Skip to forum
Hallo pokervrienden...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hallo pokervrienden!

15 Berichten
10 Gebruikers
0 Reactions
1,273 Bekeken
Steefie31

Hallo allemaal!

Mijn naam is Stefan en ben een 21 jarige student woonachtig in Zwolle. Ben al ongeveer een jaar of 3 redelijk fanatiek bezig met het fascinerende pokerspelletje! Ben meteen gestart met real money accounts, maar wat waarschijnlijk veel pokeraars onder ons ook herkennen is dat ik erg last had van grote swings en tilt die ik maar niet onder controle kreeg.

Hier en daar dus op en neer geschommeld van 0 tot 700 dollar en ben nu vastberaden om een keer serieus aan de slag te gaan naast mijn studie. Heb al aardig wat verschillende limieten gespeeld van 10nl tot en met 400nl en ben nu bezig met de $50 startkapitaal die ik van jullie op everest gestort heb gekregen. Heb hem inmiddels op weten te bouwen naar $250 en voel me goed aan de tafels op 10nl.

Hoop dat ik met behulp van deze mooie en uiterst leerzame site (in jullie artikelen kom ik dingen tegen waarvan ik zeg owja!) en het lezen van boeken straks bij $550 een limiet kan opschuiven en wie weet wat verder!

Tot ziens aan tafel!

steefie31

14 replies
Gangstahhh

Je weet al dat je met een BR van 700 $ niet op NL400 kan gaan toch?

Voorderest succes

wss komt er straks een bericht van de mods, om je in te lichten over de site:P

Chivaz1

welkom en succes!

Steefie31

Haha ja achteraf gezien is dat natuurlijk het domste wat je kan doen. Pakte nog redelijk uit ook, maar heb hier zeker van geleerd en zal me nu wat strakker aan BRM houden!

bobm78

Welkom Stefan, veel plezier en succes aan de tafels... :D

HoofdVogel

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
Je weet al dat je met een BR van 700 $ niet op NL400 kan gaan toch?

natuurlijk gaat dat wel :D

maar ver zal je er niet meekomen _cool:

Moderator
pcbeem

Hallo Stefan,

Welkom bij Pokerstrategy, zoals je al achter bent gekomen is er genoeg goed leermaterieel aanwezig om je startkapitaal een boost te geven.

Welke variant speel je BSS of SSS?

Goed om te lezen dat je het al hebt weten uit te bouwen!! De hint van BRM is al aangekomen dus daar ga ik niet meer over beginnen _cool:. Je hebt nu in ieder geval een solide basis die je lekker uit kunt gaan bouwen.

Succes aan de tafels en we hopen nog meer van je te horen!!!

Welkom!

caroline29632

Welkom :)!

bitterbarno

Welkom en veel succes!

Steefie31

Ja ik ben van plan om me op de BSS te gaan richten en dan 6 max. Heb het gevoel dat ik hier het beste speel.

Moderator
pcbeem

Altijd goed om je proberen op een variant te richten.

Heb misschien een goede videoserie als tip. In de crushing NL50 serie van hasenbrat worden allerlei trucs geleerd die een BSS-speler toe kan passen.

Steefie31

Nice! Heb zojuist het eerste deel bekeken. Zeer nuttige video´s inderdaad! Veel goede info en duidelijk gesproken. Zal ze allemaal proberen te bekijken, dan ben ik vast goed voorbereid op 50nl :P

Oorspronkelijk gepost door Steefie31
Nice! Heb zojuist het eerste deel bekeken. Zeer nuttige video´s inderdaad! Veel goede info en duidelijk gesproken. Zal ze allemaal proberen te bekijken, dan ben ik vast goed voorbereid op 50nl :P

Top! Post ook wat feedback als je de video's hebt gezien, daar kunnen we in de toekomst wat mee ;)

Steefie31

Ja dat is wel het minste wat ik terug kan doen! Zal er aan denken bij de volgende..