Ga naar het forum
Toch maar een keer ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Toch maar een keer voorstellen

9 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
714 Weergaven
MuM111

Hallo allemaal, ben sinds eind januari dit jaar bij de PS club :D

Ik breng de gemiddelde leeftijd omhoog met 48 en ben ook wel jaloers op jullie studenten die alle nietstudie tijd goed benutten, ik heb een drukke baan en ben blij als ik per dag 2-3 uur kan pokeren :]

Even wat pokergeschiedenis: ben al vanaf begin 2009 bezig en 2009 met klein plusbedrag afgeloten door 1 deepstack toernooi een bedrag van $550 te winnen :f_biggrin:
Dit jaar wilde ik meer strategie in mijn spel brengen en kwam per toeval deze site tegen. Hier mijn startkapitaal op Cake gezet want alle grote sites heb ik al een account :f_cry:
Omdat ik alleen maar SnG en MMT speelden ben ik met SnG begonnen met de strategie van PS. Dit ging redelijk maar merkte dat vrijspelen van bonus erg traag ging. Toen ondekte ik SSS, eigenlijk te laat want heb niet alle bonus vrij kunnen spelen :f_cry:
Dit is eigenlijk voor elke starter een goed begin. Ik ging lekker op NL10 en ging over naar NL20 toen Cake van 20 naar 30bb BI ging X(
Hierdoor is mijn bankroll weer teruggevallen.

Nu heb ik maar weer een storting gedaan op Everest en speel nu 2 dagen SSS.
Helaas geen gekoppeld account met PS dus zal mijn Silverstatus wel kwijt raken :f_cry:

Nu heb ik ook Elephant geinstalleerd en kijk mijn spel dag erop terug, kan alleen de actieve HUD niet zien tijdens spel maar dat komt nog wel. Wil eerst mijn postflop spel verbeteren want hier zitten nog mijn leaks.

Ik stop er nu maar mee want een boek schrijven hoeft hier niet.

Mijn schermnamen op de diverse sites is altijd MuM en dan 3 cijfers, vaak 666 of 777.

Ik ben geen actieve forum user alleen als ik het nuttig vind.
Zal ook wat handen plaatsen wat dat gaat beter met Elephant.

Ik ben blij met deze site en geef vooral een compliment aan iedereen die nuttige en goede video's maakt want daar leer ik veel van. Kost wel tijd ;)

Nu stop ik echt, zie jullie aan de tafels en nu nog :f_grin: maar groei naar _biggrin:

8 reacties

welkom opa ;)

Moderator
pcbeem

Hallo MuM111,

Een verlaat welkom op Pokerstrategy dan maar _cool:!!!

Ik zag dat je SSS speelde, dat is inderdaad een prima manier om met poker te beginnen. Misschien dat je dan iets aan de serie videos Playing the effect stack hebt.

Waar ik persoonlijk zelf vaak veel aan het is mijn handen laten beoordelen op het beoordelingsforum.

In ieder geval succes met de herstart van je carriere!!!

Welkom!

MuM111

@ nonnemingere

Mijn zoon en dochter zijn begin 20 maar ben gelukkig nog geen opa :P
maar met al die broekies hier zou je je wel senior voelen.
Kan alleen jullie pokerervaring niet meer inhalen :f_frown: maar ga proberen om het jullie wel moeilijk te maken :f_biggrin:

@pcbeem

Dank je voor de welkom. Heb de serie van Gerv al bekeken en is een goede serie.
Kan helaas maar tot deel 4 :f_frown: rest is Gold en dat haal ik niet omdat ik nu over ben op Everest zonder gekoppeld account met PS.
Handen laat ik nu elke dag beoordelen door Xpload en sommige handen hoef ik niet te laten beoordelen die zijn stom gespeeld en dat zeg ik hard tegen mezelf X(

Oorspronkelijk gepost door MuM111

Mijn dochter is begin 20

pics or gtfo :)

MuM111

Oorspronkelijk gepost door nonnemingere

Mijn dochter is begin 20

:f_p:

Andere pics zal ik niet op forum zetten want dan wil iedereen met haar uit.
Ze heeft trouwens niets met pokerspelers, vind ze tijdsverspilling :f_mad:

raymond20001

Mijn dochter is begin 20

:f_p:

Andere pics zal ik niet op forum zetten want dan wil iedereen met haar uit.
Ze heeft trouwens niets met pokerspelers, vind ze tijdsverspilling :f_mad:

zie het zo, als mensen hier met haar uitgaan, dan pokeren ze niet, dus geen tijdverspilling

Mijn dochter is begin 20

tits or gtfo :)

fyp :tongue: