Ga naar het forum
Andjing, getting do...

Meldingen
Alles wissen

Andjing, getting down with the sickness

314 Berichten
28 Gebruikers
0 Reacties
7,037 Weergaven

Jo mensen,

Dit is de blog waarin ik de resultaten van mijn backingsproject ga bijhouden. Voor degenen die willen weten wat de backing precies inhoudt kijk even hierrr.

Ik ben dus eergisteren begonnen met spelen. Omdat ik nog niet m'n eigen inleg gestort had, had ik nog geen 100BI voor mijn beoogde limiet van 7.50 en dus ben ik maar 3.50$ gaan spelen. Dat begon met een heerlijke swing naar beneden en na de eerste 30 games stond ik op -20BI. Maar na regen komt zonneschijn en na een game of 60 stond ik weer BE. Heb de dag toen afgesloten met een winst van 5BI na 89 games gespeeld te hebben.

Gister heb ik weer gespeeld. Maar ik ben toen halverwege de sessie overgestapt naar de 7.50s aangezien ik toch vandaag het geld zou hebben. Het begon weer met een mooie swing naar beneden. Het schijnt niet te mogen voorkomen om aan het begin van een sessie winst of BE te draaien.Maar niks aan het handje, ik speel gewoon stug door. En na gister zo'n 120 games gespeeld te hebben sta ik nu op een winst van bijna 8BI (57$).

Verder heb ik niet zo veel meer te melden. Ik ga zo maar weer eens een sessie op starten. Ik houd jullie op de hoogte ;)

Beantwoorden
Citeren
313 reacties

go go gijs upswingament

Beantwoorden
Citeren

Hey Andjing!

Is dus niet zo gek dat ik je laatst aan tafel tegen kwam op die $3,50 Super Turbo 9 man SNG's. Ik ben benieuwd of je deze super turbo's over een wat grotere sample kunt beaten, want ik heb al ervaren hoe swingy ze zijn en geluk is een behoorlijke factor in deze SNG's. Veel succes!

Beantwoorden
Citeren

Thnx Xpload, het gaat wel goed komen :) Net 3x 1e geworden uit 6 SNGs dus dat is een lekker begin :)

Wat vooral erg belangrijk is op deze games is dat je aan het begin erg tight bent en later, met name op de bubbel, erg agressief. Je moet mij ook geen grote stack geven op de bubbel want dan shove ik aan één stuk door :) Op de bubbel vind je gewoon zo veel any2 spots dat je daar echt flinke winst kan pakken.

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter

Ik ben normaal niet zo van het backen, maar ik denk echt dat dit een van de meest +ev dingen is die ik met dat geld kon doen ;). Succes!

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
Ik ben normaal niet zo van het backen, maar ik denk echt dat dit een van de meest +ev dingen is die ik met dat geld kon doen ;). Succes!

Haha dat is cool om te horen, thnx :f_love:

Heb zojuist m'n sessie afgesloten, ik ga nu ff wat dingen in huis doen (was, stofzuigen.. zucht), en daarna start ik nog ff snel een sessie voor het eten :) De sessie liep prima. Ik speelde nog even 4x 6.50$ turbo samen met blowkonijn. Maar dat was een ramp. Ik ben 1x eerste gewonnen, dus geen verlies. Maar ik vloog er uit met AA-99, KK-TT-AQ en de laatste op een flip. Beetje jammer. Ik snap nu ook blow z'n geklaag wel :P Maar de 7.50 super turbo's liepen als een zonnetje. Ik sta nu op bijna 100$ winst.

Edit: ik zit weer eens met m'n rectum te kijken. Winst: 105$ :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter

TBH als je zo een volume blijft draaien de helemaand verwacht ik >100% roi

Beantwoorden
Citeren

Zo! Huis is weer netjes :P Ik eet vanavond bij m'n ouders (lekker makkelijk), dus ik kan nu nog net twee uurtjes grinden :)

Beantwoorden
Citeren
Rogier

Oorspronkelijk gepost door Andjing
Zo! Huis is weer netjes :P Ik eet vanavond bij m'n ouders (lekker makkelijk), dus ik kan nu nog net twee uurtjes grinden :) sick hotte run voorlopig ^_^

GOGOGOGOGOGOGO

Beantwoorden
Citeren

Lekker toch Rogier?! Ik heb m'n sessie afgesloten. Winst: 150$. Bonus: eerste 20$ gecleart.

En verder, Andjing presents: het niveau van 7.50$ Super Turbo _biggrin:

No Limit Holdem Tournament
FullTiltPoker
4 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
$7+$0.50 Sit&Go (Super Turbo)

Stacks:
CO andjing (440)
BTN bow2zurg (1,715)
SB trumin (320)
BB Chatel63 (225)

Blinds: 50/100

Pre-Flop: (150, 4 players) andjing is CO 6♦ J♥
andjing folds, bow2zurg calls 100, 1 fold, Chatel63 checks

Flop: 9♠ 5♠ 4♦ (250, 2 players)
Chatel63 checks, bow2zurg bets 100, Chatel63 calls 100

Turn: 5♦ (450, 2 players)
Chatel63 checks, bow2zurg bets 100, Chatel63 folds

Final Pot: 550

bow2zurg wins 550 (net +250)

Chatel63 lost 200

Beantwoorden
Citeren

Heb een paar sessies meegekeken, loopt weer als vanouds. I knew it.

Beantwoorden
Citeren
bobm78

Veel succes en plezier Andjing !!

Enne, dat voorbeeld dat je hier post is idd zooo typerend voor die dombo's, ik had gisterenavond eentje op Cake, die vistte op flop en turn iets van 2500 chips, daar waar pot op flop nog maar 300 was ofzo. River fold en hield iets van 300 chips over. Van je 3K stack 2700 vissen om river te folden, tja.. :D :D

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter

Oorspronkelijk gepost door bobm78
Veel succes en plezier Andjing !!

Enne, dat voorbeeld dat je hier post is idd zooo typerend voor die dombo's, ik had gisterenavond eentje op Cake, die vistte op flop en turn iets van 2500 chips, daar waar pot op flop nog maar 300 was ofzo. River fold en hield iets van 300 chips over. Van je 3K stack 2700 vissen om river te folden, tja.. :D :D
when ur beat, ur beat

Beantwoorden
Citeren

Had nog ff een uurtje te killen dus nog maar even een sessie gedaan :f_cool:

Winst: 180$

Zo nu op naar de volgende sessie, de bier-drink-sessie :D

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Andjing
Had nog ff een uurtje te killen dus nog maar even een sessie gedaan :f_cool:

Winst: 180$

Zo nu op naar de volgende sessie, de bier-drink-sessie :D

go go gijs je weet het he zoals een wijs man ooit zei.

''Be on your guard, stand firm in the faith, be a men of courage, be strong.''

Beantwoorden
Citeren

Hey Gijs!
Go get m dude!!
goed om te zien dat je trug bent!

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn

Beantwoorden
Citeren

go gijs go update plx