Hallo afscheidnemende mods,
Bij deze wil ik jullie ontzettend bedanken voor jullie tomeloze inzet voor PokerStrategy! met veel passie en gevoel voor het communitygevoel hebben jullie alle 4 jaren lang een fantastische job geleverd. Het afgelopen jaar heb ik jullie van dichtbij mee mogen maken en het was me een waar genoegen. Er was ruimte voor serieuze gesprekken, maar op zijn tijd ook zeker voor een lach en een traan (al kwam dat laatste gelukkig bijna nooit voor).
Met jullie ervaring hebben jullie ervoor gezorgd dat o.a. Xpload en ik zijn geworden tot de mods die we nu zijn. Jullie hebben alle kennis succesvol overgedragen en daarvoor ontzettend bedankt!
Ik hoop dan ook dat jullie alle 4 in de toekomst nog veel aan onze community zullen bijbrengen. De radioshow van Remmetje is wekelijks een groot feest! Als de mogelijkheid er is zal ik wekelijks blijven luisteren naar de leuke muziekjes die worden afgewisseld door deskundige verslaggeving van toernooien die we samen spelen. Keep it up! Jouw inzet en passie zorgen voor een prachtig en ongeëvenaard communitygevoel!
Zeezout schrijft wekelijks zijn nachtgedachten op en ook daar kun je als mens en als pokerspeler enorm veel van leren! Inmiddels de 100 columns al gepasseerd, maar nog steeds met de zelfde passie en kwaliteit geschreven als nummer één. Hoewel je niet in de beruchte en beroemde moderators-chat zat heb ik een ontzettend groot respect voor de manier warop jij met je leven omgaat. Met smacht zal ik wekelijks blijven uitkijken naar je columns, ga zo door en we zullen nog ontzettend veel plezier aan je beleven!
Marple, aan jou heb ik een groot deel van mijn PLO-kennis te danken! Bedankt dat je altijd mee wilde denken als ik wederom een verliezende sessie had gedraaid. Ook jouw computerkennis die je met mij en anderen op het forum deelde was enorm goed. Ik hoop dat je in de toekomst nog veel bij zult brengen aan de mensen die iets anders willen spelen als Holdem! Dagelijks mis ik ook nog iemand in de moderators-chat die de gesprekken zo mooi kon laten beëindigen als jij dat kon 
Dustje, onze vrolijke vriend die met zijn scherpe comments er altijd weer voor zorgde dat we stof hadden om over te praten. Of het nu ging om je cluppie RodaJC, tilten of politiek, jij hebt van alles verstand :D. Laten we hopen dat jouw mentaliteit in de komende groep moderators mag blijven voortleven, dan zitten we gebakken. Heel veel succes met je studie en we spelen nog wel wat SNG's om te kijken of je nu écht een edge op me hebt 
En natuurlijk is er ook een nieuwe mod onder ons: Almighty1984. Je bent pas net bij ons, maar het lijkt alsof je al jaren in de groep zit. Ook heb je met een aantal nuttige en goede replies al bewezen een aanwinst voor onze groep te zijn! Keep it up! Een goede samenwerking toegewenst en succes met je job!
Ciao Calimero