Hallo allemaal,
Ik ben Sebastian, 18 jaar uit Amersfoort ♠_biggrin:
Na me vorige blog nooit bijgehouden heb besloot ik maar eens een nieuwe blog te gaan starten.
Ik ga geen lange geschiedenisles geven over me pokercarriere, ik pak t maar is gwn op van waar ik nu ben.
Dit is er in januari gebeurd: 16de geworden in sunday 1/4, 600$ gwnne daar. Dat bracht mijn bankroll op 1250. Daarvan 700 uitgecasht, en de rest op een of andere manier binnen 2 weken weggedonkt doordat ik niet meer de controle over me zelf had. Dus begin deze week keek ik naar me bankroll en zag er een mooi getal staan :f_cry:,, 0.00$
Dit mag mij nooit meer gebeuren. ![]()
Vandaar dat ik ging nadenken hoe ik mijn discipline terug krijg en hoe ik t nu weer ga aanpakken.
Wat ga ik spelen: BSS fullring startend op NL2
Wat ga ik proberen: Ik ga proberen om met een 20$ bankroll van NL2 fr naar NL100 fr te brengen, en wil volgend jaar in januari winning player op NL100 fr zijn.
Wat voor brm ga ik aanhouden?:
1. Tot NL10 een brm van 15 buyins aanhouden. En als ik nog maar 12 buyins over heb van dat limiet weer omlaag gaan.
2. Vanaf NL25 minimaal 25 buyins voor een limiet hebben. En bij 20 buyins weer omlaag.
Hoeveel tafels:
Ik probeer aan t begin van een limiet eerst 4-6 tafels te spelen. En als ik aan t limiet gewent ben en een iets bredere bankroll ervoor heb meer tafels spelen.
Ik ben afgelopen dinsdag begonnen en zal in me volgende post laten weten waar ik nu ben.
Hoop dat jullie veel plezier zullen hebben me blog te volgen en reactie's zijn altijd welkom.