Hey, ga eve rap zegge wat ik te zegge heb...
Ben nieuw in het pokeren, en speel sinds 5 april op pokerstars, en sinds 8 april op fulltilt en binnenkort met de 50 dollar bonus gratis op bet365 ook *als ik die toegestuurd krijg*.
Mijn doel, van niks kennis, en met geen geld in een jaar zien wat ik kan verdienen met poker...
Zodus ik stort geen enkele dollar op geen van bovenvernoemde site s, en probeer mij op te bouwen, door freerolls te spelen, en gratis toernooitickets door middel van cursussen of bonussen, te spelen...
De staat momenteel is ....
Op pokerstars,
- drie gratis tickets van 1dollar bemachtigd
- 4 weekly round 2 tickets bemachtigd voor 2000 dollar toernooi, door in freerolls bij eerste 64 te eindigen
Dus nu ben ik volop bezig met freerolls te spelen, en over poker te lezen en leren, en vanaf ik voldoende vertrouwen heb ga ik beginnen die gratis bemachtigde tickets te spelen, en daarmee een bankrol op te bouwen...
Neem er rekening mee dat ik de eerste keer poker geleerd heb begin april 2010, enkele weken geleden dus, en dat ik al verbaasd ben dat ik vier tyickets in freerolls gewonnen heb door bij de top 64 te belenden...
Eens benieuwd hoe het verder gaat en of ik daadwerkelijk van niks kennis en geld in een jaar een serieuze bankrol kan opbouwen.
Als er mensen tips voor mij hebben, hoelang ik zou moeten wachten bv voor ik die tickets gebruik ofzo, of waar ik mezelf beter kan opbouwen, die tips zijn ZEER welkom.