Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] hailsa

7 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
1,079 Weergaven

hejhej,

denk meld me es ff aan op een pokerforumpje.
speel opt moment voornamelijk cash 1-2, 8 tafels en gaat redelijk.
Moet nog ff leren mn downswings binnen de perken te houden, mr als dat me lukt dan gaat het me goed af :O

laterrsss

ps. Wr kan ik handen posten voor feedback?
ps2. Wie heeft er ervaring met Pokersoftware op een trage computer?
ps3. Wie heeft een tip om Pokersoftware (wel de beste, pokertracker?) aan te schaffen zonder creditcard? (heb ik niet)

6 reacties
Nivlem

Hey thaslotster, welkom bij PokerStrategy.com!

Je introductie ziet er veelbelovend uit. Je geeft aan dat je 1-2 speelt, ik neem aan dat dit FL is? Misschien is het een goed idee om de quiz te halen ,$50 te ontvangen en brons bent en daarmee ook toegang krijgt tot de eerste artikelen, video's en hand judgement fora. Deze staan onderaan in dit forum.

Daarna krijg je door enkel poker te spelen op een gelinkte site steeds meer toegang tot onze content. En dit zal jou helpen om je spel te verbeteren en uiteraard daarmee steeds meer winst te maken.

wat betreft je vraag over het kopen van pokersoftware zonder credit card. Wij hebben ook een soort gelijk programa die je eerst 21 dagen gratis uit kan proberen genaamd De Elephant. De volledige versie is ook gratis, daarvoor hoef je enkel 1000 Strategy Points te verzamelen. Mocht je alsnog PokerTracker of Holdem Manager willen kopen kun je gebruik maken van bijvoorbeeld Moneybookers of Neteller.

Succes in ieder geval en ik hoop meer van je te zien op het forum!

Melvin

Bedankt voor je welkomst.

Die bonus halen en bronze worden, kan dat wel via Pokerstars? Speel namelijk alleen op PS :O
(--> Sporadisch bij partypoker)

Speel NLHE, Zie dat Fixed Limit wel vaker, wat houdt dat eigenlijk precies in :O(a)

Nivlem

Ah sorry, dan zal ik de links nog even veranderen naar NLHE artikelen en video's.

Fixed Limit is een andere vorm van poker waar je een vast bedrag inzet en dus niet zelf je betgrote kan bepalen. Hierdoor is de optimale speelwijze totaal anders dan in NLHE.

De Bonus kun je niet ontvangen op een pokerroom waar je al een account hebt, je zult dus een nieuwe account aan moeten maken op een andere poker site om de bonus te ontvangen. Ik kan jou Full Tilt poker heel erg aanraden, ook omdat je als je je via ons registreert 27% rakeback krijgt.

Wacht echter nog met registreren bij een pokerroom tot nadat je de quiz gemaakt hebt. Onze webiste zal je dan vertellen hoe je jouw account via ons registreert zodat je volop gebruik kan maken van ons aanbod!

ok ik zal er over nadenken, die 27% rakeback is natuurlijk wel interessant. Maar pokerstars bevalt me echt heel erg goed dus moet ff kijken!

Moderator
pcbeem

Hallo Hilbert,

Ook welkom van deze kant.

Heb je het nu over het startkapitaal of een first deposit bonus? Neem aan het startkapitaal.

Je kunt alleen het startkapitaal / bonus ontvangen op een site waar je nog niet om echt geld hebt gespeeld. Om Bronze te worden zul je dus een nieuw account aan moeten maken bij een andere site aangezien 2 account verboden is. Zodra je de quiz hebt gehaald zul je normaal gesproken binnen 48 uur je kapitaal ontvangen en ben je automatisch Bronze

Verder denk ik dat Stars niet veel verschilt van Full Tilt, beide groot aanbod en voldoende spelers online.

sjaakdaniels

mbt tot pokersoftware, hier in de PS webshop kan je PT3 en HEM bestellen en gewoon via je internet bankieren het geld overmaken, ik kreeg binnen een paar dagen de registratie codes al binnen, super snelle service en een leuke korting:)