Skip to forum
Post jouw SSS hande...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Post jouw SSS handen en maak kans op een private coaching! - Winnaar bekend!

63 Berichten
13 Gebruikers
0 Reactions
7,230 Bekeken

Hey allemaal,

Al zo'n 1,5 week heb ik geen nieuwe handen gezien op het SSS NL20 en lager forum, en heb ik dus ook geen handen kunnen analyseren van jullie. Om hier weer wat leven in te blazen heb ik een leuke wedstrijd bedacht:

Post minimaal 3 leerzame handen in het SSS NL20 en lager forum en maak kans op een private coaching van Xpload1989* :)

Er zijn dus een aantal voorwaarden:
- Je speelt SSS op NL20 of lager (logisch).
- De 3 handen moeten wel enigzins leerzaam zijn voor anderen, dus eigenlijk alleen handen waar jij niet wist wat je in die situatie moest doen.
- Je beschikt over Skype en een headset/microfoon, zodat we de private coaching kunnen doen.

Deadline voor deze wedstrijd: Zondag 28 Februari is de laatste dag dat geposte handen meetellen voor deze wedstrijd.

Kortom: Dubbele winst! Jouw handen worden beoordeeld en je maakt kans op een gratis private coaching!

P.S.: Laat hier even weten wanneer je 3 handen hebt gepost, dit houdt het allemaal overzichtelijk en zorgt er voor dat ik niemand zal vergeten of over het hoofd zie.

*Aan deze wedstrijd kunnen geen rechten worden ontleend. Deze wedstrijd staat los van de organisatie van PokerStrategy.com en is een eigen initiatief van Xpload1989. Er valt dus ook niets van PokerStrategy.com te claimen. De verloting zal gebeuren op basis van een random loting: Vertrouwen in mijn eerlijkheid is dus geboden.

62 replies
beukie1

Hoi Xpload1989

Ik hoop dat er een vervolg komt voor BSS.
Ik ben al geen visser, maar vis nu alweer achter het net...........

Groet Beukie1

Hey beukie1,

Helaas ben ik zelf niet zo ervaren op het gebied van BSS, en zeker nog niet goed genoeg om daarin te coachen. Maar wie weet is er wel een BSS coach of ervaren speler die dit leest en ook zo'n 'wedstrijd' op wil zetten, maar dan voor BSS.

Voor alsnog houd ik het bij SSS :).

Hey Xpload, goede actie! Een paar van die handen waar ik niet wist wat ik moest doen zaten in de video die ik in het kader van Analyze my game heb doorgestuurd, is er al enig zicht op wanneer die ongeveer beoordeeld gaan worden? Ik heb sterk het gevoel dat er nog een paar leaks uit mijn spel moeten voordat ik echt op NL50 kan overstappen. Ben weer voorzichtig begonnen vandaag en de eerste tekenen waren bemoedigend (zelfs op de shallow tafels van FT :D). Had ik niet nog een keer een coaching tegoed? Misschien dat we die binnenkort eens kunnen doen? Groetjes!

Hey gigagonnie,

Over de Analyse My Game actie weet ik niet zoveel, ik wacht nog in spanning af op video's die mijn kant op komen om te beoordelen.

Vorige keer hebben we inderdaad een coaching gedaan met jou en Almighty1984, waarbij we toen naar zijn spel keken. Als je nog steeds een keer wilt dat ik met jouw spel meekijk, mogelijk samen met Almighty1984, dan zullen we dat nog eens plannen. :)

Benjike316

Ik heb geen headset/microfoon :D

Maar goed initiatief, ik had ook al gemerkt dat het SSS forum dood lijkt...

Oorspronkelijk gepost door Benjike316

Is die niet ergens te regelen? :)

Benjike316

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989

Is die niet ergens te regelen? :)

Geen idee, als ik hier en daar eens rondvraag waarschijnlijk wel. Maar ik heb me ondertussen al wat meer op de BSS gestort :D

Op cake ben ik nu voorlopig nog aan het ss'en maar dat is gewoon om zoveel mogelijk gold chips te verzamelen in de laatste helft van februari want ze worden door die nieuwe gold spree bonus verdriedubbeld.

Of ik daarna nog de SSS zal verderzetten.. weet ik nog niet :)

bump for a new day :D

beukie1

Maar goed initiatief, ik had ook al gemerkt dat het SSS forum dood lijkt...

Een headsetje kost bij de Action iets van 5$... sorry 5 euro :P

Groet Beukie1

Orodin

Wat een leuke actie, Xpload!

Ben zelf de laatste tijd giga druk met werk etc., vandaar dat ik nauwelijks gespeeld heb (okay, eigenlijk helemaal niet). Maar het forum houd ik wel dagelijks bij (ja, zo druk ben ik ook weer niet, haha!).

