Hallo Allemaal,
Ik had me al een keer voorgesteld maar door de mooie actie voor het PS toernooi toch maar nog een keer.
Mijn naam is Henk en heb een eigen (zoals mijn nick al zegt) Bakker Bart. Deze is gevestigd in het midden van het land.
Heb niet overdreven veel tijd om te pokeren. Meestal alleen in de avond een aantal uren. Dus best lastig om vlot een redelijke BR op te bouwen. Maar het is ook belangrijk om niet te snel te gaan zoals al vaak gelezen op dit forum.
Ik ben 36 jaar oud en speel bijna een jaar online poker. Ik woon samen met mijn lieve vriendin en we hebben samen een dochter van 8.
Mijn 1ste account was op Pokerstars. Een playmoney account waar ik na een paar maanden $2,00 heb gekregen van Pokerstars zelf. Nog niets gelezen over strategie dus die $2,00 is al weer weg. Verder nooit gestort. Tegenwoordig af en toe de dagelijkse NL Freerolls. Hiermee al wel $ 0,25 verdiend maar nog niet genoeg voor de Fishleaque.
Ben via een link (vraag me niet welke) bij PS gekomen en heb me startkapitaal op Titan gekregen. Na een poos sss gespeeld te hebben en zover ik kon mijn bonus vrijgespeeld is het iets minder geworden op Titan.
Intussen al een 2e bankroll opgebouwd op Full Tilt. Bonus vrijgespeeld met werderom sss. Toen kwam Rusch Poker. BR daalde van zo'n $110,00 naar $75,00
Nu speel ik voornamelijk nog s&g en mtt met lage buy-in. Ook Freerolls speel ik regelmatig.
Verder nog actief op diverse kleine poker sites en een kleine BR opgebouwd (vanaf een gratis startkapitaal) tot ong. $45,00 .
Ik post af en toe een hand maar doe dit te weinig. Moet ik dus aan werken. Zo kan ik misschien meer leaks uit mijn spel halen.
Ook ben ik vaak bij de coaching op vrijdag te vinden.
Dit was het wel zo'n beetje. Als je nog vragen hebt stel ze gerust.
Groeten Henk
Mijn nick op Pokerstars is trouwens: BBart73