iemand tips waarmee ik mijn collega's kan foppen?
Schoenveters, open gulpen, you know.... the usual.
Of je maakt een hele nette brief, die er zo officieel mogelijk uitziet, met daarin het bericht dat de betreffende collega is ontslagen ![]()
PS: Ik doe zelf niet aan 1 april
1. Het gebruikelijke stekkertjes omwisselen van keybord en muis. (lukt alleen niet als het usb is.)
2. Wanneer er 2 beeldschermen naast/ tegenover elkaar staan, de stekkers omwisselen.
3. Een kopie van je stropdas halen en naar een andere afdeling sturen. Dan die afdeling in paniek opbellen dat je vastzit.
4. Documenten die met een nietje linksboven aan elkaar zitten (voor bijvoorbeeld een vergadering) ook rechtsonder vastnieten.
5. Muisinstelling binnen Windows instellen voor linkshandigen zodat de werking van de linker en de rechtermuisknop wordt omgedraaid.
Ik ga thuis nog even nadenken voor overige geintjes.
stap1
printscreen maken van bureaublad maken.
stap2
dan alle pictogrammen verplaatsen in een map, en deze map ergens anders neerzetten dan op bureaublad.
stap3
bureaublad achtergrond vervangen door printscreen van bureaublad.
Slaap met de vrouwen van de collega's, trek daar foto's van en plak die dan in het groot op de kantoormuren.
Elke keer als een collega binnenkomt, spring je tevoorschijn en roep je: " 1 april, ik heb je vrouw gepoept" (eventueel met een suggestief vreugdedansje)
Whaha ik lig helemaal dubbel! :D. jammer dat Rene en Jeroen dit waarschijnlijk ook zullen lezen dus dat het voor mij niet zal gaan werken
(iemand die mij in een PM nog wat leuks kan sturen? :D)
Paar office pranks die ik overlaatst gevonden had. Ook te gebruiken voor 1 april denk ik.
Make them think that they have a hearing problem. Get everyone in the office to talk softly around your coworker of choice. While you’re at it, turn all their equipment's volume levels down.
Mess with their computer's contrast. If you turn the monitor's contrast levels down really low, the screen will be dark, making the person think that they’ve broken their machine.
Switch the coffee. If you are out to get the general office population and are willing to make a lot of coffee for a few weeks, then this prank is for you. First, gain control of the coffee maker. You may want to employ a few buddies to help keep watch over the pot. Next, you and your cohorts switch the regular coffee with the decaf. Keep this going until everyone in the office has gotten over the their daylight dependence on caffeine. Side effects may include cranky emails and more eye-rolling at meetings. Then, when everyone has involuntarily kicked their caffeine habit, switch the pot to a concentrated espresso. Expect an increase in productivity, speech rate and nervous tics.
Call an "everyone’s sick" day. This works when you can get your entire team in on things to punk your boss. Aim for a day when there's a big meeting, so that the mass absence is extremely noticeable.
Voor mensen die niet blind typen toetsen omwisselen en t toetsebord op amerikaans of iets dergelijks zetten zodat toetsen ook echt ergens anders zitten
Verder wat minder grappig (voor 't slachtoffer): laxeermiddel in de koffie van je baas
Water vervangen door vodka. Hi hi hi... hm. <_<
Also, inb4 "ik ben broke" grapjes en dergelijke.