Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Voorsteltopic

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
745 Bekeken

Hoi allemaal, ik ben Wesley
Sinds een paar maanden ben ik op pokerstars te vinden in de freerolls
Met veel plezier speel ik deze toernooitjes
Maar met geld leek me het toch anders spelen,
Daarom heb ik hier een accountje aangemaakt, helaas moet ik nu een andere pokerserver kiezen omdat pokerstars het niet accepteerdde
Als iemand me een leuke kan adviseren zou ik dat leuk vinden

Heb trouwens net de freeroll van hubbels gewonnen (9000man) :')
Iets wat ik natuurlijk wel even moet showen hahaha ^^

4 replies

Hey Wesley! Welkom hier! Een goed alternatief is Full Tilt Poker, ook een hele grote pokerroom, met heel veel aanbod (mijn favoriete site). Met het plaatje is het niet helemaal gelukt, dit zul je via bijv. www.tinypic.com moeten uploaden. En via de Preview kun je kijken of het gelukt is. ;)

Goed gedaan van die freeroll, ga zo door! _cool:

Zal eens kijken daarop

Al even 2 toernooien gewonnen vanavond :D

haha, alleen het plaatje werkt nog niet

Moderator
pcbeem

Hallo Wesley,

Welkom op Pokerstrategy!!!!

Zie dat je al een leuke start hebt gemaakt en leuk om dan meteen drie toernooien te shippen. De plaatjes staan wel op het internet we zien ze alleen niet denk ik door instelling op jouw account die niet goed staan.

Om je even verder te helpen met de plaatjes: ik heb het even getest met de plaatjes en het kan aan 1 ding liggen aangezien de plaatjes het in een post van mij wel doen! De oplossing: hier bij de standaardinstelling voor images aanpassen onder het kopje "Forum Overzicht Instellingen" bij de 3e vraag dit hoort ook op ja te staan. Als dit niet werkt kun je proberen je post te editten dan zie je onder het tekstvak Opties staan, druk hier hier en haal het vinkje bij "deactiveer image bij dit bericht" weg.

In ieder geval succes je pokercarriere!!! En mocht je nog vragen hebben dan horen we ze graag.

Moderator
pcbeem

Sorry was je 2e vraag over de roomkeuze vergeten. Dat is en blijft iets persoonlijk, maar als je een leuk MTT aanbod (bijvoorbeeld iedere avond een freeroll voor Nederlanders / Belgen) zoekt is Full Tilt zeker aan te raden. Je kunt het alleen aan Pokerstrategy koppelen als je er nog geen account had. Dus dat zal 1 van de criteria worden bij je keuze aangezien je verzoek net als op Stars vaak afgewezen zal worden.