Skip to forum
van o dollar naar 1...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] van o dollar naar 1.000.000 dollar ,-.

25 Berichten
18 Gebruikers
0 Reactions
4,215 Bekeken

Hey, ga eve rap zegge wat ik te zegge heb...

Ben nieuw in het pokeren, en speel sinds 5 april op pokerstars, en sinds 8 april op fulltilt en binnenkort met de 50 dollar bonus gratis op bet365 ook *als ik die toegestuurd krijg*.

Mijn doel, van niks kennis, en met geen geld in een jaar zien wat ik kan verdienen met poker...

Zodus ik stort geen enkele dollar op geen van bovenvernoemde site s, en probeer mij op te bouwen, door freerolls te spelen, en gratis toernooitickets door middel van cursussen of bonussen, te spelen...

De staat momenteel is ....

Op pokerstars,

- drie gratis tickets van 1dollar bemachtigd
- 4 weekly round 2 tickets bemachtigd voor 2000 dollar toernooi, door in freerolls bij eerste 64 te eindigen

Dus nu ben ik volop bezig met freerolls te spelen, en over poker te lezen en leren, en vanaf ik voldoende vertrouwen heb ga ik beginnen die gratis bemachtigde tickets te spelen, en daarmee een bankrol op te bouwen...

Neem er rekening mee dat ik de eerste keer poker geleerd heb begin april 2010, enkele weken geleden dus, en dat ik al verbaasd ben dat ik vier tyickets in freerolls gewonnen heb door bij de top 64 te belenden...

Eens benieuwd hoe het verder gaat en of ik daadwerkelijk van niks kennis en geld in een jaar een serieuze bankrol kan opbouwen.

Als er mensen tips voor mij hebben, hoelang ik zou moeten wachten bv voor ik die tickets gebruik ofzo, of waar ik mezelf beter kan opbouwen, die tips zijn ZEER welkom.

24 replies

Wow dat is dan al 2.000.000 dollar _cool:

Er is een tip die altijd en voor iedereen geldt, maar die veel beginners 'overtreden': BRM. Houd je aan het bankrollmanagement dat in de artikelen wordt uitgelegd, want dat zorgt er voor dat je niet zomaar broke kan gaan.

Veel succes met je pokercarrière!

Pinowww

nog 1 tip:

Staar je niet blind op toekomstperspectieven om er geld mee te verdienen.
Je begint nu aan een leerproces waar je minimaal wel een goede 6 maanden mee bezig bent. Zelfs als je de snelstlerende best mogelijke speler bent zul je hoogstwss deze zelfde 6 maanden zwaar veel minder dan het minimumloon verdienen over de uren heen gerekend (lees 1$ per uur ofzo?). En als je dat al lukt dan doe je het goed omdat meer dan 90% verliesgevende spelers zijn.

Maar,

Veel succes :)

Moderator
pcbeem

Hallo Matthias,

Ambitieus doel die 1 miljoen, maar wat andere al zeggen focus je eerst op het leren (artikelen, videos en handen laten beoordelen). Hier kun je een groot voordeel mee verkrijgen op de donks aan tafel. In het begin niet in geld denken, maar als je verliest bedenk dan of je goed hebt gespeeld. Zo ja dan kun je jezelf niks verwijten. En verder gewoon rustig jezelf met BRM omhoog werken en meer leren.

Hoop nog van je te horen en succes met het opbouwen van kennis (en geld).

caroline29632

Welkom :)!

OldNAn

Ambitieus plan, mocht het lukken zou ik wel je usernaam veranderen ivm de belastingdienst. Zal voorlopig nog wel niet nodig zijn denk ik.

Welkom.

dat is een supertip, en ja hoop dat het nodig is, want ben er volop mee bezig het is een echte uitdaging, speel ten eerste nog maar maand poker nu, maar het gaat goed, en bij die freerolls moet je eerst al eens bij de winnaars zijn om dan nog eens een ender toernooi te gaan winnen

maar zit nu aan 11 ticket s voor weekly round 2 dus hoop er enkele van waar te maken...

de groeten

Ik wil natuurlijk niet lullig doen, maar in freerolls word wel heel anders gespeeld dan toernooien waar het wel om geld draait

Natuurlijk wens ik je wel veel succes ermee :)

Nog updates hier? Al wat toernooitjes gewonnen?