Zal eens zien of ik wat kan spelen de komende week en wat handen kan posten.

Nogmaals goeie actie :D

Hey Orodin,

Leuk om te lezen dat je het zo'n mooie actie vindt. Ik ben zelf ook altijd erg druk, en kom helaas ook niet genoeg aan spelen toe. Althans, niet zoveel als ik zou willen, niet zoveel om een beetje voortgang te kunnen boeken.

Ik hoop dat je ergens deze week, dit weekend, of begin volgende week wat handen kunt spelen en daarvan iets kunt posten, om kans te maken op een gratis coaching. :)

~ Bump voordat ik straks EHBO les moet geven ~

Waar zijn alle SSSers heen? ;(

Benjike316

Geef jij EHBO les? :D

Ja ik ging er maar vanuit dat pokerstars SSS ook wel gaat blocken op den duur en dat het dan helemaal dood is, dus ik heb het daarom alvast helemaal opgegeven. Helaas dus geen handjes van mij :(

Wel goede acties heb je de laatste tijd voor pokerstrategy. respect :)

Yup, ben inmiddels instructeur en geef deze periode zelfstandig les met de hulp en ondersteuning van een senior instructeur, maar in feite leidt ik de les nu. Ik studeer geneeskunde, en in het eerste jaar is de cursus EHBO verplicht. Aangezien ik dat zo leuk vond en ik daar wel les in wou gaan geven (het is een cursus vóór en dóór studenten namelijk) aan de nieuwe eerstejaars, deed ik mee met de selectieprocedure. 16 aanmeldingen, 6 nieuwe aspirant-instructeurs nodig. Uiteindelijk ben ik een van die 6 geworden, heb ik een periode als aspirant les gegeven onder begeleiding van een meer ervaren instructeur, heb ik opnieuw examen gedaan om te laten zien dat ik het echt beheers, en heb ik mijn instructeursdiploma behaald. In feite ben ik dus studentassistent, daarom ook in dienst van het UMC St. Radboud in Nijmegen.

Oorspronkelijk gepost door eruk
Ja ik ging er maar vanuit dat pokerstars SSS ook wel gaat blocken op den duur en dat het dan helemaal dood is, dus ik heb het daarom alvast helemaal opgegeven. Helaas dus geen handjes van mij :(

Ja, dat kan ik begrijpen. Daar vrees ik ook nog wel voor, maar zolang het nog kan wil ik gewoon SSS nog wat beter gaan beheersen op NL50 en hoger. Jij speelt al op de wat hogere stakes (NL100+) dus in feite verwachtte ik ook al geen handen van jou op het SSS NL20 en lager forum ;).

Oorspronkelijk gepost door eruk
Wel goede acties heb je de laatste tijd voor pokerstrategy. respect :)

Thanks! :D Ik doe graag dingen terug voor de community, ook gewoon omdat ik dat erg leuk vind om te doen. Slaat ook weer terug op het EHBO les geven: Ik help andere mensen graag en ik vind het leuk om hetgeen ik geleerd heb door te geven aan anderen. En als ik dan merk dat er al een tijdje geen handen zijn gepost, en ik combineer dat met het feit dat ik best wel weer eens iemand een coaching wil geven, dan is zo'n wedstrijd als deze snel bedacht. ;)

Benjike316

Yup, ben inmiddels instructeur en geef deze periode zelfstandig les met de hulp en ondersteuning van een senior instructeur, maar in feite leidt ik de les nu. Ik studeer geneeskunde, en in het eerste jaar is de cursus EHBO verplicht. Aangezien ik dat zo leuk vond en ik daar wel les in wou gaan geven (het is een cursus vóór en dóór studenten namelijk) aan de nieuwe eerstejaars, deed ik mee met de selectieprocedure. 16 aanmeldingen, 6 nieuwe aspirant-instructeurs nodig. Uiteindelijk ben ik een van die 6 geworden, heb ik een periode als aspirant les gegeven onder begeleiding van een meer ervaren instructeur, heb ik opnieuw examen gedaan om te laten zien dat ik het echt beheers, en heb ik mijn instructeursdiploma behaald. In feite ben ik dus studentassistent, daarom ook in dienst van het UMC St. Radboud in Nijmegen.

Ik heb hier ook een EHBO certificaat :P Maar is volgens mij niet echt geldig... Heb het vroeger eens gehaald toen ik in de zomervakantie twee weken op EHBO cursus ging met een jeugdbeweging :)

Leer jij hoe je tilters moet behandelen? :D

Orodin

LOL :D

Haha, dat leren we hier niet. Maar met mijn kennis over poker en mindset denk ik dat ik wel een eind kan komen ;).