Ook ik moet er dan maar aan geloven.
Het werd eigenlijk wel tijd om mijn eigen blog bij te houden en ben er eigenlijk ook een beetje te laat mee begonnen.
Maar beter laat dan nooit!
Ik zal eerst maar even met een korte intro beginnen, voor de mensen die mij nog niet zo goed kennen.
Ik ben Stefan, 18 jaar en 1e-jaars psychologie-student.
Daarnaast ben ik fanatiek schaker en draai ik, al sinds ik daarmee begonnen ben, mee in de Nederlandse top van mijn leeftijd.
Misschien dat er andere schakers zijn hier die mij herkennen, je weet maar nooit ![]()
Via het schaken ben ik ook in aanraking gekomen met PokerStrategy, aangezien er in een mondiaal schaaktijdschrift steeds reclame werd gemaakt voor PokerStrategy (zoals sommigen van jullie misschien weten is één van de oprichters van PokerStrategy een sterke Duitse grootmeester).
Zodoende ben ik hier beland en speel ik nu zo'n 2-3 maanden poker.
Heb de $50 van PokerStrategy er redelijk vlot doorheen gejaagd op Titan, door $10 SNG's te spelen en wat toernooitjes uit te proberen naast het SSS'en.
Heb toen zelf geld gestort op PokerStars en ben daar vanaf het begin serieus aan de slag gegaan met SSS.
Dat werpt zijn vruchten af aangezien ik laatst de $200-grens ben gepasseerd (wel $45 meegesmokkeld via Battle of the Donkeys).
Deze blog wil ik voornamelijk bijhouden om hier de dingen die ik bereikt heb te posten (kan vanalles zijn).
En om iedereen op de hoogte te houden van de dingen die er gebeuren en om mezelf te dwingen dingen na te komen die ik hierin vertel.
Ik speel nu dus SSS, maar dat doe ik eigenlijk alleen 's avonds of 's ochtends vroeg, overdag lees ik de artikelen en ben ik sinds kort ook begonnen met het spelen van MTT's.
Ik speel met name de $1.00+$0.10 turbo 45 players.
Dit met behoorlijk succes aangezien ik een kleine winst draai. Vandaag zelfs mijn eerste MTT gewonnen, dus dat gaat denk ik de goede kant op!
Voor de rest is het de bedoeling dat ik de artikelen wat betreft SSS en NL door ga lezen en er ook dingen uit gaan leren (klinkt vanzelfsprekender dan het is).
Ik wil odds en outs goed toe kunnen passen in mijn spel en hou me nu ook bezig met het maken van notes tijdens het spelen.
Ik hou het hier maar even bij, wil je meer dingen weten, heb je vragen/opmerkingen wat dan ook, voel je vrij om het er allemaal neer te zetten!!
Ik zal dit proberen in ieder geval om de dag te up-daten, maar pin me er niet op vast!