Ben erg benieuwd :)

Hey even om jullie op de hoogte te houde, het is erg moeilijk om toch een bankroll op te bouwen laat staan 1.000.000 $ ;(

*is rapper gezegd dan gedaan weet ik nu wel al*

ik ben blijkbaar nog een grote vis, ben nu 2 maand voor echt geld bezig, zit rond een verlies van 170$ nu ,-.

wel enkele boeken gekocht die ik ben beginne lezen, sng strategie van collin moshin, en de dan harrington series, en enkele van david sklansky,...

maar ik speel heel graag, ben nog altijd superoptimistisch, en nu is het doel natuurlijk eerst even breaken met de bankroll en die 170 $ achterstand terugbrengen ,-.

geacht de grootste :f_cool:

Muskaatnuss

ik zou moest ik van u zijn beginnen op de laagste limiet cashgames en heel tight spelen , mss eens de sss daar proberen.. daarmee leer je tight spelen , discipline opbouwen en leer je ook de hand ranges kennen wat je preflop spel gaat bepalen...
zodra dit blijft lopen en je bankroll laat het toe dan kan je langzaam in limieten omhoog klimmen... mss overstappen naar bss..

zoals ze hierboven zeggen : de geld doelen nog wat achterwege laten.. als je je in het begin daardoor laat motiveren speel je niet zoals je zou moeten en verlies je geld ipv er te verdienen met poker...

en nog iets heel belangrijks : geduld hebben !!!!!

hey al super bedankt voor je raad, mag ik wel vragen wat sss en bss betekent, sorry zeg het nog eens ken er nog niet veel van

de groetjes :f_cool:

Moderator
pcbeem

Hallo Matthias,

Je bent hier toch gekomen om te leren, dus vragen stellen is alleen maar goed!!

In onze Strategie sectie kun je lezen wat SSS en BSS precies inhouden. Het verschil zit hem in de stacks waarmee je je inkoopt en dit bepaalt ook je speelwijze.

Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust.

mvg pcbeem

raymond20001

Oorspronkelijk gepost door matthiasvanlandeghem
Hey even om jullie op de hoogte te houde, het is erg moeilijk om toch een bankroll op te bouwen laat staan 1.000.000 $ ;(

*is rapper gezegd dan gedaan weet ik nu wel al*

ik ben blijkbaar nog een grote vis, ben nu 2 maand voor echt geld bezig, zit rond een verlies van 170$ nu ,-.

wel enkele boeken gekocht die ik ben beginne lezen, sng strategie van collin moshin, en de dan harrington series, en enkele van david sklansky,...

maar ik speel heel graag, ben nog altijd superoptimistisch, en nu is het doel natuurlijk eerst even breaken met de bankroll en die 170 $ achterstand terugbrengen ,-.

geacht de grootste :f_cool:

met die boeken ben je een behoorlijk eind op weg, zelf goed nadenken en 10 keer lezen, dan kun je behoorlijke edge op anderen opbouwen, succes

Gaat het al beter Matthias?

ja heb nu van -170 teruggekomen naar -148, dus een kleine stap maar beter licht vooruit dan zwaar achteruit ,-.

ben nu begonnen met de theory of poker van sklansky te lezen en sit en go strategy van collin mochin

die van phil gordon heb ik ook gelezen, daar was ik mee begonne, maar die trekt echt op niks, is eigenlijk een gewone biografie over zijn grote toernamenten, heb ik zeker niks van bijgeleerd ,-.

en advanced tournament strategy van sklansky en de dan harrington series 1 2 en 3 ligge ook klaar

doe er alles aan om beter te worden :f_cool:

groetjes

Boeken = goed -> pokerstrategy.com = beter.

Ik was zelf een verliezende speler maar dankzij de artikelen, video's en coachings heb ik in 4 maanden tijd mijn BR goed weten op te bouwen. Ik haal een ROI van 10% dankzij pokerstrategy en ben daar heel content mee!

Oorspronkelijk gepost door Pinowww
nog 1 tip:

Staar je niet blind op toekomstperspectieven om er geld mee te verdienen.
Je begint nu aan een leerproces waar je minimaal wel een goede 6 maanden mee bezig bent. Zelfs als je de snelstlerende best mogelijke speler bent zul je hoogstwss deze zelfde 6 maanden zwaar veel minder dan het minimumloon verdienen over de uren heen gerekend (lees 1$ per uur ofzo?). En als je dat al lukt dan doe je het goed omdat meer dan 90% verliesgevende spelers zijn.

Maar,

Veel succes :)

Dit +1

1 miljoen? Ik zou niet voor minder dan 5 miljoen gaan.