Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] ff voorstellen

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
834 Bekeken

hallokes,

ik ben peter 37j en poker zo ongeveer een 2jaar vooral online voor oefen chipekes,en af en toen voor (klein)centjes met vrienden maar heb nog VEEL te leren hoor :D ben hier terecht gekomen omdat een vriendin mij verwees naar de kwis hier op het forum,en weet je wat na 3 pogingen tot mn verbazing GESLAAGD :f_p: zo een nieuwe account aangemaakt op 365bet poker en heb daar nu een bankroll WHIIIIIIIIIIIIIIIIII. ik speel er vooral sng's double r nothing met een byin van 1 usd en 6max dus bij de eerste 3 eindigen is 2 usd terug :f_cool: loop lekker :f_cool: wat ik ook tof vind is dat er de eerste 60 dagen limieten zijn waaop je maximun kunt spelen SUPER gewoon :f_cool:

4 replies
Moderator
pcbeem

Hallo Peter (nog maar een naamgenoot erbij _cool: ),

Welkom op Pokerstrategy!!!!

Ik lees dat je DON's wil spelen. Ik spreek uit ervaring dat dit een goede manier kan zijn om je BR omhoog te spelen. Tight is very right is mijn ervaring. Speel niet tenzij het echt moet / je monsters hebt. En ook monsters speel je niet altijd, hoe raar het ook klinkt.

Helaas is er voor Bronze members niet al te veel studiemateriaal te vinden. Heb wel een video gevonden van een DON experts op onze site, misschien leuk om die eens te kijken.

Veel plezier en succes en hoop je vaker te treffen op het forum. Misschien leuk om een blog te openen en je voortgang te posten.

caroline29632

Welkom :)!

P1v0BE

Welkom!

Ik wens je veel leer plezier hier ;)

Ik heb trouwens ook mijn startkapitaal bij bet365. Maar ik probeer 2NL onder de knie te krijgen dus ik denk niet dat we elkaar zullen tegenkomen ...

bedankt allemaal voor de verwelkoming en de reacties heb me hier al enorm vermaakt op het forum veeeeeeeel te zien en te leren :f_cool: :f_cool:

Raak hier meer en meer vastgeroest,er is hier zoveeeeeeeel :evil: :tongue: :evil:

Grtzzzzz peter.