Ik heb besloten een nieuwe blog te maken. Hierin zullen mijn doelen staan over de maand Februari. Of ik daarna hierin doorga, of een andere blog open is nog onduidelijk.
In mijn vorige blog ging had het spelen/grinden de boventoon. In deze blog gaat het alleen maar om het verbeteringsproces.
Ik speel op dit moment NL25 FR BSS en kan, volgens het BRM, overstappen naar NL50. Dit gaat echter voorlopig niet gebeuren. Niet omdat ik bang ben een hogere limiet te spelen, maar omdat ik er van overtuigd ben niet het niveau heb om over te stappen.
Er staat in de titel Grind to Improve. Dit zal ik even toelichten.
Zoals gezegd wil ik verbeteren. Maar om te verbeteren zijn bepaalde middelen nodig. Dezen kosten geld. Om dat geld op te brengen zal ik elke keer moeten grinden (op NL25) om een volgende stap te kunnen realiseren in het verbeteringsproces. Zo verbeter ik, maar kan ik nog altijd blijven spelen. Alleen leren is geen optie.
Hier een lijstje waar de middelen staan waarvoor ik ga grinden:
Silver-status op PokerStrategy. Dit vereist meerdere stappen:____ [50$/50$] DONE
- 150$ van Pokerstars afhalen [X]
- Overzetten naar Unibet (tracked) [X]
- NL10 SH & PLO10 SH grinden voor 100 SP (BRM ftw) [X]
HEM-licentie Small Stakes Version _________________________________________________ [0$/55$]
TableNinja______________________________________________________________________________________ [0$/60$]
Account op een niet nader te noemen site voor 6 maanden__________ [0$/148$]
- 25 Artikels lezen op PokerStrategy (Bronze & Silver) ________________ [3/25]
- 25 Video's bekijken op PokerStrategy (Bronze & Silver) ___________ [0/25]
- 25 Video's bekijken op de niet nader te noemen site _______________ [0/25]
Dit is het minimum wat moet worden behaald deze maand. Haal ik dit niet, dan heb ik gefaald. Daarnaast zijn er nog veel andere manier om te leren (sweatsessies, coachings etc.) Deze laat ik voorlopig achterwege, maar zijn wel opties voor in de toekomst.
AAAAAAAAH NU WIL IK ECHT VERBETEREN AAAAAH