Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Even voortsellen

7 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
682 Bekeken
NLdutchies

Toch ook maar eens voorstellen. Ik ben Roland en kom uit het midden van het land. Ik ben nu ong. 1/2 jaar bezig , maar de laatste maanden echt wat actiever. Ik heb aan het begin wat strategieen van andere site geprobeerd maar dat werkte niet echt goed. Waarschijnlijk door eigen onervarenheid.

Sinds kort me gaan verdiepen in het short stack spelen. Gaat wisselend goed en dan weer wat minder. Maar ik wel vertrouwen in dat het systeem werkt. Dus ga me hier zeker wat meer nog in verdiepen en lekker verder spelen.

Ik speel momenteel voornamelijk op Cakepoker omdat daar de start bonus gestort kon worden.

Maar ik ga zeker eens wat handen laten beoordelen omdat vooral na de flop ik soms niet exact weet waar ik sta en wat de beste keus is om te doen.

Roland

Is aangepast, type fout.

Thanks

6 replies

ik ben
mijn naam is
:)

OT Welkom

raymond20001

welkom op het forum

succes met poker

Moderator
pcbeem

Hallo Roland,

Welkom op Pokerstrategy!!!

Ik lees dat je SSS wilt gaan spelen. Ik neem aan de je bent begonner via ons startkapitaal met $50 en nu probeert de limieten te doorklimmen?

Heb misschien een leuke tip voor je namelijk de serie Playing the effective stack van Gerv waarin je door de limieten wordt geleid.

Ik kan het je inderdaad zeer aanraden om handen te posten. Deed het zelf ook regelmatig (en nu eigenlijk te weinig) en je krijgt altijd goede feeback.

Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag!!!! We hopen in ieder geval nog veel van je te horen. Want door je ervaringen te delen en te bespreken kun je veel van elkaar leren.

hallo,

sinds twee jaar nu actief met poker.
met 0 begonnen en dmv freerols opgebouwd tot 200-300 dollar.
daarna wat serieuzer, met als grootste prijs een 520 dollar op de SCOOP215.
meegedaan aan het poker kampioenschap van Nederland in outlet(live), en daar geëindigd als nr 62 dacht ik.

al met al dus een recreatieve speler met een serieus tintje ;)

dit tot zover, en op 31 mei te bewonderen in de million turbo takedown en ik hoop later nog in vele sunday millions :D

grtz

peerke01

Moderator
pcbeem

Hallo peerke,

Misschien is het leuk als je zelf een thread aanmaakt waarin je je voorstelt. Het mag op deze manier maar denk dat je met eigen thread meer reacties krijgt :f_p:. Je maakt dan tevens kans op een backdeal voor de Fishleague (zie meer informatie bij link).

ok thx

ik maak even een eigen threat