Skip to forum
DerSchnee doet ook ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] DerSchnee doet ook mee

7 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
683 Bekeken

Hey iedereen,

Even kort over mij: 26 jaar jong, ik werk fulltime, getrouwd, dochtertje van 4,5 maand. Ik poker sinds zomer 2004, voornamelijk ring games op NL. Daarnaast met vrienden en af en toe een niet officieel live toernooi. Drie jaar geleden ben ik gestopt met online poker vanwege andere interesses, maar ik heb het een paar maanden geleden weer opgepakt. Weer begonnen met de ring games, maar dat beviel toch niet meer zo. Dus ik wil toernooitjes gaan spelen. Vandaar dat ik me hier heb aangemeld, om de kneepjes van de SnG te leren. Ik heb de basis lessen doorgelezen en alle lessen van het trainingsprogramma met succes doorlopen. Nu nog even de bronzen artikelen lezen en dan van start.

Oh, de reden dat ik al zilver ben, is vanwege de moneybookers aanmelding. :]

6 replies
sjengfred

Welkom! Je bent wel van de rijmpjes he :D. Succes met de artikelen en aan de tafels!

Moderator
pcbeem

Hallo derschnee,

Welkom op Pokerstrategy!!!

Ik zie dat je al aan het studeren bent geslagen. Goed bezig, zo pak je meteen al voorsprong op andere SNG-spelers. Wat ik je verder ook zeker aan kan raden is de SNG-coaching van marcelhermus op donderdagavond. Hij speelt dan over het algemeen en sessie en laat geinteresseerde meekijken. Uiteraard is het ook mogelijk om vragen te stellen. Heb dit zelf in ieder geval als zeer leerzaam ervaren.

In ieder geval succes met het leren en opklimmen in de limieten.

Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag!!!!

Leuk, ik zal die training eens gaan volgen.

Ik heb m'n doelen al bijgesteld ;)

Moderator
pcbeem

Heb je blog even gelezen en je aanpak is goed lijkt me. Je lijkt leergierig en dan ben je hier aan het juiste adres.

In het begin je niet te druk maken om verliesjes. Het belangrijkste is om gewoon lekker te spelen en te leren. Je zult ongetwijfeld beats tegenkrijgen, maar als je uiteindelijk tot de conclusie komt dat je het goed hebt gespeeld dan is het niet anders. Om meer meningen te horen over de handen kun je altijd handen posten op ons beoordelingsforum waar de handen door professionele judges worden beoordeeld.

Ik denk dat dat ook de juiste aanpak is: eerst een beetje theorie doornemen en dan met die theorie als basiskennis aan de toernooitjes mee gaan doen. Vervolgens d.m.v. het spelen langzamerhand de strategie in de praktijk brengen. Pas als ik de basisstrategie onder de knie heb, dan stukje bij beetje uitbreiden. Ik kan nu ook wel de zilver artikelen gaan lezen, maar dat heeft geen kont zin als ik nog geen toernooi gespeeld heb, dat werkt alleen maar verwarrend.