Skip to forum
Rem, Dust, Zee en M...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Rem, Dust, Zee en Marple bedankt! Welkom Almighty!

21 Berichten
19 Gebruikers
0 Reactions
2,122 Bekeken

In het nieuws hebben jullie al kunnen lezen dat er na de reorganisatie een aantal mensen van de 'oude' garde zullen gaan vertrekken en Almighty1984 het team van moderators zal gaan versterken. Natuurlijk willen we allemaal de vertrekkende mods een heel mooi afscheid geven!

Ook heb je in deze thread de kans Almighty te feliciteren met zijn nieuwe job!

Reageer dus naar hartelust!

20 replies
blowkonijn

BLOGNAZI'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D

Dustje, Remmetje, ZeeZout en Marple, het was erg gezellig om met jullie samen te werken en in het moderator kanaal te chatten. Bedankt voor jullie inzet. Natuurlijk zullen jullie niet helemaal verdwijnen, maar jullie nieuwe avatars zijn wel weer even wennen. :P

Almighty, gefeliciteerd met je promotie tot moderator ;) Al vanaf het moment dat ik hoorde dat je in proeftijd bezig was wist ik dat het wel goed zou komen. Ik weet zeker dat je ons team zult kunnen versterken.

Aan alle huidige moderators: We gaan er een mooi en gezellig jaar van maken, zowel op het forum als in de chat ;)

Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
BLOGNAZI'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D

blowkonijn for mod

blowkonijn

Ik mag niet.....gebrek aan sociale vaardigheden :D :D

bitterbarno

Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Ik mag niet.....ze kunnen niet om met al mijn sociale vaardigheden _cry: _cry:

FYP

DeKuip

Erg jammer dat dustje, remmetje, Marple en Zeezout weg gaan. Heb in ieder geval wel een toptijd gehad met jullie, dus bedankt voor alle inzet en gezelligheid!!

Zoals ik al eerder heb gezegd hoop ik dat er gauw een Crew-avatar of iets dergelijks in het leven wordt geroepen.

En Arjon, welkom in het team :)

Moderator
pcbeem

Bedankt ZZ, Rem, Marple en Dustje. Heb jullie niet in de modchat mee mogen maken (van wat ik hoor groot gemis). Ik zal proberen om in jullie voetstappen te treden, uiteraard moeilijk maar doe mijn best _biggrin:.

Bedankt voor alles!!!!

En uiteraard ook een warm welkom voor Almighty. Heb je nu 1 middag meegemaakt en dat viel me niks tegen _cool:. Kijk er naar uit om met je samen te gaan werken.

Congrats almighty :f_cool:

Super Moderator
Zeezout

:D:D:D

Ben alweer gewend aan dat gouden schildje....

Volgende maand ga ik voor zo'n lelijke donk-donkere denk ik _cool:

Maar ik heb altijd met plezier aangemodderd en dat wens ik de nieuwelingen eveneens toe :)

Succes met jullie challenge guys _grin:

samni

Congratz! Ik vond zijn posts er altijd al zo moddy uitzien :P

caroline29632

Joepie, nieuwe mods!

Feli en GL! :D

Nivlem

Bedankt voor alle ex-moderators, gelukkig zijn we ze niet geheel kwijt in de community en zullen we dus nog lange tijd op andere vlakken van ze kunnen genieten! Ik heb mijn eerste 3 maanden er ook inmiddels op zitten en mede dankzij jullie is deze tijd met veel plezier voorbij gegaan.

Welkom Almighty! Aan jou zullen we ook een hele goede hebben, aangezien je ook al geruime tijd in de community jouw steentje bij draagt breng je de nodige kennis met je mee en kun je veel mensen helpen om mogelijke vragen en problemen op te lossen.

