Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hoi hoi!!

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
700 Bekeken
federico422

Ik speel poker sinds 2006. Ik speelde altijd op 25NL 6max op Everest. Ik heb daarmee toch iets van $5000 verdient zonder zelf iets te investeren. Nu speel ik nog steeds op 25NL. In de afgelopen jaren is er heel veel met me gebeurd waardoor ik nooit echt serieus met poker bezig ben geweest tot nu 3 maanden geleden.
Ik heb een aantal pokerboeken gelezen en lees nu ook veel strategieartikelen online. Ook heb ik sinds twee weken eindelijk holdem manager. En ik heb nu dus ook een pokerstrategy account en ik moet zeggen dat ik dit tot nog toe de beste poker site vind die ik ben tegengekomen(voor mezelf om te leren iig).
Ik hoop snel een limiet omhoog te kunnen. Ik ga die crushing 50NL serie kijken, de laatste brons strategie artikelen die ik nog niet gelezen heb van de BSS en psychologie lezen en meer...

ps. vertel een psychiater nooit dat poker je hobby is, want dan verklaart die je direct voor gokverslaafd. (ik spreek uit ervaring)

4 replies
Moderator
pcbeem

Hallo federico,

Welkom op Pokerstrategy!!!

Een aardig ervaren rot dus, maar je bent nooit te ervaren om te leren en daarvoor ben je hier op de goede plek. Ik zie dat je de artikelen en videos als gevonden hebt. Maar daarnaast nog twee goede opties om aan je spel te werken coachings of het laten beoordelen van handen door onze handjudges.

Succes met de herstart maar je hebt al enige kennis. En laat de psychiater inderdaad maar je kunt best een potje spelen zonder verslaving _cool:.

Hey,

Welkom hier bij PokerStrategy! We hopen nog veel van je te horen!

_cool:

Welkom, Welkom!

caroline29632

Welkom :)!