Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hallo allemaal!

7 Berichten
6 Gebruikers
0 Reactions
614 Bekeken

Ik ben inmiddels al meer dan 'n jaar lid van pokerstrategy geloof ik maar nooit voorgesteld geloof ik dusss bij deze :D
Mn naam is Ivo pas 18 jaartjes oud. Ik studeer sinds dit jaar in Tilburg bedrijfseconomie. Kom oorspronkelijk uit Eijsden bij Maastricht, daar ben ik dan ook elk weekend nog te vinden :D

In de afgelopen 3 jaar behoorlijk wat gepokerd maar altijd vrij lage limieten.. totdat een vriend van me mij afgelopen augustus de wondere wereld van omaha H/L leerde :) dit begon ik op FT te spelen met een BR van 350$ die ik in de jaren bij elkaar had gesprokkeld. Eerste paar maanden ongeveer BE gespeeld aan de 25NL/PL tafels beetje leren hoe het allemaal werkte enzo. Maar zo rond januari had ik het eindelijk door en begin januari zat ik op 500$ bankroll. Sinds toen is het allemaal 'n stuk sneller gegaan na Januari had ik de magische grens van 1000$ profit gehaald :) Sindsdien ongeveer $1000 profit per maand gemaakt en langzaam limieten omhoog gegaan.

Nu een dikke $4000 profit en vooral de 100NL tafels aant spelen. de winst per maand begint weer te stijgen naar hopelijk $2000 per maand. In maart tot nu toe $1700 dus moet te doen zijn :)

Ik denk dat ik vanaf nu wel wat vaker de forums van Poker strategy zal lezen en posten, toch wel leuk zo'n groep om dingen mee te overleggen en discussieren e.d.

dusjaa dat was het zo'n beetje zie iedereen op de forums :D

6 replies

Welkom!

Hallo ivovk,

Welkom bij PokerStrategy! Erg leuk om eens iemand op het forum tegen te komen die zich verdiept in Omaha Hi/Lo.

Zo te horen ben je al goed op weg om van je pokercarriere een succes te maken. De winsten die je maakt zijn niet mis...

Ga je ook een blog bijhouden? Ik denk dat velen van ons benieuwd zij hoe het leven van een Omaha Hi/Lo-speler er uit ziet ;)

We hopen van je te horen!

Groetjes _cool:

Nivlem

Hey ivovk, Welkom bij PokerStrategy.com!