Het aller belangrijkste natuurlijk, dat we met jullie hulp deze site tot de beste Nederlandse pokerschool hebben kunnen maken en dit in de toekomst nog veel meer hopen uit te breiden. Wij proberen iedereen het zo goed mogelijk naar zijn of haar zin te maken en onze nieuwe moderators zijn een zeer belangrijk aspect in dit proces!

Melvin

Arjon

Dank allemaal!

Ik kijk met veel plezier uit naar de toekomst op PokerStrategy en naar de samenwerking met de gehele crew en alle members :)

dustje

Viel glück

remmetje

Succes !!!!!!!

Inderdaad veel succes en plezier :)

bobm78

Oorspronkelijk gepost door almighty1984
Dank allemaal!

Ik kijk met veel plezier uit naar de toekomst op PokerStrategy en naar de samenwerking met de gehele crew en alle members :) Have fun sir !!

Titangizmo

Hallo afscheidnemende mods,

Bij deze wil ik jullie ontzettend bedanken voor jullie tomeloze inzet voor PokerStrategy! met veel passie en gevoel voor het communitygevoel hebben jullie alle 4 jaren lang een fantastische job geleverd. Het afgelopen jaar heb ik jullie van dichtbij mee mogen maken en het was me een waar genoegen. Er was ruimte voor serieuze gesprekken, maar op zijn tijd ook zeker voor een lach en een traan (al kwam dat laatste gelukkig bijna nooit voor).

Met jullie ervaring hebben jullie ervoor gezorgd dat o.a. Xpload en ik zijn geworden tot de mods die we nu zijn. Jullie hebben alle kennis succesvol overgedragen en daarvoor ontzettend bedankt!

Ik hoop dan ook dat jullie alle 4 in de toekomst nog veel aan onze community zullen bijbrengen. De radioshow van Remmetje is wekelijks een groot feest! Als de mogelijkheid er is zal ik wekelijks blijven luisteren naar de leuke muziekjes die worden afgewisseld door deskundige verslaggeving van toernooien die we samen spelen. Keep it up! Jouw inzet en passie zorgen voor een prachtig en ongeëvenaard communitygevoel!

Zeezout schrijft wekelijks zijn nachtgedachten op en ook daar kun je als mens en als pokerspeler enorm veel van leren! Inmiddels de 100 columns al gepasseerd, maar nog steeds met de zelfde passie en kwaliteit geschreven als nummer één. Hoewel je niet in de beruchte en beroemde moderators-chat zat heb ik een ontzettend groot respect voor de manier warop jij met je leven omgaat. Met smacht zal ik wekelijks blijven uitkijken naar je columns, ga zo door en we zullen nog ontzettend veel plezier aan je beleven!

Marple, aan jou heb ik een groot deel van mijn PLO-kennis te danken! Bedankt dat je altijd mee wilde denken als ik wederom een verliezende sessie had gedraaid. Ook jouw computerkennis die je met mij en anderen op het forum deelde was enorm goed. Ik hoop dat je in de toekomst nog veel bij zult brengen aan de mensen die iets anders willen spelen als Holdem! Dagelijks mis ik ook nog iemand in de moderators-chat die de gesprekken zo mooi kon laten beëindigen als jij dat kon :D

Dustje, onze vrolijke vriend die met zijn scherpe comments er altijd weer voor zorgde dat we stof hadden om over te praten. Of het nu ging om je cluppie RodaJC, tilten of politiek, jij hebt van alles verstand :D. Laten we hopen dat jouw mentaliteit in de komende groep moderators mag blijven voortleven, dan zitten we gebakken. Heel veel succes met je studie en we spelen nog wel wat SNG's om te kijken of je nu écht een edge op me hebt :D

En natuurlijk is er ook een nieuwe mod onder ons: Almighty1984. Je bent pas net bij ons, maar het lijkt alsof je al jaren in de groep zit. Ook heb je met een aantal nuttige en goede replies al bewezen een aanwinst voor onze groep te zijn! Keep it up! Een goede samenwerking toegewenst en succes met je job!

Ciao Calimero