Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Heya

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
543 Weergaven
P1v0BE

Heya!

Ik ben nog niet zo lang geleden van playmoney naar real money poker gegaan. Ik ben een beginner en heb zeker nog veel te leren.

Mijn eerste real money ervaring was op PartyPoker waar ik via een andere site een klein startcapitaal had. Ideaal dus voor mijn eerste stapjes in het real money poker. Maar eerder een sng speler te zijn is het niet altijd even leuk om op PartyPoker te spelen. Voor $1 sng's zijn er enkel turbo's, waar het naar het einde toe iets te veel op geluk en toeval draaid naar mijn zin. En ook best vervelend als je preflop all-in gaat met AK omdat de blinds al zo hoog zijn en iemand met 8 2 called en wint van je ...

Dusja, PokerStrategy ontdenkt en de sng quiz gedaan enzo. Eerst wist ik niet goed waar ik mijn startkapitaal moest vragen omdat ik al op enkele van de grote sites een account had. Waar ik vooral op play money gespeeld had tot nu toe, maar toch, 2 accounts hebben mag niet he.

Uiteindelijk dan bij bet365 gekomen. Waar ik voorlopig de SSS probeer op 10NL omdat ik wel even wat anders wou dan SNG's. Ik betwijfel wel sterk dat ik in 2 maand tijd 12.000 merit points er ga kunnen verdienen voor die extra $100. Maar als ik al 5.000 kan verzamelen zou ik dan toch daar men resterende bedragje kunnen weg halen en via PS ergens anders beginnen en dan weer van eerste stortingsbonussen profiteren enzo.

Dusja, dit is ongeveer mijn introductie hier. Op het beginnersforum ook al veel info gekregen van gigagonnie en pcbeem, dusja, het bevalt me hier wel :D

3 reacties
Moderator
pcbeem

Ook hier dan nog maar even een welkom.

Tnx voor het complimentje maar daar ben ik hier voor :f_p:!!!

Je komt op me over als iemand die wil leren en dan ben je hier aan het goede adres. Het inzien dat je wilt en kunt leren is een zeer belangrijke eigenschap voor een pokerspeler.

Mocht je nog wat te vragen hebben, stel ze gerust daar zijn de moderators hier op het forum voor.

P1v0BE

Ik wil zeker nog veel bijleren :D

Het is nu niet mijn bedoeling om stinkend rijk te worden met poker, maar gewoon al op de laagste limieten kunnen spelen zonder bankroet te gaan zou ik al leuk vinden :)

Titangizmo