Jo mensen,
Dit is de blog waarin ik de resultaten van mijn backingsproject ga bijhouden. Voor degenen die willen weten wat de backing precies inhoudt kijk even hierrr.
Ik ben dus eergisteren begonnen met spelen. Omdat ik nog niet m'n eigen inleg gestort had, had ik nog geen 100BI voor mijn beoogde limiet van 7.50 en dus ben ik maar 3.50$ gaan spelen. Dat begon met een heerlijke swing naar beneden en na de eerste 30 games stond ik op -20BI. Maar na regen komt zonneschijn en na een game of 60 stond ik weer BE. Heb de dag toen afgesloten met een winst van 5BI na 89 games gespeeld te hebben.
Gister heb ik weer gespeeld. Maar ik ben toen halverwege de sessie overgestapt naar de 7.50s aangezien ik toch vandaag het geld zou hebben. Het begon weer met een mooie swing naar beneden. Het schijnt niet te mogen voorkomen om aan het begin van een sessie winst of BE te draaien.Maar niks aan het handje, ik speel gewoon stug door. En na gister zo'n 120 games gespeeld te hebben sta ik nu op een winst van bijna 8BI (57$).
Verder heb ik niet zo veel meer te melden. Ik ga zo maar weer eens een sessie op starten. Ik houd jullie op de hoogte