig voor mij dus met me 15 buyins brm voor de eerste 3 limieten:P.
jij ook veel succes op sh of als je overstapt naar fr.

livethelife7

Net sessietje gespeelt, maar 4 tafels want begon redelijk moe te worden.
388 hande gespeelt. 2 buyin's up :P

Hier grafiekje:

Nog 5 buyin's te gaan voor NL10 :f_love:

so effe gaan pitte morge weer naar school :(

morge ochtend meteen effe wat handjes posten om te laten beoordelen, moet me wel aan me doel houden :D

Dito8

Hee sebas man

Gaat lekker dus;)
Doorgaan zo en blijf deze blog updaten(A)

livethelife7

Net weer effe sessietje ge12tafeld, ging niet al te lkkr, wel 1 buyin up maar ben helemaal niet tevreden over me spel. 1 hele domme call gemaakt en zaten wel nog meer kleine foutjes in. Straks na eten maar even analyseren en effe maar 6 tafels pakken om te kijken of ik dan niet zo dom speel. Hier grafiekje van me sessie:

livethelife7

Hier wat handen:

tegen een nit:

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
[tg]CO$9.86:///////;BU$3.10:///////;SB(Hero)$6.04:///////;BB$5.86:///////;UTG2$5.35:///////;MP1$9.89:///////;MP2$4.90:///////;MP3$5.04:///////;[/tg]

Preflop: Hero is SB with Q:c, A:d.
6 folds, Hero raises to $0.20, BB calls $0.15.

Flop: ($0.4) 4:d, Q:s, 8:h (2 players)
Hero bets $0.30, BB raises to $0.60, Hero calls $0.30.

Turn: ($1.6) T:c (2 players)
Hero checks, BB bets $0.50, Hero calls $0.50.

River: ($2.6) 2:d (2 players)
Hero checks, BB checks.

Final Pot: $2.6.

Results follow:

Hero shows a pair of queens(Qc Ad).
BB shows a pair of queens(Qh 9d).

Hero wins with a pair of queens(Qc Ad).

tegen een gozer die redelijk los openede van de button, miss had me 3bet iets groter moeten zijn because ik zit oop.:

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
[tg]MP3$10.00:///////;CO$5.00:///////;BU$5.20:///////;SB(Hero)$5.00:///////;BB$10.19:///////;UTG2$9.11:///////;MP1$10.10:///////;MP2$7.54:///////;[/tg]

Preflop: Hero is SB with J:h, J:d.
5 folds, BU raises to $0.20, Hero raises to $0.65, BB folds, BU raises to $1.50, Hero folds, BU gets uncalled bet back.

Final Pot: $0.7.

livethelife7

Net vorige sessie geanalyseerd en daarna 40 min nieuwe sessie ge9tafeld. merkte dat ik weer me A game speelde :) Het liep ook weer erg lkkr, +2 buyins

Hier grafiekje:

Nu maar effe naar voetbal.

livethelife7

Net sessietje gespeelt
NL5 BEAT:P!!!!
BR 150,70$

hier een grafiekje van NL2 en NL5 samen:

Nu maar 4 tafels pakken van NL10 en hopen dat dat net zo lkkr loopt:D
NL10 gaat t langst duren aangezien ik 47,5 buyins moet winnen voordat ik op NL25 kan beginnen omdat ik vanaf daar een 25 buyin brm aanhoud. Maar ik heb er super veel zin in:D

livethelife7

47,5 buyins van NL10 te gaan.

Daargaan we dan:D

livethelife7

Eerste sessie gespeeld op nl10, 1 buyin up:D Is wel een beetje nivo verschil maar niet egt moeilijk te beaten en nog heel veel fish aan de tafels.

Hier grafiek:

Ga naar fulltilt verhuizen, vooral omdat ik daar rakeback krijg en dat scheelt togg een paar buyins grinden. :)

livethelife7

Fulltilt 1 sessie gespeeld, ging kut, ben nu 1,5 buyins down.
Bij in totaal 3 buyins down ga ik weer terug naar NL5.

Togg maar weer terug gegaan naar pokerstars, vind t gwn fijner spelen.

Dito8

jij weet ook niet wat je wilt;)
gewoon weer plusjes op stars dan maar :f_biggrin: