Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] ola

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
648 Bekeken
chucky007999

laat ik mezelf ook maar eens een x voorstellen.

ik ben chen xie ben 20 jaar en speel poker sinds een halfjaar-jaar wat serieuzer.
Ik ben begonnen op fulltilt daar had ik 70 dollar gestort en opgespeeld naar 230 met SNG's 18 mans uiteindelijk ben ik daar gestopt omdat ik te gefrustreerd raakte hoevaak ik bubblede dus ben ik overgestapt naar pokerstars en ben ik daar 1+0.1 DON's wezen spelen.

Dat schoot ook niet echt op met een ROI van nog geen eens 10% dus een maand geleden de overstap gemaakt naar cashgame en dat ging mij wel goed af. ik begon op de NL5 en zit nu op de NL 25 en ik hoop deze limiet snel te beaten zodat ik up kan naar NL 50 maar door 2 hevige tiltsessies duurt het nog wel ff voordat mijn br groot genoeg is voor de NL 50^^.

Mijn doel voor dit jaar is om supernova te halen ( er zit een 100 euro sidebet aan vast :p) en om veel te leren van de community.

dit was het voor nu en je ziet me waarschijnlijk wel rondhangen op de fora ^^.

3 replies
Moderator
pcbeem

Welkom op Pokerstrategy chucky007999!!!

Ik zie dat je al aardig bezig bent en het ook niet slecht loopt. Keep it up!!!

Misschien een leuk idee om een blogje te openen zodat we je verichtingen een beetje kunnen volgen. Weet niet wat je speelt maar het lijkt me altijd leuk om te lezen hoe een platinumlid NL25 aanstampt.

In ieder geval succes en mocht je vragen hebben dan horen we het wel!!!

P1v0BE

Welkom!

Ik wens je veel succes met het behalen van Supernova ;)

Nivlem

Hey chucky007999!

Netjes dat je jezelf in zo'n korte tijd al omhoog hebt gewerkt naar een succesvolle BSS speler. Er is kort geleden een video serie gemaakt over deze variant en ik denk dat deze wel heel erg nuttig zou kunnen zijn voor jou. De serie is Crushing NL50 en leert jou in 8 delen hoe je succesvol tot op 50NL zou moeten kunnen verslaan. Mocht je nog andere tips willen over goede artikelen, video's of series, laat het dan even weten!

Melvin