Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Sticky0182

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
479 Bekeken

He poker fanaten,

Ik ben Sticky0182 , een groot liefhebber van het mooiste spel ter wereld !
Ik speel nog niet erg veel vanwege mijn studie. Maar ik ben bereid om er veel tijd in te gaan steken.

In mijn beginfase zal dit rond de 3 tot 6 uur per week zijn, En daarna zoveel mogelijk.

Ik wil het spelletje zeer goed onder de knie krijgen dus hulp is altijd welkom.
Ik hoop ook dat ik andere kan helpen als die er niet uit komen.

Wish me luck And Fun !

See you on table !

Sticky0182

4 replies

Hey Sticky0182!

Welkom bij PokerStrategy.com! Zo te zien ben je erg enthousiast, dus dat is alvast een pluspunt om een goede pokerspeler te worden. ;) Een goede motivatie is het halve werk.

Wat voor studie doe je als ik vragen mag? :) En uit welke regionen van het land kom je? :)

Hier bij PokerStrategy kun je allereerst gebruik maken van de vele strategie-artikelen om aan je spel te werken. Daarnaast kun je video's bekijken en coachings volgen van ervaren spelers. En mocht je dan zelf eens wat gaan spelen, dan kun je handen waar je over twijfels of waar je eens iemand naar wil laten kijken ook altijd op het forum posten in het daarvoor bestemde handbeoordelingen subforum. :)

Ik wens je veel plezier aan de tafels, en natuurlijk veel succes!

Groeten,
Xpload1989

P1v0BE

Welkom!

Op dit moment speel ik ook maar zo'n aantal uurtjes per week. Studies moeten wel op de eerste plaats komen he ;)

Oorspronkelijk gepost door P1v0BE
Studies moeten wel op de eerste plaats komen he ;)

Wijze woorden! :) Ik ben zelf ook van mening dat studie voor gaat. Laat poker beginnen als hobby, en mocht je merken dat je er goed in wordt, dan heb je altijd nog wat achter de hand mocht het toch mis gaan. :)

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989

Oorspronkelijk gepost door P1v0BE
Studies moeten wel op de eerste plaats komen he ;)

Wijze woorden! :) Ik ben zelf ook van mening dat studie voor gaat. Laat poker beginnen als hobby, en mocht je merken dat je er goed in wordt, dan heb je altijd nog wat achter de hand mocht het toch mis gaan. :)

Vind ik ook :D
Momenteel volg ik de opleiding ' Particulier Digitaal Onderzoeker ' MBO Niveau 4 te Gouda , waar tevens ook woon.

Deze studie duurt 3 a 4 jaar , daarna wil ook deze opleiding voort zetten op het hbo.
Dus heb alle tijd om de basis van het poker en de gevorderden trucks te leren.

Sticky0182