Skip to forum
Lamapalooza, I pres...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Lamapalooza, I presume?

16 Berichten
10 Gebruikers
0 Reactions
1,411 Bekeken
Lamapalooza

Goedemiddag allen

Ik loop(?) hier nu al een tweetal weken rond en besliste dat ik actiever zou worden op het forum. En wat is er beter om mee te beginnen dan jezelf voor te stellen?!

Bij deze: ik ben een beginnende pokerspeler uit Kortrijk in België.
Op weekdagen woon ik in Gent omdat ik daar studeer.
Sinds gisteren ben ik dan begonnen met het posten van handen in SSS om daar veel uit te leren.

Mijn poker"geschiedenis":
Ik speel nog niet erg lang op een goede manier, vroeger speelde ik wel met play money op bepaalde rooms zoals PKR, maar dat deed ik alleszins niet op de juiste manier.
Na het lezen van de artikels hier, ben ik aan mijn nieuwe hobby begonnen. Na twee weken zit ik aan een BR van ongeveer $65, met ongeveer een dollar of drie die erbij komen na een sessie.

Doelen:
De silver-status behalen lijkt mij een goed begin, daarna mijn 5000 merit points behalen op Bet365 om mijn geld over te kunnen zetten naar FTP.
Dan zou ik graag de $100 halen op mijn BR om naar de volgende limiet over te kunnen stappen.

Verder heb ik niet zo veel meer te zeggen, behalve misschien dat ik hoop om een goed geïntegreerd lid van de community te worden!

Groeten
Louis

15 replies

Welkom ;)

Veel succes met je doelen maar het is misschien wel belangrijk om te weten dat je, indien je wil overstappen naar FTP, je daar geen SSS meer kan spelen aangezien ze daar een tijdje geleden de minimum BI hebben opgekrikt naar 35bb zodat SSS niet meer winstgevend te spelen valt.

Maar laat dat je vooral niet tegenhouden, je vind hier op de site ook tonnen info over hoe het best andere games te spelen(bv: BSS, S&G, MTT,...) dus als je naar FTP wil zal je daar altijd wel iets kunnen gaan spelen!!

Gewoon maar es ff de strategie en video's sectie doorploegen ;)

Nox

Lamapalooza

Dat is wel iets minder leuk natuurlijk :).
Maar ik speel ook BSS als ik op het punt sta te tilten na bad beats op SSS, zoals nu.
Gisteren all-in met 88 tegen AQs, hij hitte niets, maar maakte een flush met de turn en de river. Heel hard geweend. Dan ook nog met AA all-in tegen 99, hij hitte een 9 op de river. Opnieuw heel hard geweend.

Daarom speel ik nu even BSS, met succes, mijn verlies is bijna goedgemaakt.

P1v0BE

Welkom!

Ik merk veel gelijkenissen met mezelf :P Ik ben ook van plan om op FullTilt te gaan spelen als ik eenmaal 5k merit points heb. Alleen verdien ik die voorlopig nog niet erg vlug op NL2 BSS.

En ik ben ook van West-Vlaanderen en ik studeer ook in Gent :D

Moderator
pcbeem

Hallo Lamapalooza,

Welkom op Pokerstrategy!!!!

Zoals al wordt aangegeven begint SSS langzaam uit te sterven. Steeds meer sites zetten de minimale buy-ins omhoog zodat het bijna niet meer te spelen is. Dus misschien is het ook verstandig dat je je zoals je zelf al zegt wat meer op BSS richt.

En om wat meer over BSS te leren kan ik je de Crushing NL50 series van Hasenbraten zeer zeker aanraden.

In ieder geval succes en mocht er iets niet onduidelijk zijn dan horen we het wel!!!!

Lamapalooza

Wat studeer je dan wel in Gent? Ik zit aan de Letteren en Wijsbegeerte, Oost-Europese T&C.

Titangizmo

joepie nog een belg erbij!!! :f_cool:

Wel oppassen met dat tilten.
beter sessie afsluiten tot je weer zin in hebt met BSS kan het snel naar beneden gaan. Swings van 6 buy-ins is geen uitzondering.
Maar alvast succes!!! :f_biggrin:

P1v0BE

Welkom Louis! :D

Leuke nickname, Lamapalooza :D

Veel succes!

Titangizmo

Haha nu weet ik weer waar ik die nick van ken!
JIMMY NEUTRON!!!

Cas Wezel zijn spel!

(heb namen moeten opzoeken wist ze niet meer van buiten) (echt waar) (ik kijk anders nooit!!!) (F*ck YOU JIMMY RULES en is niet alleen voor kinderen!!!!)

Welkom! Veel plezier bij PokerStrategy! _cool:

Oorspronkelijk gepost door Titangizmo
(heb namen moeten opzoeken wist ze niet meer van buiten) (echt waar) (ik kijk anders nooit!!!) (F*ck YOU JIMMY RULES en is niet alleen voor kinderen!!!!)

:rolleyes:

Eurnt

Oorspronkelijk gepost door Titangizmo
Haha nu weet ik weer waar ik die nick van ken!
JIMMY NEUTRON!!!

Cas Wezel zijn spel!

QFT

ontopic, welkom op dit forum.
SSS kent ook vreselijk grote swings. BSS is daarintegen iets stabieler maar nogsteeds grote swings in je BR. Hou je daarom altijd aan een BRM wat ook in de artiekelen staat. Dit is zeker voor beginners aan te raden.

Weet nog van mezelf dat ik bijna broke ging in het begin en daar wil je niet zitten. :f_love: Succes iig met SSS en mocht je daar nog vragen over hebben kan je die altijd stellen op het forum!

bobm78

Welkom Louis, pff weer een belg, heb het gevoel dat ik op vakantie ben als ik hier ben... :D

Succes !

Oorspronkelijk gepost door bobm78
Welkom Louis, pff weer een belg, heb het gevoel dat ik op vakantie ben als ik hier ben... :D

Succes !

vreemd, zo voel ik me ook altijd als ik door antwerpen wandel :D

Nox

Antwerpen, daar was ik afgelopen weekend ook. Als toerist inderdaad.

Oh, welkom by the way!