Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hallo

15 Berichten
10 Gebruikers
0 Reactions
1,221 Bekeken

Hallo allemaal mijn echte naam geef ik nog niet prijs maar ik ben Run Sick.

19 jaar ik ben voornamelijk een live speler en ga nu voor het eerst online aanschuiven.

ik heb live al heel wat weten te cashen.

Ik heb in het HC 2009/2010 heb ik 3 main event final tables gehaald.

5x 110 freezeout gewonnen in valkenburg in 6maand tijd dus ik snap het spelletje wel maar we gaan eens kijken hoe het online allemaal zit!

14 replies

Hey RunSick! (funny name btw :P weet je het ook waar te maken? ;))

Welkom bij PokerStrategy.com!

Zo te zien heb je al behoorlijk wat live ervaring, maar ik weet zeker dat je hier bij PokerStrategy.com nog wel wat kunt leren. Je bent nooit klaar met leren als het om poker gaat. Neem daarom eens de artikelen voor SNG's en MTT's door, bekijk wat MTT video's van onder andere Jonathan Little, Pinowww, en andere bekende videoproducers, en volg coachings waar mogelijk. Op die manier zul je veel leren over het spelen van MTT's, en hopelijk weet je dan ook online wat grote toernooien te shippen!.

Mocht dat zo zijn, dan kun je dit hier met ons delen. :)

Heel veel succes aan de online tafels, en bij je volgende live toernooien in het HC! ;).

Xpload1989

Welkom, hoe bevalt het spelen online?

hallo mensen heb helaas niet meer kunnen spelen maar nu wel weer heb in tussen al die 50 dollar op everest en heb veel op full tilt poker gespeeld maar het niveau is echt laag in die sit n go's van everest ik speel met die 50 dollar bankroll alleen maar 20 dollar sit n go's aen me bankroll is nu 2815 dit online bevalt me wel hahah op full tilt gaat het minder maar daar speel ik ook vooral multitable toernooien daar heet ik Run Sick.

en op everest iRunSoSick helaas was deze al bezet op full tilt maar ik ga door op everest voorlopig want die sit n go's de mensen zijn zo tight ik wals echt over iedere tafel heen heb ik het gevoel ik win me flips maar win vrijwel 90% zonder showdown

en nog een vraag ik vind geen multitable toernooien op everest of zijn dat gewoon geen multitable toernooien met 1000 man ofzo groetjes!

Nivlem

Hey RunSick,

Ook namens mij nog eens welkom! Als het goed is zouden er wel MTT's op Everest moeten zijn maar aangezien er wat minder spelers zijn dan op bijvoorbeeld fulltilt zal het totaal aantal inschrijvingen niet op de 1000 komen waarschijnlijk.

Een site waar wel heel veel grote toernooien gehouden worden is Pokerstars, misschien ook interessant om een keer een kijkje te nemen.

Melvin

blowkonijn

Oorspronkelijk gepost door RunSick
hallo mensen heb helaas niet meer kunnen spelen maar nu wel weer heb in tussen al die 50 dollar op everest en heb veel op full tilt poker gespeeld maar het niveau is echt laag in die sit n go's van everest ik speel met die 50 dollar bankroll alleen maar 20 dollar sit n go's aen me bankroll is nu 2815 dit online bevalt me wel hahah op full tilt gaat het minder maar daar speel ik ook vooral multitable toernooien daar heet ik Run Sick.

en op everest iRunSoSick helaas was deze al bezet op full tilt maar ik ga door op everest voorlopig want die sit n go's de mensen zijn zo tight ik wals echt over iedere tafel heen heb ik het gevoel ik win me flips maar win vrijwel 90% zonder showdown

Um, ze hebben hier ook strategy artikelen over bankroll management. Echt een aanrader voor je. En weet je al dat er sites zijn waar je spelersresultaten op kan zoeken? Succes met t lezen van de strategy artikelen. :D

hahaha hoe geniaal is die post van blowkonijn :) zoals gewoonlijk dus :P

Oorspronkelijk gepost door blowkonijn

Oorspronkelijk gepost door RunSick

Um, ze hebben hier ook strategy artikelen over bankroll management. Echt een aanrader voor je. En weet je al dat er sites zijn waar je spelersresultaten op kan zoeken? Succes met t lezen van de strategy artikelen. :D

als hij nu nog steeds de 20$ sngs speelt met 2815$ dan zit em ruim binnen BRM te spelen hoor. Alleen denkik niet dat hij al zoveel heeft.

haha, 3sng's op everest, lekker slim $20 sng's met $50br. en op ft.....ach laat maar.

sorry mensen de bankroll is 281.50 maakte een foutje met de komma maar ik zie echt geen mtt op everest!

blowkonijn

Als je mtt's wil gaan spelen, kan je je beter beperken tot buy ins ter grote van 1% van je bankroll. Anders ben je binnen de kortste keren broke. Kweet niet hoe t er op everest uitziet qua mtt's maar die zullen ze er toch vast wel hebben. Hebben ze geen support bij everest? Dan kan je t die ff vragen.

hey blow ik heb dus 286euro ongeveer 351$

Dus mag ik enkel de MTT spelen van 3.30$ ik speel ze op bet356
de meeste Mtt die ik daar speel zijn die van 3.3$ en 5.5$

omdat er niet zoveel zijn van 3.30$

bij bet356 zijn er weinig mtt voor micro stakes of vergis ik me ?

blowkonijn

Ik heb geen account op bet365, dus daar weet ik t niet, maar idd, van 3,30$ is t beste voor bankrollmanagement. En die van 5,50 wanneer je meer dan 550$ hebt.

elrio

Welkom _cool: