Hey allemaal,
Al zo'n 1,5 week heb ik geen nieuwe handen gezien op het SSS NL20 en lager forum, en heb ik dus ook geen handen kunnen analyseren van jullie. Om hier weer wat leven in te blazen heb ik een leuke wedstrijd bedacht:
Post minimaal 3 leerzame handen in het SSS NL20 en lager forum en maak kans op een private coaching van Xpload1989* ![]()
Er zijn dus een aantal voorwaarden:
- Je speelt SSS op NL20 of lager (logisch).
- De 3 handen moeten wel enigzins leerzaam zijn voor anderen, dus eigenlijk alleen handen waar jij niet wist wat je in die situatie moest doen.
- Je beschikt over Skype en een headset/microfoon, zodat we de private coaching kunnen doen.
Deadline voor deze wedstrijd: Zondag 28 Februari is de laatste dag dat geposte handen meetellen voor deze wedstrijd.
Kortom: Dubbele winst! Jouw handen worden beoordeeld en je maakt kans op een gratis private coaching!
P.S.: Laat hier even weten wanneer je 3 handen hebt gepost, dit houdt het allemaal overzichtelijk en zorgt er voor dat ik niemand zal vergeten of over het hoofd zie.
*Aan deze wedstrijd kunnen geen rechten worden ontleend. Deze wedstrijd staat los van de organisatie van PokerStrategy.com en is een eigen initiatief van Xpload1989. Er valt dus ook niets van PokerStrategy.com te claimen. De verloting zal gebeuren op basis van een random loting: Vertrouwen in mijn eerlijkheid is dus geboden.