Hey allemaal,
Ik heet Kevin ben 18 lentes jong bijna 19 en poker nu al zo'n 2 jaar.
Woon in Maastricht, Limburg.
Eerste jaar vooral gewoon met familie en vrienden voor 5 euro per man winner takes all en daar ging het toch wel aardig lekker na een tijdje.
Toen toch maar eens besloten online te spelen.
In het begin ging het wat slecht, had eerst zo'n $30 gestort op full tilt poker en door dom te spelen en zoiezo niet aan brm gehouden, binne no time broke gegaan.
Daarna de magische "PS" gevonden via google en toen maar eens flink wat gaan lezen en studeren.
Nadat ik me $50 had gekregen (helaas op betfred aangezien ik op stars en fulltilt al een account had) ben ik wat gaan spelen op de low limits van bet fred (om het spel beter te leren kennen)
Na verschillende strategieën te hebben gelezen had ik maar besloten een SnG / Toernooi speler te worden.
Na no-time dus die $50 op gemaakt aangezien ik bet-fred helemaal niet fijn vond om te spelen.
Dus dan maar over na storten, ik had dus weer effe $30 gestort op pokerstars en dit keer strikt aan een brm gehouden.
Kreeg het dan ook voor elkaar om van die $30 na $150 op te bouwen.
Niet veel maar toch wel een begin.
Nu ben ik bezig met de 1.10 90 man SnG's en de 2.20 180 man SnG's.
Allebei turbo's, op een of andere manier vind ik de turbo's erg fijn spelen.
Inmiddels toch wel wat succes geboekt bij de SnG's, van de 20 games stuk of 10 keer de FT gehaald en ook 2/3 keer 1e. (prestatie waar ik toch wel blij mee ben)
Nu ga ik beetje verder spelen op de SnG's en hopelijk als me br groot genoeg is (en me kennis van poker groter is) mee doen aan grote mtt's (where the big money is).
Tot nu toe is mijn doel : 1 keer in de komende 2/3 maanden een grote ship in een mtt.
Greetings en GL to all on the poker tables!