Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] even voorstellen

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
636 Weergaven
Anraxas

Aangezien het mij nutteloos lijkt om u op deze site in te schrijven zonder bij de community betrokken te geraken, leek het mij dus ook verstandig om mij even voor te stellen.

Mijn naam is Sander en ik ben 24j.
Ik poker al zo'n 2j maar enkel onder vrienden, dus onlangs besloten om ook online te spelen en deze site leek mij dan ook een godsgeschenk :)
Ik heb mij ingeschreven op everest poker onder de naam CTK-471 (verkoos eigenlijk andere na het forum wat gelezen te hebben, maar spijtig genoeg had ik al op andere accounts gemaakt om ze eens te bekijken)

Net de 50$ ontvangen en begonnen met de eerste handen te spelen. Daarjuist verloren mat AA tegen 7K offsuit (preflop all-in). Ongeacht dat het spijtig is dat ik mijn eerste pockets Aces verlies, is het toch een goed teken dat ze blijkbaar met zwakke handen callen :)

grtz en tot ...

4 reacties
sjaakdaniels

gl op de tafels, you're in for a bumpy ride;)

hey guys ik ben nick 21 jaar en nog niet zo lang geleden begonnen met poker.
Ik heb me aangemeld op deze site en me startkapitaal moet ik nog ontvangen, op partypoker.
Ik heb gister mijn id opgestuurt dus ik hoop dat het nu zo snel mogelijk word afgehandelt en ik ook een winnende poker speler word :D

Thanks iedergeval

Moderator
pcbeem

Hallo Mrtubsie,

Leuk dat je je even voorstelt. Uiteraard hoop ik met je mee dat je lekker winst gaat maken.

Hoop nog meer van je te horen en succes aan de tafels!!!!

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey Anraxas,

Ook namens mij nog welkom bij PokerStrategy.com!

Met je introductie-post heb je niet alleen meteen kennis kunnen maken met een aantal communityleden, maar ben je ook nog eens in de prijzen gevallen voor ons Dutch PokerChamp toernooi!

De prijs die je hebt gewonnen is een ticket voor het eerste kwalificatie toernooi van onze Dutch Fishleague. Deze zal komende zondag, 11 April plaatsvinden op PokerStars om 21:00.

Als een van de winnaars van de mensen die zichzelf voorgesteld hebben in de afgelopen maand kun jij gratis meespelen in dit toernooi.
Laat in deze thread jouw PokerStars nickname achter en dan zal de buy-in voor het toernooi uiterlijk zondag op je account worden bijgeschreven.

Mocht je nog geen PokerStars account hebben, dan kun je er hier een aanmaken:
Maak een PokerStars account en word Dutch PokerChamp 2010

Meer informatie over Dutch PokerChamp vind je op het forum. (als je nog vragen hebt, aarzel dan zeker niet om ze te stellen!!)